Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

УРОК 31 Тема. Духовне життя світу наприкінці ХVІІІ— у ХІХ ст. Розвиток науки і мистецтва Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати духовне життя країн Європи та Америки у XVm — наприкінці ХІХ ст.,розвиток науки і техніки, сус­пільних наук, розвиток філософської,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:21
УРОК 30 Тема. Повсякденне життя людей наприкінці XViii — у ХіХ ст. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     описувати повсякденне життя людей, наслідки урбанізації, житло і повсякденний побут різних прошарків населення; •    &nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:13
УРОК 29 Тема. Міжнародні відносини у 1871-1900 рр. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     аналізувати міжнародні відносини у 1871-1900 рр., політичні наслідки франко-нім
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:04
УРОК 28 Тема. Китай у другій половині ХіХ ст. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     пояснювати причини самоізоляції Китаю; •     висвітлювати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:02
УРОК 26 Тема. Завершення територіального поділу світу. Колоніалізм Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     характеризувати завершення територіального поділу світу; •&nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 13:55
УРОК 25 Тема. Тематичне оцінювання за темами «Європа й Америка за доби об'єднання й модернізації суспільства» та «Утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:41
УРОК24 Тема. Узагальнення знань за темами «Європа й Америка за доби об'єднання й модернізації суспільства» та «Утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу» Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     порівнювати кордони основних з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:37
УРОК23 Тема. Модернізація Японії основні поняття Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й полі­тичного розвитку Японії; • &n
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:34
УРОК 22 Тема. Модернізація Російської імперії Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і полі­тичного розвитку Росії
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:32
УРОК21 Тема. США у 1877-1900 рр. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     показувати на карті основні індустріальні центри Європи і США; •     поя
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:31
УРОК20 Тема. Велика Британія в останній третині ХіХ ст. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     пояснювати причини втрати Англією промислового лідерства; •  &
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 08:03
УРОК 19 Тема. Німеччина у 1871-1900 рр. очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; •     аналізувати соціально-економічне та політичне становище Ні­меччини; •     аналізувати внутрі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 08:01
УРОК 18 Тема. Франція 1870-1900 рр. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     називати причини франко-прусської війни; •     описувати хід франко
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 07:59
урок17Тема. Формування індустріального суспільства у провідних державах Європи і в США Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     характеризувати процес завершення формуван
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-04-2013, 00:22
урок 16 Тема. США Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     показувати на карті хід громадянської війни в США; •     аналізувати два шляхи ринко
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-04-2013, 00:16
урок 15 Тема. Вікторіанська Британія Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     характеризувати зовнішню політику Англії; •     показувати на кар
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-04-2013, 00:13
урок 14 Тема. Об'єднання Італії Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     показувати на карті італійські держави; •     називати райони, охоплені
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-04-2013, 00:06
урок 13 Тема. Об'єднання Німеччини Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького со­юзу, Австрії; •   &
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-04-2013, 00:03
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика