Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Сценарій позакласного заходу до «ДНЯ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ»


1-2 класи
ВОРОГ ЧИ ДРУГ

КАЗКА

Ведучий: Не за горами
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 15:05
Тема: Респіратор. Правила користування респіратором
Мета: Ознайомити учнів з призначенням та основними елементами респіра-тора, порядком добору і прийомами користування ним; виховувати уважність і пунктуальність, розвивати самостійність у діях школярів.
Обладнання: картинки із зображенням
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:47
Тема: Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Мета: Ознайомити школярів з основними способами оповіщення, сигналами ЦО і правилами дій при оповіщенні населення про екстремальну ситуацію; розвивати самостійність під час дій; виховувати у них дисциплінованість, ор
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:46
Тема: Цивільна оборона. Дії населення під чає надзвичайних ситуацій.
Мета: Поглибити знання учнів щодо надзвичайних ситуацій, їх типів, причин виникнення. Ознайомити з правилами поводження під час надзвичайних ситуацій та способами захисту від надзвичайних ситуацій.
Розвивати логічне мисле
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:44
Тема уроку: Цивільна оборона
Мета: сформувати в учнів поняття про цивільну оборону, надзвичайні ситуації.
Обладнання та матеріали: мультимедійна презентація до теми уроку, респіратори, ватно-марлеві пов’язки, протигази ПДФ-Ш, ЦП-5, фільтрувальний.
Основні поняття
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:43
Тема уроку: Цивільна оборона
Мета: сформувати в учнів поняття про цивільну оборону, надзвичайні ситуації.
Обладнання та матеріали: мультимедійна презентація до теми уроку, респіратори, ватно-марлеві пов’язки, протигази ПДФ-Ш, ЦП-5, фільтрувальний.
Основні поняття
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:43
АНКЕТА РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ
(понятійний рівень)
1. Назвати права громадян України.
2. Назвати обов'язки громадян України.
3. Праця у житті людини.
4. Праця у вашому теперішньому житті.
5. Екологічна культура - це ....
6. Ваше ставлення до державного і особистого майна
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 00:18
Загальні методичні рекомендації
щодо організації навчально-виховного процесу у п’ятих класах загальноосвітніх навчальних закладів
2013/2014 навчальний рік є особливим для учнів п’ятих класів. Адже, саме з 1 вересня в основній школі розпочнеться поступове впровадження нового Державного стан
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 5-04-2014, 23:54
Психолого-педагогічне
забезпечення процесу адаптації
учнів 5-х класів

ВСТУП
У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 5-04-2014, 23:50
Адаптація учнів п'ятого класу до навчання за ново програмою Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційни
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 24-03-2014, 23:32
«Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності»        Традиційною в школах є педагогічна рада з проблем наступ­ності навчання при переході учнів з мо­лодшої школи у середню. Змістовно така педагогічна рада передбачає: •   глибокий психол
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 24-03-2014, 23:12



Сучасні освітні технології навчання
Зміст
1. Вступ. Технологічний підхід у професійній освіті стор. 5
2. Особистісно орієнтована освітня технологія стор. 8
3. Вимоги до сучасного уроку стор. 13
4. Типи та види уроків теоретичного навчання, мето
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:36
Морфологічна будова слова.
Словотвірний аналіз
Тип уроку: Урок систематизації й узагальнення знань

Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи.
повт
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:31
Сучасні вимоги до уроку
Урок є типовим "вузлом", у якому поєднуються та реалізуються як ідеї фундаментального, так і методи та прийоми прикладного рівнів педагогіки. Тут зустрічаються і зливаються оптимальні рекомендації теорії й завдання та можливості фахових методик. Звідси, думаючи про урок
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:26
Тема: Правопис іменників і прикметників.

Мета: повторити з учнями вивчене про іменник та прикметник, їхні граматичні ознаки, навчити правильно використовувати іменники і прикметники у мовленні, знаходити вивчені орфограми і пояснювати їх за допомогою правил; знаходити і виправляти в чужом
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:23
Що таке складне синтаксичне ціле (ССЦ)
Складне синтаксичне ціле (ССЦ) – це група речень, поєднаних синтаксичним, граматичним і інтонаційним зв'язком, що характеризується більшою смисловою закінченістю в порівнянні з реченням.
Як правило, тексти членуються на деяке число ССЦ, але буває і та
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:18
Яким має бути сучасний урок
Сучасний урок – це ефективний урок, де активізована розумова дія-льність учнів, де вчитель постійно має вдосконалювати відомі методи ро-боти, шукати засоби, які б сприяли глибокому засвоєнню програмового матеріалу.
Уже багато років я працюю над проблемою підвищ
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:14

Профілактичні ігрові комплекси вправ на основі асоціативних рухів у віршованій формі
Зміст

1. Зміст ............................................................................................................. 2
2. Анотація .......................................
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-03-2014, 19:30
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...