Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Урок №5. Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях прикметників Мета: повторити вивчене раніше про прикметник як частину мови, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтак­сичну роль; удосконалювати орфографічні уміння і навички; розвивати мовлення, уміння узагальнювати; вихову
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-09-2014, 00:56
Тема: В.Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон»    Мета: дати поняття про віршовану мову; навчити визначати основні риси характеру дійових осіб твору, аналізувати їхню поведінку; виділяти основні епізоди; розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуваного, проведення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-09-2014, 15:56
Тема: В.Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон»    Мета: дати поняття про віршовану мову; навчити визначати основні риси характеру дійових осіб твору, аналізувати їхню поведінку; виділяти основні епізоди; розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуваного, проведення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-09-2014, 15:56
Урок №2-3. Міфи і легенди українців: «Про зоряний віз», «Чому пес живе коло людини», «Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина», «Як виникли карпати», «Чому в морі є перли і мушлі?» Мета: дати учням початкове заняття про міф і міфологію; розпо­вісти про те, як і коли виникли міфи, про світове зн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 23:42
Урок №4. Іменник. Велика буква і лапки в іменниках. Голосні у відмінкових закінченнях іменників Мета: повторити вивчене про іменник як частину мови, його основні граматичні ознаки, особливості відмінкових закінчень; удосконалювати навички правильно виділяти відмінкові закінчення іменників; виз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 18:33
Урок №3. Повторення вивченого в початкових класах. Частини мови; основні способи їх розпізнавання Мета: повторити та узагальнити вивчене про частини мови, формувати вміння розпізнавати в реченнях вивчені частини мови, розрізняти самостійні та службові частини мови; формувати вміння бачити, від
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 15:00
Урок № 2. ЗМ№1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Навчальне аудіювання тексту Мета: розширити загальне уявлення п’ятикласників про мовлення як діяльність; про види мовленнєвої діяльності (аудіюван
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 00:25
Урок №1. Вступ. Слово у житті людини. Краса світу і людської душі в художньому слові. Образне слово – першоелемент літератури. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Художня література як мистецтво слова
Мета:
навчальна: подати відомості про види мистецтва, навчити відрізн
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 3-09-2014, 23:57
урок № 1. Значення мови в житті суспільства. Поняття державної мови. Українська мова - державна мова України
МЕТА: Забезпечити усвідомлення учнями значення мови як основного засобу спілкування, формування думки й пізнання; усвідомлення значення державної мови для зміцнення української державнос
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 2-09-2014, 00:30
Давиденко А.О., вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель- методист Миколаївської ЗОШ №53

Тема «Україна - єдина країна» Мета: Освітня: ознайомити учнів з цікавими фактами з історії України, народними промислами, фольклором, природою, інформацією п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-08-2014, 23:33
Мета: ознайомити учнів із правилами ділення раціональних чисел, вчити використовувати їх до розв’язування вправ; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, комунікативні та інформаційні компетентності; виховувати організованість, активність, упевненість. Тип уроку: 
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-06-2014, 00:29
Мета уроку: допомогти учням усвідомити зміст повісті, характеризувати образ головного героя Клима; розвивати творчу уяву, образне мислення, збагачувати словниковий запас учнів; поглиблювати вміння висловлювати власні думки та враження; виховувати почуття щирості, відкритості, наполегливості в д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:57
Тема уроку. Леся Воронина. Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Стосунки між різними поколіннями в родині. Мета: охарактеризувати образи батьків Клима Джури та бабусі; з’ясувати стосунки між різними поколіннями в родині; вдосконалювати вмі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:55
Урок №2 Тема уроку: Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності.   Мета уроку: розкрити поняття фантастична, романтична, багатоепізодна повість; роз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:54
Мета: зацікавити шестикласників особою сучасної письменниці, її творчістю; поглибити знання про епічні твори, зокрема повість; допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст твору; розвивати навики виразного читання, вміння добирати цитати для підтвердження власної думки; прищеплювати інтерес
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-06-2014, 18:52
Підсумкова контрольна робота з української мови 9 клас 1. Складним є речення: А) Верби, схилившись над тихим Дінцем, розчісують коси зелені. Б) На заході жевріло небо, а в степу вже заходила ніч. В) Липневий день мандрує пішки, казки нашіптує малечі. Г) Пішла дорога то маленькими сосновим
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-05-2014, 00:11
 Тема.М.Вінграновський. "Сіроманець". Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Мета. Ознайомити дітей із з
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-05-2014, 22:17
Презентація по С.Васильченку, стислий текст оповідання "У темряві", ілюстрації та завдання для аналізу твору.    
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-05-2014, 22:14
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...