Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Підсумкова контрольна робота з української мови 9 клас 1. Складним є речення: А) Верби, схилившись над тихим Дінцем, розчісують коси зелені. Б) На заході жевріло небо, а в степу вже заходила ніч. В) Липневий день мандрує пішки, казки нашіптує малечі. Г) Пішла дорога то маленькими сосновим
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-05-2014, 00:11
Тема:Двокрапка між частинами складного безсполучникового речення. Мета: Пояснити правила висловлювання двокрапки між частинами безсполучникового складного речення; формувати вміння визначати відповідну пунктограму та обґрунтувати вибір ви­словлювання розділового знака; удосконалювати орфографічн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-05-2014, 20:32
Урок №47. Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком Мета: систематизувати й поглибити знання учнів про складне речення з різними видами зв’язку, смислові відношення між його частинами; вдосконалити вміння складати схеми речень, правильно інтонувати різні типи складних речен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-03-2014, 22:44
Урок №46. ЗМ№12. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну тему у публіцистичному стилі Мета: сформувати в учнів поняття про доповідь у публіцистичному стилі; ознайомити з її видами, алгоритмом роботи над складанням доповіді на морально-етичну і суспільні теми; розвити вміння склад
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-03-2014, 01:53
План конспект Підготовка до написання нарису про людину – представника певної професії.
Мета:систематизувати знання про публіцистичний стиль,ознайомити з жанром публіцистичного стилю – нарисом та його особливостями, розвивати вміння учнів аналізувати текст даного стилю, навички логічного мис
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 21:23
План конспект на тему: Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки у таких реченнях Мета: поглибити знання учнів про складне речення, ознайомити їх з особливостями складного речення з сурядним і підрядним зв'язком, формувати уміння і навички правильно визначати структуру
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 01:42
Урок №44
Урок-узагальнення теми «Складне речення»
Мета: узагальнити вивчений матеріал про складне речення, виявити недоліки у знаннях і зробити відповідну корекцію знань, умінь і навичок із синтаксису складного речення, поглиблювати інтерес до вивченого матеріалу; формувати культуру мовлен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2014, 22:57
Урок № 43. Синонімія складних речень із сполучниками без сполучників і простих речень Мета: поглибити в учнів знання про безсполучникове складне речення, смисловими відношеннями між його частинами; розвити граматико-стилістичні вміння трансформувати прості речення і складні сполучникові в безсп
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-02-2014, 22:19
Урок № 42.
Інтонація безсполучникових складних речень
Мета: поглибити в учнів знання про безсполучникове складне речення, смислові відношення між його частинами; ознайомити з основними видами інтонації безсполучникових складних речень; розвити вміння правильно інтонувати ці синтаксичні кон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-02-2014, 00:17
Урок №42. Тире у безсполучниковому складному реченні Мета: пояснити  правила вживання тире  між частинами складного безсполучникового речення, формувати  вміння визначати пунктограму  та обгрунтовувати  вибір розділового знака ; поглиблювати  навички роб
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-02-2014, 04:19
Урок № 41.
Тире в складному безсполучниковому реченні
Мета: пояснити правила вживання тире між частинами складного безсполучникового речення; формувати вміння визначати відповідну пунктограму ; вдосконалювати практичні навички конструювати й аналізувати речення цього типу, а також пун
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-02-2014, 17:46
Урок №40.
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні
Мета:
• Удосконалювати в учнів загальнопізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення (БСР) зі смисловим відношенням причини, пояснення, доповнення тощо, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-02-2014, 16:07

Урок №39
Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (тренувальні вправи)
Мета: удосконалювати в учнів загально-пізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані з уживанням
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-02-2014, 04:40
Урок №37-38. ЗМ№10-11. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 31-01-2014, 12:02
Урок №36.
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.
Мета: поглибити в учнів знання про безсполучникове складне речення; ознайомити з основними ознаками, смисловими відношеннями між частинами безсполучникових складних речень; роз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2014, 12:40
Урок №35.
ЗМ №9. Діалог, складений відповідно до запропонованої теми, обговорення самостійно обраної ситуації, розігрування діалогу
Мета: Закріпити знання учнів про діалог, уживання розділових знаків у діалозі; удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння складати й розігрувати діало
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-01-2014, 19:28
Урок №34.
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в такому реченні. Інтонація складнопідрядного речення. Синонімія речень. Тренувальні вправи
Мета: дати поняття про послідовну, однорідну й неоднорідну підрядність; формувати вміння й навички учнів розрізняти ці ре
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 15-01-2014, 23:02
Урок №33.
ЗМ №8. Конспектування як різновид стислого переказу почутого
Мета: удосконалювати в учнів уміння використовувати конспектування як різновид стислого переказу почутого; поглиблювати знання школярів про види конспектів; розвивати вміння критично осмислювати почуте, виділяти в ньо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-01-2014, 16:34
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...