Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

8 клас ВІДОКРЕМЛЕНІ ДОДАТКИ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В РЕЧЕННЯХ З ВІДОКРЕМЛЕНИМИ ДОДАТКАМИ Мета:          поглибити знання восьмикласників про відокремлені члени речення, ознайомити з відокремленими додатками, їх місцем у реченні; формувати загальнопізн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-04-2013, 22:00
8 клас Відокремлені обставини Мета уроку: дати поняття про відокремлені обставини, удосконалити вміння учнів вживати розділові знаки при них, обґрунтовувати їх вживання за допомогою правил, виробляти вміння знаходити відокремлені обставини в реченнях, правильно використовувати їх в усному і пис
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-04-2013, 20:06
8 клас В. Дрозд. «Ирій». Стилістичні прийоми художнього письма, поєднанняуявного з реальним, їх роль у сюжеті, в донесенні основних ідей, мотивів у повісті Мета:  опрацьовуючи ідейно-художній зміст повісті, дослідити та з’ясувати, яким чином у творі поєднується уявне з реалістичним, наводя
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-04-2013, 10:49
8 клас Володимир Дрозд. "Ирій”. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка. "Ирій” – химерна повість про неповторний світ юності , про вічне і швидкоплинне в житті Мета: ознайомити учнів з біографією та творчістю Володимира Дрозда, змістом повісті «Ирій»; аналізуючи твір В. Дрозда, з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-04-2013, 20:02
ЛIТЕРАТУРА 8 КЛАС
Урок 56 Дата: 11.04
Вчитель: Заречная Татьяна Николаевна
Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни.
Мета: розкрити найважливіші риси характеру Роксоляни, головної
Додав: TATIANA ZARECHNA
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 20:25
УРОК 27 Тема. Британське володарювання в Індії очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     характеризувати політику Великої Британії щодо Індії; •    &nb
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:58
УРОК33 Тема. Тематичне оцінювання за темами «Завершення формування світових колоніальних ім­перій. Міжнародні відносини в останній третині ХіХ ст.» та «Культура народів світу наприкінці ХVііі — у ХіХ ст.»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:34
УРОК 32 Тема. Узагальнення знань за темами «Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній третині ХіХ ст.» та «Культура народів світу наприкінці ХVііі - у ХіХ ст.» Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     порівню
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:23
УРОК 31 Тема. Духовне життя світу наприкінці ХVІІІ— у ХІХ ст. Розвиток науки і мистецтва Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати духовне життя країн Європи та Америки у XVm — наприкінці ХІХ ст.,розвиток науки і техніки, сус­пільних наук, розвиток філософської,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:21
УРОК 30 Тема. Повсякденне життя людей наприкінці XViii — у ХіХ ст. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     описувати повсякденне життя людей, наслідки урбанізації, житло і повсякденний побут різних прошарків населення; •    &nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:13
УРОК 29 Тема. Міжнародні відносини у 1871-1900 рр. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     аналізувати міжнародні відносини у 1871-1900 рр., політичні наслідки франко-нім
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:04
УРОК 28 Тема. Китай у другій половині ХіХ ст. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     пояснювати причини самоізоляції Китаю; •     висвітлювати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-04-2013, 00:02
УРОК 26 Тема. Завершення територіального поділу світу. Колоніалізм Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     характеризувати завершення територіального поділу світу; •&nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 13:55
УРОК 25 Тема. Тематичне оцінювання за темами «Європа й Америка за доби об'єднання й модернізації суспільства» та «Утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:41
УРОК24 Тема. Узагальнення знань за темами «Європа й Америка за доби об'єднання й модернізації суспільства» та «Утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу» Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     порівнювати кордони основних з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:37
УРОК23 Тема. Модернізація Японії основні поняття Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й полі­тичного розвитку Японії; • &n
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:34
УРОК 22 Тема. Модернізація Російської імперії Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і полі­тичного розвитку Росії
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:32
УРОК21 Тема. США у 1877-1900 рр. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •     встановлювати хронологічну послідовність подій; •     показувати на карті основні індустріальні центри Європи і США; •     поя
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-04-2013, 10:31
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...