Сценарій до Дня Святого Валентина   Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання.. Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки...
В день такий на зем
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-02-2015, 17:49
Чорнобривців насіяла мати у моїм світанковім краю. Та й навчила веснянки співати про квітучу надію свою.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-02-2015, 14:07
15 лютого Ісус Христос у віці сорока днів від народження був принесений до Єрусалимського храму. Його матері, як і будь-якій жінці, закон церковний забороняв уходити до храму. А вже після того, як необхідний термін вийде, мати повинна принести до храму жертву — дві горлиці та два голубенятка. Коли м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-02-2015, 14:03
Етнографічна основа повісті   Повертаючись з Капрі, улітку 1911 р. Коцюбинський вирішує здійснити давню мрію — побувати в Карпатах. Відвідини цього краю в 1910 р. не були такими багатими на враження. Для написання твору не вистачало матеріалу. Але природа справила на Коцюбинського велике враж
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-02-2015, 12:52
Мета. Характеризувати образи Тосі і Юрка, розвивати власні переконання і погляди на світ, заохочувати дітей до самостійного творчого мислення, виховувати доброту, милосердя, чесність, критичне ставлення до власних вчинків.   Обладнання: фотографія К.Стародуба «Качки».
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-02-2015, 23:08
Мета. Вчити коментувати зміст (умовної) частини повісті, характеризувати образ Планетника за планом, аналізуючи його вчинки; розвивати вміння висловлювати власні роздуми про суть людського життя, моральний вибір Планетника і кожної людини. Обладнання: книжка «Горохове чудо», матеріал до літературно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-02-2015, 14:11
Фрагмент   Не можу слухати меланхолійної музики.   А вже найменше такої, що приваблює зразу душу ясними, до танцю визиваючими граціозними звуками, а відтак, зрікаючися їх незамітно, ллється лиш одною широкою струєю смутку! Я розпадаюся тоді в чуття і не можу опертися настроєві сум
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-02-2015, 15:55
Володимир Лис Соло для Соломії КАНТ ДЛЯ СОЛОМІЇ Важко знайти краще пояснення тому, що є найцікавішим у літературі, ніж універсальна сентенція Канта. Та сама, про дві речі, що викликають його захоплення і здивування, — зоряне небо над головою і моральний закон усередині людини. Зоряне небо — це Бо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-02-2015, 23:04
ЛЕОНІД ГЛІБОВ
(1827 — 1893) 
          …Леонід Іванович Глібов народився 5 березня 1827р. у селі Веселий Поділ Хорольського повіту на Полтавщині в родині управителя маєтків магнатів Родзянків. Початкову освіту він здобув дома за
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-02-2015, 21:01
Урок №65. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Мета: закріпити знання про приголосні звуки, їх вимову і написання; познайомити учнів з явищем уподібнення приголосних звуків; розвивати усне і писемне мовлення, фонетичний слух, логічне мислення учнів; виховувати загальнолюдсь
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-02-2015, 00:38

Урок № 64. Підсумковий урок. Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія           
Мета:   повторити й узагальнити знання про звуки мови та мовлення;  розвивати вміння передавати слова звукописом, правильно їх ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 18:31
Урок №63.  Контрольна робота № 5 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тестові завдання). Мета: перевірити знання учнів із теми «Фонетика. Графіка. Орфо­епія. Орфографія»; розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві нав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 15:20
Урок №62. Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи Мета: поглибити, узагальнити, систематизувати, перевірити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки, орфографії;  розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння&nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-01-2015, 20:05
Урок № 61. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні й орфоепічні вимоги ненаголош
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2015, 22:46

Урок №34-35. Прислів'я та приказки. Їхня краса й мудрість. Народне уявлення про довколишній світ. Види прислів'їв і приказок
Мета: ознайомити учнів зі світом прислів'їв та приказок; про­аналізувати програмні фольклорні твори; визначити їх види та вивчити поняття; розвивати творчу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-01-2015, 00:02
Урок №59. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом Мета: поглибити знання про способи визначення написання ненаголошених голосних,  що не перевіряються наголосом ; розвивати мислення, увагу, аналітичні здібності, асоціативну уяву; виховувати культуру усного й писемного мовлення. Ти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-01-2015, 00:56
Урок №59. ЗМ №14. Особливості побудови елементарного роздуму. Пи­сьмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі. Мета: удосконалювати вміння аналізувати тексти-роздуми, на­вички складання монологічного висловлювання; розвивати вміння викладати матеріал послідовн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-01-2015, 23:39
Урок 33. Загадка як вид усної народної творчості. Види загадок (про людей, їхнє життя; про природу та її явища; про рослини, тварини) Мета: ознайомити дітей з жанром загадок, їх художньою різноманітністю; поняттям метафори; показати, як в загадках відображено народний розум, спостережливість,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-01-2015, 00:24
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали