Урок №32. Повторення та узагальнення вивченого в І семестрі Мета: узагальнити та систематизувати вивчений учнями навчальний матері­ал, який стосується життя та творчості письменників, теорії літератури, змісту опра­цьованих творів; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння акуму­л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2015, 22:12
Урок №31.  Літературні казки сучасних авторів.  Іван  Андрусяк «Стефа і її Чакалка»  Мета: ознайомити учнів із творчістю Івана Андрусяка, а саме із казкою        «Стефа і її Чакалка»; розвивати навички роботи в групі, логічне та образне мислен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-01-2015, 20:44
Урок №30. Урок літератури рідного краю №2. Повість В. Д. Слапчука «Бджолиний бог і Бджоленятко» Мета: зацікавити п’ятикласників творчістю волинського поета, прозаїка, критика В. Слапчука;  розкрити неповторний світ дитинства в повісті «Бджолиний Бог і Бджоленятко»; дати характеристику головних
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-12-2014, 22:28
Урок №29. Контрольна робота № 2. Світ фан­тазії, мудрості (літературні казки). Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю й корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення. Тип уроку: контролю та корекції знань. Хід урок
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-12-2014, 21:44
В минуту жизни трудную,   Теснится ль в сердце грусть.   М. Ю. Лєрмонтов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-12-2014, 19:36
Урок № 58. Вимова ненаголошених і наголошених голосних. Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів. Правопис. Орфограма (практично) Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні вимоги ненаголошених голосни
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-12-2014, 22:09
Урок №28. Елементи незвичайного в повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Своєрідність композиції твору. Особливості її мови та символіка образів-жителів країни. Мета: продовжити знайомство учнів з повістю-казкою Галини Малик, вчити виразно читати, визначати незвичай
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-12-2014, 01:14
Урок № 27. ЗМ№2. Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Написання продовження пригод Алі та її нових друзів Мета уроку: допомогти учням глибше усвідомити  ідейно-художній зміст казки, визначати морально-етичні проблеми твору, оцінювати вчинки казкових героїв, розрізняти добр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-12-2014, 00:42
Урок №26. Морально-етичні проблеми в казці Ганни Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети
Мета: продовжити знайомити учнів з творчістю дитячої письменниці, зі змістом повісті
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-12-2014, 00:26
Урок № 25. Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Повість-казка сучасної дитячої письменниці Мета: ознайомити з життям і творчістю Г.М.Малик, змістом повісті - казки, розвивати навички виразного читання, переказу, оцінювати вчинки казкових героїв розрізняти добро і зло в казках
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-12-2014, 23:49
Урок № 54. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі. Вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ Мета: активізувати й поглибити знання учнів про тверді й м'які, глухі й дзвінкі приголосні; розвивати вміння й навички правильності вимови слів з літерами ґ і г; удосконалювати навички виразного чи­
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-12-2014, 23:09

Урок №53. Робота над помилками, допущеними в контрольному диктан­ті та в контрольній роботі. Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки 
Мета: зробити аналіз контрольної роботи; познайомити учнів з такими розділами науки про мову, як фонетика, орфоепія, графіка,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 02:23
Урок №52. ЗМ №12. Особливості побудови відгуку. Усний відгук про висловлювання товариша Мета: формувати вміння складати аргументовану оцінку відповіді однокласника; формувати вміння формулювати тезу та добирати для її доведення аргументи; виховувати самокритичність, прищеплювати бажання самовдоскон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 01:28
Урок №50. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Відомості із синтак­сису й пунктуації. Пряма мова. Діалог Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Пряма мова. Діалог», з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; розвивати навички роботи з те
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:44
Урок №49. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи Мета: закріпити в учнів уміння й навички розстановки розділових знаків у реченнях із прямою мовою, діалозі; навчити застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; розвивати пунктуаційні вміння ставити й обґру
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:24
Урок №47-48. Узагальнення вивченого з теми Відомості із синтаксису й пун­ктуації. Повторення теми, підготовка до контрольної тестової роботи
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про пряму мову й діалог, удосконалювати навички вживання розділових знаків при них; вчити правиль
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-12-2014, 23:02
Інструкція № 19 з пожежної безпеки в загальноосвітній школі   1.Загальні положення 1.1. Відповідальність за пожежну безпеку в навчальному закладі покладається на керівника навчального закладу. 1.2. Відповідальність за пожежну безпеку структурних підрозділів закладу несуть їх керівники.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-12-2014, 00:48
Про затвердження Положення про розробку інструкцій з охорони праці Наказ Комітету по нагляду за охороною праці
Міністерства праці та соціальної політики України
від 29 січня 1998 року N 9 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
7 квітня 1998 р. за N 226/2666
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-12-2014, 23:37
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали