Шановні відвідувачі сайту!!!

Цей сайт створено для підготовки до уроків для вчителів та учнів. На даному ресурсі розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Презентація по С.Васильченку, стислий текст оповідання "У темряві", ілюстрації та завдання для аналізу твору.    
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-05-2014, 22:14
Контрольна робота № 2  Тести з української літератури для 6 класу по темі: «Загадково прекрасна і славна давнина України. Микола Вороний, Тарас Шевченко»   ТЕСТ 1. Твір Миколи Вороного «Євшан-зілля» - це: а) казка;б) оповідання; в) поема; г) вірш.   2. До якого літер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-12-2013, 22:41
ТЕСТ 1. Твір Миколи Вороного «Євшан-зілля» - це:
а) казка;
б) оповідання;
в) поема;
г) вірш.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-12-2013, 17:13

КЗ «Лутугинский навчально-виховний комплекс
загальноосвітня школа I-II ступенів – ліцей №1
Лутугинського району Луганської області»


Розробка уроку
Українська література
6-й клас, 2 години


Тема: РЗМ. ПИСЬМОВА РОБОТА.
Додав: Анжелика
Коментарів: 0
Додано: 14-10-2013, 18:56
План-конспект. Тема. Леся Українка. "Мрії", "Як дитиною бувало".Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява.
Додав: larisa
Коментарів: 0
Додано: 11-07-2013, 15:49
Тема: Довженко Олександр "Зачарована Десна"

Мета: показати майстерність О. Довженка у змалюванні описів вражень малого Сашка про довколишній світ, історію з левом, реальні та уявні ситуації; розвивати в учнів навички виразного читання прозового твору, творчу уяву; виховувати опт
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-03-2013, 22:07
Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». РОЗДУМИ ПРО УЯВУ, ФАНТАЗІЮ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ Мета:  опрацьовуючи зміст повісті Я. Стельмаха, звернути ува­гу на роздуми героїв про уявне, фантастичне і реальне в їх дитячому житті; переказувати цікаві уривки з твору, комен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 00:03
ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА ІІ СЕМЕСТР Мета:  систематизувати та узагальнити вивчений учнями протя­гом ІІ семестру навчальний матеріал, а саме: перевірити знання про життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творів, поняття з теорії літератури; розвивати культуру зв'язного м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:19
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. ДМИТРО НИТЧЕНКО-ЧУБ «ВОВЧЕНЯ» Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Д. Нитченка-Чуба; проаналізувати твір «Вовченя», з'ясовуючи його ідейно-тематичне спрямування, проблематику, ком­позицію; розвивати усне мовлення школярів, пам'ять, ува­гу; вміння грам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:16
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. МАРКО ВОВЧОК «ДЕВ'ЯТЬ БРАТІВ І ДЕСЯТА СЕСТРИЦЯ ГАЛЯ» Мета:  ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом Мар­ко Вовчок; розкрити ідейно-тематичне спрямування твору письменниці, опрацювати зміст і охарактеризувати героїв; розвивати вміння грамотно висловлювати власні
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:14
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 4. «ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ» Мета:  виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із ви­вченої теми, закріпити їх; розвивати пам'ять, увагу, ло­гічне мислення; вміння застосовувати здобуті знання під час виконання практичних завдань; акумулювати здобуті знання, формува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 14:13
П. ГЛАЗОВИЙ «НАЙВАЖЧА РОЛЬ», «ЗАМОРСЬКІ ГОСТІ» Мета:  продовжити знайомство учнів із творчістю П. Глазового, зокрема проаналізувати його твори «Найважча роль», «За­морські гості», дати відомості про гумореску як літератур­ний жанр; розвивати культуру зв'язного мовлення, логіч­но мислити, в
Додав: admin
Коментарів: 2
Додано: 5-03-2013, 08:36
П. ГЛАЗОВИЙ«ТАРАС БУЛЬБА В КИЄВІ» Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом П. Глазового, проаналізувати гумореску письменника «Тарас Буль­ба в Києві», з'ясовуючи ідейно-тематичне спрямування, головну думку твору, композицію; вдосконалювати вміння виразно читати твори; розвивати п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:34
С. Олійник «ЧУДО В ЧЕРЕВИКУ» Мета:  продовжити знайомити учнів з творчістю С. Олійника, уза­гальнити та систематизувати знання учнів про гумор, са­тиру, іронію; проаналізувати гумореску «Чудо в черевику», визначаючи її ідейно-тематичне спрямування, художні особливості тощо; розвивати вміння
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:32
С. Олійник «ля-ля-ля» Мета:  познайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Олій­ника — видатного українського гумориста; проаналізувати його твір «Ля-ля-ля», виділяючи тему, ідею, основну дум­ку; розвивати вміння виразно і вдумливо читати художні твори, розуміти підтекст, спрямованість;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:31
С. ВАСИЛЬЧЕНКО «БАСУРМЕН». ДОБРОЗИЧЛИВИЙ ГУМОР У ТВОРІ Мета:  продовжити знайомити учнів з творчістю С. Васильченка, зокрема докладно проаналізувати його твір «Басурмен», а саме: з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, особли­вості композиції, назви оповідання тощо; розвивати куль­туру зв'
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:29
С. ВАСИЛЬЧЕНКО «СВЕКОР» Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Васильченка; розвивати вміння виразно читати та переказу­вати оповідання, визначати його ідейно-тематичне спря­мування, характеризувати образ головного героя; виділяти основну думку в творі, грамотно висловлювати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:27
С. РУДАНСЬКИЙ «КОЗАК І КОРОЛЬ», «ЗАПОРОЖЦІ У КОРОЛЯ» Мета:  продовжити знайомити учнів із творами С. Руданського, зо­крема зі співомовками «Козак і король», «Запорожці у ко­роля»; прослідкувати, як у цих творах автор розкриває мо­ральні вади, негативні риси характеру; навчитися виділяти осн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 08:26
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...