Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок №47. Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком Мета: систематизувати й поглибити знання учнів про складне речення з різними видами зв’язку, смислові відношення між його частинами; вдосконалити вміння складати схеми речень, правильно інтонувати різні типи складних речен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-03-2014, 22:44
9 клас
Урок №48. Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання після повернення із заслання. Вершинні зразки Шевченкової лірики. «Доля», «Росла у купочці, зросли…»
Мета: розповісти про життя і творчість Т.Г. Шевченка періоду заслання; пояснити обставини, які вплинули на поета в цей час
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 7-03-2014, 01:42
Урок №46. ЗМ№12. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну тему у публіцистичному стилі Мета: сформувати в учнів поняття про доповідь у публіцистичному стилі; ознайомити з її видами, алгоритмом роботи над складанням доповіді на морально-етичну і суспільні теми; розвити вміння склад
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-03-2014, 01:53
Тема уроку: Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.
Мета:
- розширити й поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Лесі Українки; визначити роль родини, культурного оточення й самоосвіти у ф
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2014, 23:59
9 клас
Урок № 45.
Тарас Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим …» Продовження теми земляків у посланні. Викриття конформізму. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, заклик)
Мета: поаналізувавши поетичне послання, учні мають усвідомити та з’ясувати історичні передумов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-02-2014, 00:10
План конспект Підготовка до написання нарису про людину – представника певної професії.
Мета:систематизувати знання про публіцистичний стиль,ознайомити з жанром публіцистичного стилю – нарисом та його особливостями, розвивати вміння учнів аналізувати текст даного стилю, навички логічного мис
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 21:23
План конспект Тема уроку: Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
Мета: поглибити засвоєні в початкових класах знання про основні ознаки речення; удосконалити вміння відрізняти словосполучення від речення; формувати вміння ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 21:20
План конспект
Тема уроку: Словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні. Граматична помилка та її умовне позначення
Мета: розкрити сутність словосполучення як одиниці синтаксису; навчити учнів самостійно складати словосполучення та виділяти їх у реченні; ознайомити учнів із су
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 21:15
План конспект на тему: Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки у таких реченнях Мета: поглибити знання учнів про складне речення, ознайомити їх з особливостями складного речення з сурядним і підрядним зв'язком, формувати уміння і навички правильно визначати структуру
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 01:42
Урок №44
Урок-узагальнення теми «Складне речення»
Мета: узагальнити вивчений матеріал про складне речення, виявити недоліки у знаннях і зробити відповідну корекцію знань, умінь і навичок із синтаксису складного речення, поглиблювати інтерес до вивченого матеріалу; формувати культуру мовлен
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2014, 22:57
9 клас
Урок № 44
Тарас Шевченко «Сон (У всякого своя доля)». Твір і сучасна поетова дійсність. Прийоми «сну». Сатиричний пафос поеми
Мета: ознайомити школярів із змістом та ідейною спрямованістю твору Т. Шевченка «Сон», з’ясувати композиційний прийом «сну», його роль для розширення мо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2014, 19:40
Урок № 43. Синонімія складних речень із сполучниками без сполучників і простих речень Мета: поглибити в учнів знання про безсполучникове складне речення, смисловими відношеннями між його частинами; розвити граматико-стилістичні вміння трансформувати прості речення і складні сполучникові в безсп
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-02-2014, 22:19
Урок № 43
Т. Шевченко. «Стоїть в селі Суботові...». Художня оцінка діяльності Б. Хмельницького. Зв’язок з «Великим льохом»
Мета: опрацювати зміст поезії, визначити її ідейно-художні особливості; розвивати навички аналізу ліро-епічних творів, охарактеризувати діяльність Богдана Х
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-02-2014, 17:40
Урок № 40
Контрольна робота №5. Творчість Тараса Шевченка
Мета: вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми, систематизувати та узагальнити їх знання про поетичну творчість Т. Шевченка; розвивати творчі здібності учнів, їх логічне мислення, пам’ять, уміння послідовно викладати
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-02-2014, 18:54
Урок №39.
ЗМ №3. Тарас Шевченко «Гайдамаки». Порівняльна характеристика персонажів твору (Ярема, Гонта)
Мета: продовжити опрацьовувати ідейний зміст поемиТ. Шевченка «Гайдамаки»; охарактеризувати образи героїв твору; з’ясувати їх роль у зображенні героїчного минулого рідного краю; розв
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-02-2014, 18:31
Урок №42. Т.Шевченко «Чигирине, Чигирине». Роздуми поета про минуле й майбутнє України. Епізод історії, що став поштовхом до написання містерії «Великий льох». Його образне переосмислення Мета: опрацювати ідейно-художній зміст програмових поетичних творів Т. Шевченка, ознайомити школярів з міст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-02-2014, 00:01
Мета. Характеризувати образи Тосі і Юрка, розвивати власні переконання і погляди на світ, заохочувати дітей до самостійного творчого мислення, виховувати доброту, милосердя, чесність, критичне ставлення до власних вчинків.   Обладнання: фотографія К.Стародуба «Качки».
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-02-2014, 11:18
Урок № 42.
Інтонація безсполучникових складних речень
Мета: поглибити в учнів знання про безсполучникове складне речення, смислові відношення між його частинами; ознайомити з основними видами інтонації безсполучникових складних речень; розвити вміння правильно інтонувати ці синтаксичні кон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-02-2014, 00:17
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...