Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Тема. ПРЗМ №2. Твір-роздум за поемою «Слово про похід Ігорів». Мета: навчити учнів писати оригінальні творчі роботи, добираючи відповідні матеріали з поеми; розвивати навички самостійного логічного мислення, писемного мовлення; виховувати почуття патріотизму, впевненість у своїх силах при висві
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-11-2013, 17:36
План конспект уроку з української літератури 8 клас   Тема. «Слово про похід Ігорів». Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. Мета: навчити учнів аналізувати, характеризувати образи руських князів; формувати вміння висловлювати власні міркування щодо вчинків героїв; в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-10-2013, 00:04
Тема. Олег Чорногуз. «Як поводитись у кіно» Мета: ознайомити школярів з програмовим сатиричним оповіданням сучасного письменника-гумориста, які спонукають до роздумів про довколишній світ і себе в ньому, опрацювати ідейний зміст цього твору; розвивати логічне мислення, спостережливість, уміння з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-05-2013, 21:46
8 клас Тема: Олег Чорногуз. Сучасний письменник-гуморист. «Як вибирати ім’я» Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом сучасного письменника-гумориста О. Чорногуза; проаналізувати його твір «Як вибирати ім’я», пов’язуючи його із сучасним життям; розвивати вміння визначати головну д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-05-2013, 23:53
8 клас В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричний образ коня Шептала. Мета: допомогти учням розкрити алегоричний образ коня Шептала, світоглядну глибину твору; розвивати мовлення, мислення учнів; удосконалювати вміння аналізувати художній твір; виховувати прагнення до «самобуття» особистості.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-04-2013, 00:49
8 клас
В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії
Мета: ознайомити учнів із змістом оповідання «Білий кінь Шептало», порушеними автором проблемами; удосконалювати вміння учнів визначати тему та і
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-04-2013, 00:07
8 клас В. Дрозд. «Ирій». Стилістичні прийоми художнього письма, поєднанняуявного з реальним, їх роль у сюжеті, в донесенні основних ідей, мотивів у повісті Мета:  опрацьовуючи ідейно-художній зміст повісті, дослідити та з’ясувати, яким чином у творі поєднується уявне з реалістичним, наводя
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-04-2013, 10:49
8 клас Володимир Дрозд. "Ирій”. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка. "Ирій” – химерна повість про неповторний світ юності , про вічне і швидкоплинне в житті Мета: ознайомити учнів з біографією та творчістю Володимира Дрозда, змістом повісті «Ирій»; аналізуючи твір В. Дрозда, з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-04-2013, 20:02
ЛIТЕРАТУРА 8 КЛАС
Урок 56 Дата: 11.04
Вчитель: Заречная Татьяна Николаевна
Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни.
Мета: розкрити найважливіші риси характеру Роксоляни, головної
Додав: TATIANA ZARECHNA
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 20:25
8 клас ЗМ № 3-4. Осип Назарук. «Роксоляна».  Контрольний письмовий твір «Що значить служити Богові і людям?». Мета: удосконалити вміння висловлювати власну думку, добирати матеріал до твору, продумувати композицію; розвивати логічне мислення; сприяти поповненню словникового запасу учнів;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-04-2013, 12:05
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Характеристика образу Роксоляни Мета: Опрацьовуючи ідейно-художній зміст повісті, охарактеризувати образ головної героїні твору; розвивати вміння висловлювати свої судження про вчинки людей, описані в повісті, узагальнювати, порівнювати, давати власну оцінк
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-04-2013, 16:43
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни   Мета уроку: допомогти учням розкрити в образі Роксоляни незалежну вдачу, щирість у стосунках з людьми, природний розум, вроду, розвивати вміння знаходити художні засоби, за
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 31-03-2013, 22:01
Тема: Калейдоскоп знань за творчістю Лесі Українки, 8 клас.   Як я умру, на світі запалає Покинутий вогонь моїх пісень           Леся Українка.     Мета уроку:  узагальнити пройдений матеріал за творчістю Лесі Украї
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-03-2013, 22:12
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Проблема кохання і служіння народові Мета уроку:розкрити проблему кохання та служіння народові у повісті О.Назарука «Роксоляна»; розвивати спостережливість, синтетико-аналітичне мислення; виховувати повагу до історичного минулого рідного краю, гордість за наших
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:47
8 клас Осип Назарук. «Роксоляна». Події історичної доби ХVІ ст Мета: ознайомити школярів із життєвим і творчим шляхом О. Назарука; дослідити, як події історичної доби XVI ст. зображені в його програмовій повісті «Роксоляна»; осмислити різницю створення у творі історичних фактів та художнього
Додав: admin
Коментарів: 2
Додано: 9-03-2013, 09:42
8 клас Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії Мета: продовжити роботу над текстом твору «Дорогою ціною»; дослідити особливості його сюжету і композиції, багатство поетичної мови; аналізу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-03-2013, 17:12
8 клас Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною» (скорочено). Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди. Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною Мета: Ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом М. Коцюбинсь
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-03-2013, 12:18
8 клас Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії Мета: удосконалювати навички аналізу образів повісті; розвив
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-03-2013, 12:16
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...