Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

10 клас Тема: Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення Мета: дати поняття про загальнонародну мову та літературну мову, мовну норму та мовний варіант, культуру мови та культуру мовлення, розмежувати мовлення правильне (таке, що відповідає мовним нормам) і мовлення комунікати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-09-2013, 11:31
Тема.         Структура виступу. План виступу. Вступ і закінчення виступу. Мета:         пояснити особливості структури виступу, роль та завдання вступу і закінчення промови, звернувши увагу на їх варіативність; розвивати уваг
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-03-2013, 08:09
КОНТРОЛЬНИЙ ДИКТАНТ. КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ Мета: з’ясувати рівень засвоєння знань, набуття вмінь і навичок; закріплювати вміння й навички використовувати здобуті теоретичні знання на практиці відповідно до конкретних випадків; розвивати  логічне мислення, орфографічну і пунктуаційну грамотн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-03-2013, 07:29
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Письмовий переказ із творчим завданням Мета: удосконалювати набуті учнями вміння сприймати прослухане (або прочитане) висловлювання та відтворювати його із застосуванням сформованих у попередніх класах текстотворчих умінь, а також завершувати відповідно до одержаного завдання;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-03-2013, 07:28
Тема.  Елементи практичної риторики. Тематичне тестування.   Мета:         закріпити знання учнів про структуру виступу та основне в його змісті; з’ясувати рівень засвоєння ними елементів практичної риторики; розвивати логічне мислення, па
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-03-2013, 07:26
Тема.         Виступ. Техніка підготовки виступу: добір матеріалу, його обдумування, конспект ключових слів. Мета:         познайомити учнів зі складниками докомунікативної фази творчої діяльності оратора, пояснити взаєм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-03-2013, 00:07
Тема. Основне в змісті виступу (об’єктивність, ясність, образність, цілеспрямованість, повторення основних думок, лаконізм, гумор, дотепи, іронія). Мета: пояснити, у чому виявляється об’єктивність, цілеспрямованість та лаконізм оратора, ясність та образність його мовлення, пояснити, як можна ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 15:12
Тема. Вступ. Риторика – наука і мистецтво переконувати. Мета: пояснити, що є предметом вивчення риторики як науки; окреслити роль і місце риторики в античному світі, внесок, зроблений у розвиток риторики східними слов’янами, з’ясувати причину необхідності поновлення статусу риторики як науки та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 15:05
Тематичне тестування. Контрольне читання мовчки Мета:    з’ясувати рівень сформованості знань про систему частин мови, а також рівень набуття ними комунікативних умінь, необхідних для читання мовчки; розвивати мислення та мовлення, відпрацьовувати навички самостійної роботи. Тип урок
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:30
Удосконалення вмінь здійснювати мовний аналіз Мета:    удосконалювати вміння та навички учнів застосовувати здобуті ними теоретичні знання на практиці – шляхом здійснення різноманітних видів мовного аналізу; удосконалювати логічне мислення, вміння робити висновки, систематизувати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:28
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Аналіз письмового переказу Мета:    підбити підсумки перевірки учнівських робіт, відзначити позитивне в їх виконанні, проаналізувати допущені в роботах типові помилки; спрямувати учнів на індивідуальне опрацювання допущених помилок, належним чином їх проінструктувавш
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:26
Тема. Система частин мови: спільне і відмінне в них. Складні випадки правопису різних частин мови. Мета: повторити та систематизувати знання школярів про систему частин мови,  ознаки, за якими виділяється і характеризується кожна з частин мови (лексичне значення, морфологічні ознаки, синта
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:22
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Аналіз переказу Мета:    підбити підсумки перевірки учнівських робіт, відзначити позитивне в їх виконанні, проаналізувати допущені учнями типові помилки та недоліки творчих робіт; спрямувати учнів на індивідуальне опрацювання допущених помилок, удосконалювати логічн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:20
Тема. Лексикологія і фразеологія. Тематичне тестування. Мета: закріпити знання з лексикології та фразеології, з’ясувати рівень здобутих з цих розділів знань; розвивати мислення та мовлення, збагачувати та уточнювати словниковий запас учнів. Тип уроку:    комбінований урок (закріп
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:18
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Письмовий переказ із творчим завданнямм Варіант №2 Мета:    продовжувати формування в учнів уміння сприймати прослухане (або прочитане) висловлювання та відтворювати його із застосуванням відпрацьованих у попередніх класах текстотворчих умінь, а також завершувати від
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:16
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Усний переказ із творчим завданням Мета: продовжити формування в учнів умінь сприймати прослухане (або прочитане) висловлювання та відтворювати його із застосуванням відпрацьованих у попередніх класах текстотворчих умінь, а також завершувати відповідно до одержаного завдання;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:15
Тема.     Роль фразеологізмів у мовленні. Стилістичні засоби фразеології та лексикології. Мета:    повторити та систематизувати знання учнів про українську фразеологію; формувати в них уміння визначати стилістичне призначення фразеологізмів; систематизувати знання
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2013, 12:13
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...