Урок №16. Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Іван Франко-казкар (збірка «Коли ще звірі говорили») Мета: ознайомити учнів із дитячими роками Івана Франка, його творами про дітей і для дітей, збіркою казок «Коли ще звірі говорили», поняттям «літературна ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 02:55
Урок № 14. ПЧ № 1. Українські героїко-фантастичні казки (на вибір). «Кирило Кожум’яка», «Котигорошко» МЕТА: систематизувати знання учнів про казки, здобуті ними на уроках і в процесі самостійного читання; поглибити знання про героїко-фантастичні казки, проаналізувати казки «Кирило Кожум’я
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 01:46
Урок № 13. «Летючий корабель». Аналіз фантастичного і реального, смішного і страшного, красивого і потворного в казках Мета: сформувати поняття про ідейно-художнє багатство народної казки «Летючий корабель»; вчити учнів аналізувати художній твір, оцінювати вчинки героїв; розвивати навички вдум
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 01:29
Урок № 12. ЗМ № 1. Казка «Ох». Усний переказ фрагмента твору Мета: продовжити працювати над змістом казки «Ох», формувати кругозір, навички виразного читання та вміння переказувати прочитане та висловлювати власну думку; виховувати шанобливе ставлення до народної творчості, повагу до дорослих,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-11-2014, 21:29
Василь Симоненко "Цар плаксій та лоскотон"   Цареве сімейство   Там, де гори і долини, Де гуляє вітровій, — Там цвіте краса-країна З дивним ім'ям Сльозолий. І колись в країні тій Був па троні цар Плаксій, Голова його мов бочка, Очі — ніби кавуни. В Плаксія було три дочки І пла
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 24-11-2014, 00:53
Урок №44. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи Мета: закріпити в учнів уміння й навички розстановки розділових знаків у реченнях із прямою мовою, діалозі; навчити застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; розвивати пунктуаційні вміння ставити й обґрунтовувати розділові знаки при прям
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-11-2014, 02:01
Урок № 43. Діалог. Тире при діалозі Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; розвивати логічне мисле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-11-2014, 20:08
Урок № 39. Тренувальні вправи. Правильне інтонування речень з прямою мовою. Синонімічність речень з прямою й непрямою мовою. Мета: закріпити знання учнів про пряму мову, закріплювати вміння й навички правильного вживання розділових знаків у реченнях з прямою мовою, виправляти у дотриманні правильно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-11-2014, 01:43
Сценарій свята знавців рідної мови присвячений до Дня української писемності ( Зала святково прибрана українськими рушниками та висловами про мову)
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-11-2014, 22:27
РІДНЕ СЛОВО – ДИВО КАЛИНОВЕ Завдання І етапу конкурсу з української мови імені Петра Яцика для учнів молодших класів 4 клас
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-11-2014, 22:22
РІДНЕ СЛОВО – ДИВО КАЛИНОВЕ Завдання І етапу конкурсу з української мови імені Петра Яцика для учнів молодших класів 3 клас
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-11-2014, 22:16
РІДНЕ СЛОВО – ДИВО КАЛИНОВЕ Завдання І етапу конкурсу з української мови імені Петра Яцика для учнів 2 класу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-11-2014, 22:15
Урок № 38. Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові Мета: дати учням знання про пряму мову, виробити в них уміння розпізнавати пряму мову та слова автора, які її супроводжують; правильно інтонувати речення з прямою мовою, ставити розділ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-11-2014, 21:50
Урок № 11. «Ох». Зміст казки. Характеристика казкових героїв. Мета: опрацювати ідейно-художній зміст казки «Ох», з'ясувати її тему та ідею, проаналізувати казку, на прикладі головних героїв зрозуміти, хто з них втілює добро, а хто — зло; прищеплювати любов і повагу до свого народу – творц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-11-2014, 23:18
Урок № 37. Контрольна робота № 3 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації. Речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова. Складні р
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-11-2014, 22:04
Урок № 36. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. Тренувальні вправи Мета: удосконалювати уміння та навички у визначенні граматичних основ у частинах складного речення, правильному інтонуванні складних речень, вживанні розділових з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-11-2014, 02:21
Урок №35. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Правильне інто­нування складних речень Мета. Поглибити знання про складне речення, учити визначати граматичні основи в ньому, засоби зв’
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-11-2014, 01:45
Сценарій свята Осені Ведуча. Добрий день, дорогі друзі! І він дійсно видався напрочуд добрим: подивіться навколо – і ви замилуєтесь дивовижною красою матінки-природи. Дерева ледь торкнула вереснева позолота. Легенький вітерець несе срібні ниточки павутиння. Повітря напоєне незрівняними пахоща
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-11-2014, 20:41
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали