Морфологічна будова слова.
Словотвірний аналіз
Тип уроку: Урок систематизації й узагальнення знань

Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи.
повт
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:31
Сучасні вимоги до уроку
Урок є типовим "вузлом", у якому поєднуються та реалізуються як ідеї фундаментального, так і методи та прийоми прикладного рівнів педагогіки. Тут зустрічаються і зливаються оптимальні рекомендації теорії й завдання та можливості фахових методик. Звідси, думаючи про урок
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:26
Тема: Правопис іменників і прикметників.

Мета: повторити з учнями вивчене про іменник та прикметник, їхні граматичні ознаки, навчити правильно використовувати іменники і прикметники у мовленні, знаходити вивчені орфограми і пояснювати їх за допомогою правил; знаходити і виправляти в чужом
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:23
Що таке складне синтаксичне ціле (ССЦ)
Складне синтаксичне ціле (ССЦ) – це група речень, поєднаних синтаксичним, граматичним і інтонаційним зв'язком, що характеризується більшою смисловою закінченістю в порівнянні з реченням.
Як правило, тексти членуються на деяке число ССЦ, але буває і та
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:18
Яким має бути сучасний урок
Сучасний урок – це ефективний урок, де активізована розумова дія-льність учнів, де вчитель постійно має вдосконалювати відомі методи ро-боти, шукати засоби, які б сприяли глибокому засвоєнню програмового матеріалу.
Уже багато років я працюю над проблемою підвищ
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:14

Профілактичні ігрові комплекси вправ на основі асоціативних рухів у віршованій формі
Зміст

1. Зміст ............................................................................................................. 2
2. Анотація .......................................
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-03-2014, 19:30
Фізкультхвилинки та ігри на уроках в початкових класах
1. Гра «Ведмідь»
Учитель пропонує учням уявити, як повільно ходить ведмідь, вайлувато переступаючи з ноги на ногу; як бігає: швиденько і прямо пересувається вперед, як він бурчить (дозволити школярам пробігти від своїх парт до дошки).
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-03-2014, 19:00
Фізкультхвилинки в початкових класах

1. Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте.
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-03-2014, 17:38

Фізкультхвилинки на уроках
у початкових класах

У роботі розкрито значення проведення фізкультхвилинок та фізкультпауз під час навчально-виховного процесу у початкових класах. Посібник містить комплекси фізичних вправ, різні види фізкультпауз та фізкульхвилинок, які допомо
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-03-2014, 17:30
Фізкультхвилинки у початкових класах
«Каченята»
Раз-два — всі пірнають,
Три, чотири — виринають,
П'ять, шість — на воді
Кріпнуть крильця молоді,
Сім, вісім — що є сили
Всі до берега поплили,
Дев'ять, десять — обтрусились
І за парти опустились.
«Гори
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-03-2014, 17:27
Психолого-педагогічний семінар-практикум
«Психолого-педагогічні аспекти формування успішної особистості
педагога початкової школи»

Вчимося не заради школи, а заради життя.
Сенека
Тема засідання:
Стилі та
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:27

Виховання в дошкільників
позитивного ставлення до природи

Природа – це домівка людства і джерело ресурсів для його життя. Протягом багатьох років суспільство було націлене на те, щоб узяти у природи всі багатства, використати її заради наживи, перевтілити її собі на користь,
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:23
Готовність дитини до школи. Поради психолога
Ваша дитина цього року йде до школи. Для неї цей перехід – важкий та відповідальний період. Змінюється соціальна роль, коло спілкування, провідна діяльність з’являються нові обов’язки. Успішність проходження цього періоду в певній мірі залежить від
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:22
Щоб дитина вчилась із задоволенням

НЕ сваріть за погані оцінки. Не поспішайте підвищувати голос і карати дитину. Зазвичай діти дуже переживають, коли їм ставлять погану оцінку. Це вже покарання і дитина почуває себе винною. І додаткові "санкції" з боку батьків можуть привести до того, що
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:21
Положення
про школу молодого педагога
1. Загальні положення
Школа молодого педагога є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів і об’єднує вчителів з вищою та середньою спеціальною освітою, що мають стаж менше 3 років і кваліфікаційну категорію “спеціаліст”.Школа мол
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:18
Основні заповіді успіху молодого вчителя

1. Роби все вчасно і професійно.
2. Завжди будь люб’язним, привітним і доброзичливим.
3. Ніколи не говори зайвого. Думай про наслідки сказаного тобою.
4. Пам’ятай, що успішна робота – це професіоналізм плюс
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:17
Тема.Людина починається з добра.
Мета.Вчити учнів усвідомлювати книжку як засіб спілкування з
мудрою людиною. Формувати в учнів осмислене ставлення
до загальнолюдських цінностей. Виховувати віру в силу доб-
ра, прагнення до самовдосконалення.
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:13
Роль психолого-педагогічної культури педагога
у становленні особистості молодшого школяра.

Головне завдання вчителя початкових класів - зберегти в кожній дитині ту неповторність і частоту особистості, виховувати загальнолюдські цінності, які притаманні людині на землі.
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-03-2014, 15:09
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали