Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Орієнтовна пам'ятка « Перевірка роботи з обдарованою учнівською молоддю в навчальному закладі».
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:59

Навчальний заклад Дата

Орієнтовна пам'ятка

« Перевірка роботи з обдарованою учнівською молоддю в навчальному закладі».

Перелік питань

Відмітка про виконання

І

Наявність нормативно – правової бази щодо організації роботи з обдарованими та здібними учнями.

 

Районна програма «Обдарована дитина» на 2003-2012 роки»

 

Положення про олімпіади

 

Положення про діяльність районного територіального відділення МАН України.

 

Положення про проведення міжнародного конкурсу української мови імені Перта Яцика.

 

Положення… «Лелека», « Кенгуру», « Колосок», т.п.

 

ІІ

Наявність шкільної документації, необхідно для організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.

 

1.

Шкільна програма роботи з обдарованими учнями на п'ять років, проект (назва програми чи проекту щодо роботи з обдарованими дітьми - пошуку, підтримки та розвитку цих дітей).

 

2.

Наказ про організацію роботи з обдарованими учнями на навчальний рік

№ від

3.

Наказ про розподіл обов’язків,( відповідальний за роботу з обдарованими дітьми).

№ від

Відповідальний (ПІП, посада_________________

_______________________

4.

Наявність шкільного банку (картотека) даних про обдарованих і здібних учнів ( ПІП, клас, адреса, керівник, участь в олімпіадах, МАН, медаль, нагородження грамотами.)

Кількість ____________

5.

План роботи з обдарованими дітьми на рік (загальний і по секціях).

План підготовки до участі в олімпіадах (заходи, дата виконання, відповідальний)

 

6.

План виконання науково – дослідницької роботи МАН на рік

 

7.

Наказ про проведення І етапу всеукраїнських учнівських олімпіад ( графік проведення олімпіад)

№ від

8.

Протоколи шкільних олімпіад із базових дисциплін

 

9.

Наказ про підсумки проведення І етапу всеукраїнських учнівських олімпіад

№ від

10

Наказ про участь у ІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад ( графік проведення олімпіад)

№ від

 

Графік

11

Наказ про підсумки участі у ІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад

№ від

12

Наказ про участь у ІІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад ( графік проведення олімпіад)

№ від

13

Наказ про підсумки участі у ІІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад

№ від

14

Курси…….

Кількість ____________

15

 

 

ІІІ

Індивідуальна робота з обдарованими учнями

 

1.

Наявність спецкурсів, факультативів, гуртків, навчальних авторських програм, спрямованих на розвиток здібностей школярів

Загальна кількість_______

Кількість навчальних авторських програм______

2.

Використання варіативної частини навчального плану для роботи з обдарованими дітьми

Кількість годин_________

% від загальної кількості годин.

3.

Наявність індивідуальних планів роботи з обдарованими учнями, графік;

Кількість ____________

IV

Виявлення та створення умов для розкриття потенційних можливостей школярів

 

1.

Участь учнів у шкільних олімпіадах у 2010 -2011н.р.

Кількість учасників ______

(___% від усіх учнів).

Кількість переможців_____

(____% від усіх учасників)

2.

Результативність участі в олімпіадах у 2010 – 2011 н.р.

    • Районних

 

 

 

    • Обласних

 

 

    • Всеукраїнських

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________
___________________________

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________

___________________________

 

3.

Участь учнів у шкільних олімпіадах у 2011 -2012 н.р.

Кількість учасників ______

(___% від усіх учнів).

Кількість переможців_____

(____% від усіх учасників)

4.

Результативність участі в олімпіадах у 2011 – 2012 н.р.

    • Районних

 

 

 

    • Обласних

 

 

    • Всеукраїнських

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________
___________________________

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________

___________________________

 

5.

Залучення учнів до роботи в МАН

у 2010- 2011 н.р

Участь в І ( районному) етапі МАН

Участь у ІІ ( обласному) етапі МАН

 

Кількість ____________

Кількість ____________

Кількість ____________

6.

Залучення учнів до роботи в МАН

у 2011- 2012 н.р.

Участь в І ( районному) етапі МАН

Участь у ІІ ( обласному) етапі МАН

 

Кількість ____________

Кількість ____________

Кількість ____________

V

Підтримка обдарованих учнів

Кількість___________

Нагородження

    • Грамотою
    • Грошовою премією
    • Путівкою на відпочинок

 

 

Психологічний супровід розвитку здібних та обдарованих дітей:

а). наявність банку даних про обдарованих дітей у практичного психолога;

б). відображення цього напряму роботи в документації практичного психолога;

в). наявність діагностичного мінімуму щодо виявлення здібних та обдарованих дітей;

г). наявність розвивальних програм роботи з обдарованими дітьми;

г). інформаційно – просвітницька діяльність із педагогами та батьками.

 

VІ

Робота з батьками

 

1.

Батьківські збори з даного питання

Кількість зборів_________

2.

Анкетування батьків щодо доцільності створення класів з поглибленим та профільним вивченням предметів.

Кількість проведених анкетувань_____________

3.

Консультування батьків щодо доцільності з питань розвитку і спілкування дітей

Кількість консультацій_____________

VІІ

Інформаційно – методичне забезпечення

 

1

Поповнення картотеки матеріалів і публікацій з питань обдарованості й творчості

Наявність картотеки

2

Робота бібліотеки в цьому напрямі

 

3

Форми організації підготовки обдарованої учнівської молоді на місцях:

Наприклад

- учнівське наукове товариство;

- очно-заочний консультпункт;

- літературна студія;

- міжшкільні факультативи на базі навчальних закладів (яких), центри, творчі об’єднання ;

- очно-заочна школа підготовки обдарованих дітей;

- інтелектуальний клуб.

 

Наявність (план та графік роботи ).

4

Угоди з науковцями, науково-дослідницькими інститутами, установами, розміщеними на території району та області.

 

Наявність угод

5

Звіт про проведення шкільних олімпіад та заявки на участь учнів-переможців шкільних олімпіад у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін згідно додатку.

Наявність звітів

 

Відповідальний за роботу Методист РМК

з обдарованими дітьмиКолесова Інна Анатоліївна

 

Контактний тел. Контактний тел. 2-26-91

Електрона пошта Електрона пошта 07_vasilkiv@ukr.net

( vas-rmk@ukr.net )

 

 

 

 

 

Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...