Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

План-конспект заняття з економічного виховання для дітей старшого дошкільного віку. Тема: «Для чого людям потрібні гроші»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-10-2016, 21:31

Мета: формування у дітей уявлення про гроші, як універсальний засіб обміну.

Завдання:

1. формувати економічні уявлення у дітей; познайомити дітей з валютою – грошима інших країн (гривна, євро, долар, рубль) ; уявлення дітей про те, звідки з'явилися грошові відносини; про значення праці як спосіб заробляння грошей.

2. Розвивати мовленнєву активність, вміння міркувати, комунікативні навички, вміння виконувати операцію з істотними економічними ознаками.

3. Виховувати самостійність у висловлюваннях, при відповідях на запитання; почуття взаємодопомоги і бажання надавати допомогу товаришеві.

Матеріал: дім; табличка «Простоквашино»;відео з мультфільмів «Троє із Простоквашино», «Фіксики»; презентація бюджет сім’ї ; комп’ютерна гра – «Весела економіка»(загадки); музикальний супровід поїзда та фізкультхвилинки; виставка грошей різних країн (купюри та монети); скриня з грошима, пір’ям, камінцями; карти – схеми «Що можна купити за гроші?» на кожну дитину,олівець.

Хід заняття:

- Діти,сьогодні до нас в дитячий садок на електронну пошту прийшов лист (читаю) «Шарик з Матроскіним за скарбом збираються ,допоможіть їм, бо без вас їм не впоратись ». Листоноша Пєчкін.

- Я гадаю, ви здогадались звідки до нас прийшов лист?Звичайно з Простоквашино.

- До письма ще додається відео. Давайте подивимось що відбувається в Простоквашино (відео Матроскін та Шарик збираються за скарбом).

- Діти, давайте поїдемо в Простоквашино та допоможемо Шарику з Матроскіним знайти скарб.

- Тоді поїхали на поїзді (лунає гудок поїзда , діти шикуються один за одним, імітуючи їзду на поїзді ).

- Ну ось ми і на місці (стоїть дім, табличка «Простоквашино»).

- (Матроскін): Драстє, будь ласка!А ви ще хто такі?

- Мі діти, із дитячого садка «Росинка», приїхали щоб допомогти вам знайти скарб.

- (Матроскін):Ну ось ще, ми з Шариком не можемо знайти цей скарб, а ви так тим паче цей скарб не знайдете.

- Чому? Ми діти розумні все вміємо, знаємо.

- (Матроскин): А ми зараз це перевіримо. Відгадайте тоді мої загадки (комп’ютерна гра – «Весела єкономіка»загадки від Мотроскіна ).

- (Шарик): Ой, які молодці, подивись Матроскін вони на всі загадки дали правильні відповіді.

- (Шарик): А ось з моїм завдання ви точно не впораєтесь (ігрова вправа «Що можна купити за гроші?» - картки схеми) .

- (Шарик):Які молодці, і з моїм завданням впорались.

- (Матроскін): Так, ну ми розібралися, що ви все знаєте, все вмієте і що скарб вам знайти вдасться. Йдемо з нами на пошуки скарбу!

- Фізкультхвилинка (грає пісня «Назад 4 кроки,вперед 4 кроки…»).

- (Шарик знаходить скарб).

- (Матроскин): Подивіться ,діти, в скрине лежать гроші. А це що таке? (ракушки, пір’я, камінці).

- Раніше у людей не було грошей. Як ви вважайте як тоді люди купували собі їжу, речі?

- Давайте подивимось мультик про фіксиков – Дедус нам про це зараз розповість(діти дивляться мультфільм Фіксики - гроші).

- Ось бачите тут в скрині зібрані гроші якими люди користувались дуже давно, та наші гроші, якими користуємось ми зараз «Гроші»- паперові, вони називаються «купюра», та залізні гроші, це «монети».

- Так що таке гроші?( річ за яку можна все купити ).

- (Показ виставки грошей).

- Подивиться, це гроші нашої країни - України, вони називаються гривні, кожна країна має свої гроші : Україна – гривні, країни Європи – євро, Росія – рубель, Америка – долар. Гроші інших країн називається валюта.

- Гроші видають людям за їх працю, це заробітна плата, щоб кожний міг собі купити те, що йому треба.

- Діти, за що люди отримують заробітну плату? (за працю, за їх роботу).

- А ви зможете пояснити мені значення цих пословиць.

·Час – гроші;

·Копійка гривню береже;

·Праця людину кормить, а лінь псує;

·Бажаєш гроші мати, потрібно добре працювати.

- Давайте подивимось презентацію та дізнаємось , хто із членів сім’ї отримує за що гроші (презентація).

- Хто працює в ваших родинах?

- Гроші які отримують в сім’ях складають сімейний дохід. Щоб його збільшити треба добре працювати.

- Діти, ми сьогодні з вами знайшли скарб, впорались з серйозними завданнями , тепер нам залишилось вирішити, що робити з грошима. (відповіді дітей).

- Я пропоную віддати їх Матроскіну та Шарику, щоб вони змогли купити собі корову.

- Згодні?

- (Матроскін та Шарик): Спасибі діти, ви справжні друзі. Ми обов’язково привеземо вам молока в дитячий садок. Ви його любите?

- Звичайно,нам з вами прийшов час прощатися. Нам було з вами весело та цікаво.

- До побачення! (лунає гудок поїзда - діти імітують їдуть у дитячий садок).

- Діти, вам сподобалось наша подорож? Що дізнались нового? Що нового ви запам’ятали? За що люди отримують гроші?

Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...