Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок № 61. Вступна бесіда. Література 20 ст. Непростий шлях розвитку. Імена і твори. Жанрове, тематичне, стильове розмаїття літератури цього періоду.  Мета: охарактеризувати літературу ХХ ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, ст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 22:09
Урок №62. Українськаеміграційна література 20 ст. Іван Багряний – один із найталановитіших письменників-емігрантів. Популярність його творів. «Тигролови» - авантюрно-пригодницький роман. Динамічність сюжету, романтичність стилю, символіка, гуманістична ідея перемоги добра над злом Мета: ознайоми
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 22:08
Іван Багряний ГУЛЯЙ-ПОЛЕ   Лежить Гуляй-Поле в крові і в сльозах, Потоптане, смертю розоране, В бомбових кратерах і черепах, В гільзах, В ожугах, В м'язах, В трісках... І навіть не крячуть ворони —   Жахаються круки, минають здаля, — Шкіриться жаско, смердить з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 19:31
Урок №60. Контрольна робота №7 (розгорнуті відповіді на питання). Творчість Пантелеймона Куліша та Марка Вовчка Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, творчі здібності,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 15:01
Урок № 59. Марко Вовчок. Романтичність оповідання «Максим Гримач», особливості його сюжету, характеротворення. Почуття відповідальності та вини. Мета: продовжувати знайомити школярів із творчістю Марка Вовчка; опрацювати ідейний зміст «Максим Гримач», визначаючи жанр твору, ознаки романтизму в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-05-2014, 20:12
Урок № 58. Марко Вовчок. Життя і творчість. Поєднання у творах реалізму і романтизму. Марко Вовчок як перекладач Мета: ознайомити учнів із окремими фактами творчого та життєвого шляху Марка Вовчка; сприяти створенню образу письменниці – талановитої виразниці трагічної долі українського народу,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-05-2014, 23:48
Урок № 56. Пантелеймон Куліш. Показ протистояння сил державотворення і руйнівництва. Дійові особи - носії різних ідей Мета: продовжити знайомити школярів із змістом твору П. Куліша «Чорна рада», охарактеризувати образи головних героїв твору, досліджуючи протистояння сил державотворення і руйнів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-04-2014, 15:06
Урок № 54. Осуд, біль і гнів поета-громадянина («До рідного народу»). Кредо митця, його романтична лірика «Троє схотінок», «Заворожена криниця»
Мета: виявити особливості кредо митця, романтичну спрямованість його ліричних творів; опрацювати їх ідейно-художній зміст та тематику; розвивати куль
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 14-04-2014, 20:43
Урок №55. Пантелеймон Куліш. «Чорна рада» - перший український історичний роман. Історична основа сюжету
Мета: ознайомити учнів з історичною основою твору, з передісторією написання, розповісти про першу публікацію твору; поглиблювати знання про історичне минуле рідного народу; вправляти у вмін
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 4-04-2014, 00:00
Урок №55. Пантелеймон Куліш. «Чорна рада» - перший український історичний роман. Історична основа сюжету
Мета: ознайомити учнів з історичною основою твору, з передісторією написання, розповісти про першу публікацію твору; поглиблювати знання про історичне минуле рідного народу; вправляти у вмін
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 4-04-2014, 00:00
Урок № 53. Пантелеймон Куліш – письменник, перший український професійний критик, автор підручників для школи, першого українського правопису «кулішівка». «Українець у Європі, європеєць в Україні». Мета: познайомитися із основними віхами життєвого і творчого шляху письменника, пояснити вплив на
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-03-2014, 23:06
9 клас
Урок №52. Контрольна робота №6. (тестові завдання).
«Творчість Т.Г.Шевченка»
Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою контролю та корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх; виховув
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 19:08
9 клас
Урок №51. Ідейно-художній аналіз одного із творів Тараса Шевченка
Мета: повторити основні етапи ідейно-художнього аналізу; розвивати вміння самостійно аналізувати твори за поданим планом; прищеплювати любов до творів Т.Шевченка; виховувати почуття гордості за визначних постатей Укра
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 17:41


9 клас
Урок № 50 Підсумковий урок. Світова велич українського поета. Огляд поетичної спадщини, малярського доробку, прози, драматургії, міркувань із «Щоденника». Вшанування пам’яті поета
Мета: оглянути вивчену поетичну спадщину Т. Шевченка і його малярського доробку, прози, др
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 16:58
9 клас
Урок №49. Т.Шевченко і Біблія «Ісаія. Глава 35.». Духовна присутність Біблії в усій творчості поета. Цикл «Давидові псалми». Ставлення шевченка до Біблії
Мета уроку: донести до свідомості учнів істину, що Т. Шевченко був віруючою людиною, у творчос
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2014, 00:30
9 клас
Урок №48. Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання після повернення із заслання. Вершинні зразки Шевченкової лірики. «Доля», «Росла у купочці, зросли…»
Мета: розповісти про життя і творчість Т.Г. Шевченка періоду заслання; пояснити обставини, які вплинули на поета в цей час
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 7-03-2014, 01:42
9 клас
Урок № 45.
Тарас Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим …» Продовження теми земляків у посланні. Викриття конформізму. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, заклик)
Мета: поаналізувавши поетичне послання, учні мають усвідомити та з’ясувати історичні передумов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2014, 00:10
9 клас
Урок № 44
Тарас Шевченко «Сон (У всякого своя доля)». Твір і сучасна поетова дійсність. Прийоми «сну». Сатиричний пафос поеми
Мета: ознайомити школярів із змістом та ідейною спрямованістю твору Т. Шевченка «Сон», з’ясувати композиційний прийом «сну», його роль для розширення мо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2014, 19:40
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...