Весна — неначе карусель,   на каруселі білі коні.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-12-2014, 15:57
Тиждень права в школі
Правознавство Рудковська Валентина Миколаївна Комунальний заклад «Тихоставська неповна середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-II ступенів». Назва експонату - Тиждень прав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-12-2014, 15:50

Урок №51. ЗМ №11. Відповідь на уроках української мови та інших пре­дметів (за поданим планом або таблицею) у науковому стилі
Мета: повторити особливості побудови висловлювань наукового стилю; ознайомити п'ятикласників з пам'ятками «Як готу­вати розгорнуту відповідь на уроках укр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-12-2014, 00:24
Урок № 44. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. Правильне інтонування діалогів Мета:узагальнити знання учнів з вивченої теми про пряму мову, діалог і розділові знаки при них; сприяти розвитку мовотворчості учнів, логічного мислення; підвищувати культуру усної і писемної мови; виховуват
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-12-2014, 23:16
Урок № 46. Контрольна робота (диктант) Мета: оцінити рівень орфографічної й пунктуаційної грамотності п’ятикласників з розділу «Пряма і непряма мова»; розвивати навички самостійної роботи; виховувати шанобливе ставлення до історичних осіб України. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень уч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-11-2014, 19:21
Урок № 45. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи Мета: узагальнити та систематизувати знання про пряму мову та діалог, рівень навчальних досягнень учнів з даної теми, вдосконалити вміння інтонувати речення з прямою мовою, будувати діалог та розставляти розділові знаки в реченнях з прямою мовою та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-11-2014, 18:42
Урок №42. ЗМ №10. Робота над помилками, допущеними в контрольно­му письмовому переказі. Помилки в змісті й побудові висловлювання (практично) Мета: вчити учнів аналізувати власні помилки; зробити роботу над помилками, допущеними в контрольному переказі; розвивати навички грамотного письма; логічне
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-11-2014, 18:18
Біографія Галини Малик Галина Миколаївна Малик народилася 12 серпня 1951 року у м. Бердянську Запорізької області. 1964 року сім’я переїхала в селищеСереднєна Ужгородщині. Дитинство і юність майбутньої письменниці були радісними і спокійними. Вона гарно вчилася в школі, мала веселий характер, почут
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-11-2014, 17:13
Урок №40-41. ЗМ№ 8-9. Контрольний письмовий докладний переказ тек­сту розповідного характеру з елементами опису предмета в художньому стилі за простим планом Мета: навчити учнів складати письмові перекази текстів з елементами опису предмета; розвивати писемне мовлення, логічне мислення, творчу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-11-2014, 16:58
Урок №24. Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон». Різні життєві позиції царя Плаксія і Лоскотона (песимістична й оптимістична). Мета: навчити учнів визначати основні риси характеру дійових осіб твору, аналізувати їхню поведінку, розвивати навички висловлення особистого ставлення до з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-11-2014, 00:48
Урок №23. Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Виразне читання казки Мета: дати поняття про віршовану мову; навчити визначати основні риси характеру дійових осіб твору, аналізувати їхню поведінку; виділяти основні епізоди; розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуван
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 23:20
Урок №22. Василь Симоненко.Цікава сторінка з життя митця.Казкова історія і сучасне життя у творі«ЦарПлак­сій та Лоскотон» Мета: ознайомити учнів з біографією Василя Симоненка, опрацювати казку; розвивати навички виразного читання віршованих творів; виховувати почуття доброти, гуманізму, милосердя,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 20:48
Біографія Василь Андрійович Симоненко

народився 8 січня 1935 р. в с. Бієвці Лубенського району Полтавської області. Мати майбутнього поета – Ганна Щербань – працювала в колгоспі. Батько – Андрій Симоненко – покинув сім’ю, коли маленькому Василькові не було ще й року.
У 19
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 19:58
Урок №21. Василь Королів-Старий. «Хуха-Моховинка». Добро і зло в цих казках. Світлий, життєстверднийпогляд на світ. Аналіз зовнішності (портрета) каз­кових істот. Наскрізний гуманізм казок Мета: повторювати, закріплювати знання змісту казки, проаналізувати добро і зло в казці «Хуха-Мохови
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 18:03
Урок №20. Василь Королів-Старий. «Хуха-Моховинка». Короткі відомості про письменника і його фантас­тичні казки. Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору. Мета уроку: ознайомити п’ятикласників з життям і творчістю В. Королева-Старого, розглянути казку «
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 00:26
Урок №19. Іван Франко. Казка «Фарбований Лис». Образ Лиса, риси його характеру Мета: продовжити роботу над змістом казки, вчити учнів характеризувати її героїв, формувати вміння давати власну оцінку їхнім вчинкам; розвивати логічне мислення, навички виразного читання, культуру мовлення; навчат
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 22:15
Урок № 18. Виразне читання епізодів казки «Фарбований Лис» Мета: вдосконалювати вміння і навички школярів щодо виразного читання, зокрема тексту прозового твору І. Франка «Фарбований Лис»; з'ясувати особливості виразності, її роль у сприйнятті змісту твору, характеристиці його персонажів; розв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 21:15
Урок №17. І. Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки. Головні персонажі, другорядні Мета:?ознайомити учнів зі змістом казки, її особливостями; визначити головних і другорядних персонажів твору; розвивати вміння працювати з книгою, розвивати вміння усно характеризувати головного героя, визначити
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 17:54
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали