Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок №35. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Правильне інто­нування складних речень Мета. Поглибити знання про складне речення, учити визначати граматичні основи в ньому, засоби зв’
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-11-2014, 01:45
Урок 15. Контрольна робота №1 (тестові завдання). Вступ. Світ фантазії, мудрості (міфи, легенди, перекази, казки). Мета:визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань; розвивати увагу, спритність, точність, послідовність; виховувати інтерес до результатів власної
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-11-2014, 00:00
Урок № 34. Речення із звертаннями, вставними словами. Тренувальні вправи Мета:узагальнити теоретичні відомості про особливості вживання звертань і вставних слів; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в реченні (висловлюванні) звертання, вставні слова,а також називати частини мови, яки
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-11-2014, 23:32
Урок № 9-10. «Мудрадівчина».Зміст твору. Побудова казки(зачин, кінцівка), її яскравий національний колорит Мета: ознайомити учнів зі змістом казки; викликати інтерес до читання; формувати вміння читати в дійових особах, правильно інтонувати мову дійових осіб; розвивати навички висловлення вла
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-11-2014, 20:27
Урок №8. «Про правду і кривду». Народне уявлення про добро і зло в казці Мета: продовжувати опрацьовувати з учнями народну казку «Про правду і кривду»; допомогти учням усвідомити уявлення про добро і зло, красиве і потворне; формувати навички виразного читання казок; розвивати культуру зв’язно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-11-2014, 01:29
Урок №7. Народні казки. Тематика народних казок, їхні різновиди (про звірів, побутові, фантастичні, пригодницькі тощо). «Про правду і кривду». Зміст казки Мета: поглибити знання учнів про усну народну творчість, її жанри, дати поняття про народну казку і вчити визначати жанрові особливості ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:45
ВАСИЛЬ КОРОЛІВ-СТАРИЙ (1879—1943) ХУХА-МОХОВИНКА Казка Звали її Моховинка.   Ми, люди, всіх Хух звемо просто Хухами, так само, як і вони кажуть на всіх нас просто Люди. А тим часом Хухи бувають різні. Ті, що живуть у лісі, звуться лісовими; ті, що по проваллях та скелях — печерницями; що п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 23:33
Урок № 6. Урок літератури рідного краю №1. Рідний край край у творчості волинських поетів Мета: ознайомити з творчістю волинських поетів; розвивати навички усного мовлення,творчу уяву дітей; удосконалювати вміння учнів працювати в групах; виховувати любов до рідного краю, бережне ставлення до
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 22:53
Урок №33. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Правильне інтонування речень із вставними слова­ми. Виділення вставних слів на письмі комами Мета: ознайомити учнів із поняттям «вставні слова»; навчити ви­значати їх у реченні; формувати вміння виділяти в тексті встав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 22:11
Урок № 32. Звертання. Роль звертань у реченні (практично). Правильне ін­тонування речень із звертаннями. Розділові знаки при звер­танні (повторення) Мета: сформувати поняття пр. звертання в мові, його функції та способи вираження; навчити учнів виділяти звертання в контексті, розставляти розді
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-11-2014, 00:10
Урок №31. ЗМ№7. Особливості побудови художнього і наукового описів. Твір-опис предмета за власним спостереженням у художньому стилі
Мета: ознайомити учнів зі світом рослин; пробуджувати пізнавальний інтерес до рослин; вчити складати тексти-описи за власним спостереженням у художньому стилі;
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 29-10-2014, 23:56
Урок №30. Речення з однорідними членами. Тренувальні вправи
Мета: закріпити знання учнів про речення з однорідними членами, вміння визначати узагальнювальні слова при однорідних членах, правильно інтонувати такі речення, розставляти в них розділові знаки, уживати однорідні члени речення з уза
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 29-10-2014, 23:02
Урок № 29. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Дво­крапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з одно­рідними членами
Мета: поглибити знання учнів про однорідні члени речення, навчити розрізняти узагальнювальні слова при них; формувати навички пунктуаційної грамотнос
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 29-10-2014, 22:09
Урок №28. Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення
Мета: поглибити поняття про однорідні члени речення; формувати вміння визначити в реченнях однорідні члени, правильн
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 29-10-2014, 21:24
Урок №27. Контрольна робота № 2 з теми «Словосполучення Речення. Головні й другорядні члени речення» (тестові завдання) Мета:
- навчальна: перевірити знання учнів про головні й другорядні члени
речення;
- розвивальна: розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-10-2014, 23:42
Урок № 26. Головні та другорядні члени речення. Тренувальні вправи Мета: вдосконалювати вміння учнів визначати в реченнях головні та другорядні члени речення; розвивати навички самостійної роботи, увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати любов до мови, природи. Тип уроку: узагальненн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-10-2014, 21:45
Урок №25. Обставина. Способи вираження обставини Мета: сформувати поняття обставина, формувати вміння розпізнавати їх у реченнях, поширювати речення обставинами; розвивати логічне й образне мислення, мовлення, спостережливість, пам’ять виховувати повагу до фольклору, любов до природи. Тип уро
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-10-2014, 20:01
Урок №24. Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означення Мета уроку:поглибити знання учнів про другорядні члени речення, ознайомити з поняттям «означення»; формувати вміння ставити питання до означень,розрізняти означення в реченні, виділяти їх умовними позначками,розвивати вміннн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-10-2014, 18:52
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...