Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Контрольна робота із зарубіжної літератури 5 клас за темою «Сучасна література. У колі добрих героїв»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-11-2016, 16:42

Контрольна робота за темою «Сучасна література. У колі добрих героїв»

1. Твори Дала піднімали питання:

А) виховання дітей; Б) про природу; В) про тваринний світ;

2. Чим містер Вонкі приємно здивував Чарлі?

А) дав йому коштовності; Б) подарував шоколадну фабрику; В) подарував фрукти, шоколад;

3. В родині Чарлі відносини були:

А) недружелюбними; Б) родинними, теплими; В) складними;

4. Хто з героїв повісті співав пісні повчального змісту?

А) Чарлі Баккет; Б) Умпа - Лумпи; В) містер Віллі Вонкі;

5. Головна думка казки Т. Янсон «Капелюх чарівника»:

А) весь світ – прекрасна чарівна казка; Б) жити – значить боротися; В) краса врятує світ;

6. Яку нову колекцію почав збирати Хемуль?

А) рубіни; Б) значки; В) рослини;

7. Спосіб життя мумі – тролів схожий на спосіб життя:

А) тварин; Б) невідомих істот; В) людей;

8. Вирази «гарненькі маленькі вушка – велетенські пожмакані вуха», «очка маленькі і добрі – очиська, мов тарілки» - це художній засіб… А) порівняння;

Б) антитеза;

В) метафора

9. Щоб перевірити спочатку здатність синіх цяточок пан Пляшкер забажав

А) автомобіль; Б) погоду як на Півночі; В) опинитися на безлюдному острові

10. Чому пан Пляшкер посварився з товаришем? А) тому що той обізвав його;

Б) тому що закохалися в одну жінку; В) тому що той без дозволу зайшов у його кімнату

11. Суботик допоміг батькові стати…. А) добрішим; Б) впевненішим; В) сильнішим

12. Що спільного у трьох вивчених творах? А) розповідь про родинні стосунки;

Б) розповідь про відносини між друзями; В) розповідь про віру в дива

13. Знайти відповідність між автором та країною, в якій він жив.

1. Роальд Дал А. Росія

2. Туве Янсон Б. Німеччина

3. Пауль Маар В. Франція

Г. Фінляндія

Д. Англія

14. Знайти відповідність між героями та назвами творів

1. Мурашиний Лев А. «Чарлі і шоколадна фабрика»

2. Чарлі Бакет Б. «Капелюх чарівника»

3. пані Брюкман В. «Суботик, або машина для здійснення бажань»

4. Верука Солт

5. пан Вівторакус

6. Гемюль

15. Встановіть послідовність подій казки «Капелюх чарівника»

А. Нюхмумрик розповідає про чарівника

Б. Мумі – троль перетворився на страховисько

В. Тато Мумі – троля приміряє капелюх

Г. Шкаралупа від яєць перетворилася на хмаринки

Д. Чарівник шукає по світу Королівський рубін

16. Виконати одне із завдань.

1. Написати розповідь про твір сучасної літератури, який найбільше сподобався

2. Чим приваблюють читачів твори Роальда Дала?

3. Чому вчать читачів твори Туве Янсон?

Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...