Шановні відвідувачі сайту!!!

Цей сайт створено для підготовки до уроків для вчителів та учнів. На даному ресурсі розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

План конспект 11 клас КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1.УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 pp. ПОЕЗІЯ. ПРОЗА
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-03-2013, 22:07
Переглядів: 1917

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1.УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 pp. ПОЕЗІЯ. ПРОЗА

Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалуз теми; формувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й ана­лізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалення.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь, навичок. Обладнання:різнорівневі завдання.

ПЕРЕБІГУРОКУ

I.  Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми й мети уроку

II.Пояснення вчителем методики виконання завдань контрольної роботи

Виконання завдання І рівня передбачає максимальну оцінку 0,5 б.,II рівня — 2 б., III рівня — 3 6.

III.    Проведення тестової контрольної роботи Варіант І

Рівень І

Визначте правильне твердження:

1. 1920 р. виходить збірка П. Тичини під назвою А «Рідний край»

Б «Чернігів» В «Сталь і ніжність» Г «Замість сонетів і октав»

2. Представником авангардного мистецтва початку XX ст. є А М. Зеров

Б М. СеменкоВ Є. Плужник Г Г. Косинка

3.«Батько вчитель, потім завідуючий городською школою, нарешті — 1905 року інспектор народних шкіл, мати з дрібного землевласницького роду Яреськів роду козаць­кого...». Це запис із автобіографії

А М. Хвильового Б М. Зерова В М. Рильського Г М. Семенка

4.Поезією М. Рильського про місто його дитинства Київ є А «На білу гречку впали роси...»

Б «Яблука доспіли, яблука червоні...» В «Слово про рідну матір» Г «Ластівки літають, бо літається»

5.Показ жінки в часи революції, згубного впливу хибних ідей на людину та переродження комуністів у бездумних чиновни­ків є темою твору М. Хвильового

А «Сентиментальна історія» Б «Я (Романтика)» В «Кіт у чоботях» Г «Думки проти течії»

6.Два світи минуле й майбутнє, буття й небуття, реальне й уявне поєдналися в один у творі Г. Косинки

А «Мати»

Б «На золотих богів»

В «Фауст»

Г «В житах»

Рівень II

Дайте розгорнуту відповідь:

1.Які стильові тенденції переважають в індивідуальному стилі письменника?

2.Яким вимальовується в поезії С. Плужника образ його часу? Порівняйте з художніми свідченнями інших авторів.

3.М. Рильський оцінив першу збірку Г. Косинки як початок «епохи революції». Чи виправдав новеліст ці сподівання?

Рівень III

Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:

  «Екзотичність мислення М. Семенка»;

  «Жінка в пореволюційному суспільстві» (за творами М. Хви­льового);

«Новели Г. Косинки гарячий подих революції, селянської волі і сум бідняцької ниви (М. Стельмах)».

Варіант II

Рівень І

Визначте правильне твердження

1. 1924 р. виходить збірка П. Тичини під назвою А «Вітер з України»

Б «Плуг»

В «Сонячні кларнети» Г «Сковорода»

2. Перший друкований твір М. Семенка з'явився в журналі А «Україна»

Б «Український вісник» В «Українська хата» Г «Дзвін»

3. «Ми хочемо такої літературної обстановки, в якій будуть цінитися не маніфест, а робота письменника...». Ці слова належать критикові

А М. Семенку Б М. Хвильовому В М. Зерову Г М. Рильському

4.«Неокласицизм» стилю М. Рильського найбільш ґрунтовно й влучно сформулював

А М. Зеров Б М. Семенко В М. Хвильовий Г П. Тичина

5.Членом спілки пролетарських письменників «Гарт», одним із перших ініціаторів створення ВАПЛІТЕ є

А С. Плужник Б М. Зеров В Г. Косинка Г М. Хвильовий

6. Автором поетичних рядків «Вчись у природи творчого спокою В дні вересневі_.» є

А П. Тичина Б М. Рильський В С. Плужник Г М. Семенко

Рівень II

Дайте розгорнуту відповідь:

1. Поясніть зв'язок літератури як мистецтва слова з провідними тенденціями свого часу.

2. Схарактеризуйте художню форму одного із сонет М. Зерова (за вибором).

3. Розкрийте особливості гротеску в повістях М. Хвильового «Санаторійна зона» та «Сентиментальна історія».

Рівень III

Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:

  «Спадщина "розстріляного відродження" то важлива й ці­кава сторінка нашої культури»;

  «Вірші П. Тичини, М. Рильського шедеври світової літе­ратури»;

  «Мої роздуми про новелістику Г. Косинки».

IV.    Підсумок уроку

V.      Домашнє завдання

Скласти хронологічну таблицю життя й творчості Ю. Янов- ського.
Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...