Орієнтовна пам'ятка « Перевірка роботи з обдарованою учнівською молоддю в навчальному закладі».
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:59

Навчальний заклад Дата

Орієнтовна пам'ятка

« Перевірка роботи з обдарованою учнівською молоддю в навчальному закладі».

Перелік питань

Відмітка про виконання

І

Наявність нормативно – правової бази щодо організації роботи з обдарованими та здібними учнями.

 

Районна програма «Обдарована дитина» на 2003-2012 роки»

 

Положення про олімпіади

 

Положення про діяльність районного територіального відділення МАН України.

 

Положення про проведення міжнародного конкурсу української мови імені Перта Яцика.

 

Положення… «Лелека», « Кенгуру», « Колосок», т.п.

 

ІІ

Наявність шкільної документації, необхідно для організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.

 

1.

Шкільна програма роботи з обдарованими учнями на п'ять років, проект (назва програми чи проекту щодо роботи з обдарованими дітьми - пошуку, підтримки та розвитку цих дітей).

 

2.

Наказ про організацію роботи з обдарованими учнями на навчальний рік

№ від

3.

Наказ про розподіл обов’язків,( відповідальний за роботу з обдарованими дітьми).

№ від

Відповідальний (ПІП, посада_________________

_______________________

4.

Наявність шкільного банку (картотека) даних про обдарованих і здібних учнів ( ПІП, клас, адреса, керівник, участь в олімпіадах, МАН, медаль, нагородження грамотами.)

Кількість ____________

5.

План роботи з обдарованими дітьми на рік (загальний і по секціях).

План підготовки до участі в олімпіадах (заходи, дата виконання, відповідальний)

 

6.

План виконання науково – дослідницької роботи МАН на рік

 

7.

Наказ про проведення І етапу всеукраїнських учнівських олімпіад ( графік проведення олімпіад)

№ від

8.

Протоколи шкільних олімпіад із базових дисциплін

 

9.

Наказ про підсумки проведення І етапу всеукраїнських учнівських олімпіад

№ від

10

Наказ про участь у ІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад ( графік проведення олімпіад)

№ від

 

Графік

11

Наказ про підсумки участі у ІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад

№ від

12

Наказ про участь у ІІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад ( графік проведення олімпіад)

№ від

13

Наказ про підсумки участі у ІІІ етапі всеукраїнських учнівських олімпіад

№ від

14

Курси…….

Кількість ____________

15

 

 

ІІІ

Індивідуальна робота з обдарованими учнями

 

1.

Наявність спецкурсів, факультативів, гуртків, навчальних авторських програм, спрямованих на розвиток здібностей школярів

Загальна кількість_______

Кількість навчальних авторських програм______

2.

Використання варіативної частини навчального плану для роботи з обдарованими дітьми

Кількість годин_________

% від загальної кількості годин.

3.

Наявність індивідуальних планів роботи з обдарованими учнями, графік;

Кількість ____________

IV

Виявлення та створення умов для розкриття потенційних можливостей школярів

 

1.

Участь учнів у шкільних олімпіадах у 2010 -2011н.р.

Кількість учасників ______

(___% від усіх учнів).

Кількість переможців_____

(____% від усіх учасників)

2.

Результативність участі в олімпіадах у 2010 – 2011 н.р.

  • Районних

 

 

 

  • Обласних

 

 

  • Всеукраїнських

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________
___________________________

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________

___________________________

 

3.

Участь учнів у шкільних олімпіадах у 2011 -2012 н.р.

Кількість учасників ______

(___% від усіх учнів).

Кількість переможців_____

(____% від усіх учасників)

4.

Результативність участі в олімпіадах у 2011 – 2012 н.р.

  • Районних

 

 

 

  • Обласних

 

 

  • Всеукраїнських

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________
___________________________

 

Кількість учнів, які місця посіли_____________________

___________________________

 

5.

Залучення учнів до роботи в МАН

у 2010- 2011 н.р

Участь в І ( районному) етапі МАН

Участь у ІІ ( обласному) етапі МАН

 

Кількість ____________

Кількість ____________

Кількість ____________

6.

Залучення учнів до роботи в МАН

у 2011- 2012 н.р.

Участь в І ( районному) етапі МАН

Участь у ІІ ( обласному) етапі МАН

 

Кількість ____________

Кількість ____________

Кількість ____________

V

Підтримка обдарованих учнів

Кількість___________

Нагородження

  • Грамотою
  • Грошовою премією
  • Путівкою на відпочинок

 

 

Психологічний супровід розвитку здібних та обдарованих дітей:

а). наявність банку даних про обдарованих дітей у практичного психолога;

б). відображення цього напряму роботи в документації практичного психолога;

в). наявність діагностичного мінімуму щодо виявлення здібних та обдарованих дітей;

г). наявність розвивальних програм роботи з обдарованими дітьми;

г). інформаційно – просвітницька діяльність із педагогами та батьками.

 

VІ

Робота з батьками

 

1.

Батьківські збори з даного питання

Кількість зборів_________

2.

Анкетування батьків щодо доцільності створення класів з поглибленим та профільним вивченням предметів.

Кількість проведених анкетувань_____________

3.

Консультування батьків щодо доцільності з питань розвитку і спілкування дітей

Кількість консультацій_____________

VІІ

Інформаційно – методичне забезпечення

 

1

Поповнення картотеки матеріалів і публікацій з питань обдарованості й творчості

Наявність картотеки

2

Робота бібліотеки в цьому напрямі

 

3

Форми організації підготовки обдарованої учнівської молоді на місцях:

Наприклад

- учнівське наукове товариство;

- очно-заочний консультпункт;

- літературна студія;

- міжшкільні факультативи на базі навчальних закладів (яких), центри, творчі об’єднання ;

- очно-заочна школа підготовки обдарованих дітей;

- інтелектуальний клуб.

 

Наявність (план та графік роботи ).

4

Угоди з науковцями, науково-дослідницькими інститутами, установами, розміщеними на території району та області.

 

Наявність угод

5

Звіт про проведення шкільних олімпіад та заявки на участь учнів-переможців шкільних олімпіад у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін згідно додатку.

Наявність звітів

 

Відповідальний за роботу Методист РМК

з обдарованими дітьмиКолесова Інна Анатоліївна

 

Контактний тел. Контактний тел. 2-26-91

Електрона пошта Електрона пошта

( )

 

 

 

 

 

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали