Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок №22. Василь Симоненко.Цікава сторінка з життя митця.Казкова історія і сучасне життя у творі«ЦарПлак­сій та Лоскотон» Мета: ознайомити учнів з біографією Василя Симоненка, опрацювати казку; розвивати навички виразного читання віршованих творів; виховувати почуття доброти, гуманізму, милосердя,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 20:48
Урок №21. Василь Королів-Старий. «Хуха-Моховинка». Добро і зло в цих казках. Світлий, життєстверднийпогляд на світ. Аналіз зовнішності (портрета) каз­кових істот. Наскрізний гуманізм казок Мета: повторювати, закріплювати знання змісту казки, проаналізувати добро і зло в казці «Хуха-Мохови
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 18:03
Урок №20. Василь Королів-Старий. «Хуха-Моховинка». Короткі відомості про письменника і його фантас­тичні казки. Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору. Мета уроку: ознайомити п’ятикласників з життям і творчістю В. Королева-Старого, розглянути казку «
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-11-2014, 00:26
Урок №19. Іван Франко. Казка «Фарбований Лис». Образ Лиса, риси його характеру Мета: продовжити роботу над змістом казки, вчити учнів характеризувати її героїв, формувати вміння давати власну оцінку їхнім вчинкам; розвивати логічне мислення, навички виразного читання, культуру мовлення; навчат
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 22:15
Урок № 18. Виразне читання епізодів казки «Фарбований Лис» Мета: вдосконалювати вміння і навички школярів щодо виразного читання, зокрема тексту прозового твору І. Франка «Фарбований Лис»; з'ясувати особливості виразності, її роль у сприйнятті змісту твору, характеристиці його персонажів; розв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 21:15
Урок №17. І. Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки. Головні персонажі, другорядні Мета: ознайомити учнів зі змістом казки, її особливостями; визначити головних і другорядних персонажів твору; розвивати вміння працювати з книгою, розвивати вміння усно характеризувати головного героя, визначити
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 17:54
Урок №16. Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Іван Франко-казкар (збірка «Коли ще звірі говорили») Мета: ознайомити учнів із дитячими роками Івана Франка, його творами про дітей і для дітей, збіркою казок «Коли ще звірі говорили», поняттям «літературна ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 02:55
Урок № 14. ПЧ № 1. Українські героїко-фантастичні казки (на вибір). «Кирило Кожум’яка», «Котигорошко» МЕТА: систематизувати знання учнів про казки, здобуті ними на уроках і в процесі самостійного читання; поглибити знання про героїко-фантастичні казки, проаналізувати казки «Кирило Кожум’я
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 01:46
Урок № 13. «Летючий корабель». Аналіз фантастичного і реального, смішного і страшного, красивого і потворного в казках Мета: сформувати поняття про ідейно-художнє багатство народної казки «Летючий корабель»; вчити учнів аналізувати художній твір, оцінювати вчинки героїв; розвивати навички вдум
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-11-2014, 01:29
Урок № 12. ЗМ № 1. Казка «Ох». Усний переказ фрагмента твору Мета: продовжити працювати над змістом казки «Ох», формувати кругозір, навички виразного читання та вміння переказувати прочитане та висловлювати власну думку; виховувати шанобливе ставлення до народної творчості, повагу до дорослих,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-11-2014, 21:29
Урок №44. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи Мета: закріпити в учнів уміння й навички розстановки розділових знаків у реченнях із прямою мовою, діалозі; навчити застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; розвивати пунктуаційні вміння ставити й обґрунтовувати розділові знаки при прям
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-11-2014, 02:01
Урок № 43. Діалог. Тире при діалозі Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; розвивати логічне мисле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-11-2014, 20:08
Урок № 39. Тренувальні вправи. Правильне інтонування речень з прямою мовою. Синонімічність речень з прямою й непрямою мовою. Мета: закріпити знання учнів про пряму мову, закріплювати вміння й навички правильного вживання розділових знаків у реченнях з прямою мовою, виправляти у дотриманні правильно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-11-2014, 01:43
Урок № 38. Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові Мета: дати учням знання про пряму мову, виробити в них уміння розпізнавати пряму мову та слова автора, які її супроводжують; правильно інтонувати речення з прямою мовою, ставити розділ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-11-2014, 21:50
Урок № 11. «Ох». Зміст казки. Характеристика казкових героїв. Мета: опрацювати ідейно-художній зміст казки «Ох», з'ясувати її тему та ідею, проаналізувати казку, на прикладі головних героїв зрозуміти, хто з них втілює добро, а хто — зло; прищеплювати любов і повагу до свого народу – творц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-11-2014, 23:18
Урок № 37. Контрольна робота № 3 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації. Речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова. Складні р
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-11-2014, 22:04
Урок № 36. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. Тренувальні вправи Мета: удосконалювати уміння та навички у визначенні граматичних основ у частинах складного речення, правильному інтонуванні складних речень, вживанні розділових з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-11-2014, 02:21
Урок №35. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Правильне інто­нування складних речень Мета. Поглибити знання про складне речення, учити визначати граматичні основи в ньому, засоби зв’
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-11-2014, 01:45
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...