Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Контрольною роботою №1 з української літератури для 5 класу за новою програмою
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-11-2013, 00:34

Контрольна робота №1 Перший варіант
1-2 рівні
1.Легена «Про Зоряний віз» навчає того, що
А)треба знати про походження зірок Б)не можна бути безвідповідальним у складних життєвих ситуаціях
В)треба бути добрим, милосердним Г)не можна бути надто довірливим, марнотратним.
2.За легендами, «мужнє, широке, схоже на сонячне колесо обличчя й русяву бороду» мав
А)Дажбог Б)Перун В)Стрибог Г)Сварог.
3)За народним переказом «Білгородський кисіль», печенізькі князі відступили від міста
А)через військо Володимира, що повернулося В)через нічну вилазку білгородців
Б)через колодязі з їжею та питвом Г)через погрозу білгородців стояти до загину, не здаватися.
4)Про те, як краще жити – правдою чи неправдою, - небіж і його дядько в казці «Про правду і кривду» питали
А)у стрічних Б)у судді В)у чарівника Г)у найстаршого жителя.
5.Продовжте речення. Первісні уявлення давніх людей про всесвіт, явища природи, тварин, рослини, власну історію, про богів та героїв – це …
3 рівень
6)Установіть відповідність між героями та назвами творів.
1 Карпо А «Ой Морозе, Морозенку»
2 Маруся Б «Берегиня»
3 Хмель В «Як виникли Карпати»
Г «Мудра дівчина»
7)Установіть відповідність між темами й назвами творів
1 Як жінка-богиня рятувала А «Про правду і кривду»
людей на землі Б «Ой Морозе, Морозенку»
2 Як навіть вороги дивувалися В «Прийом у запорожці»
мужності й самовідданості героя Г «Берегиня»
3 Як чесність та справедливість
були щедро винагороджені
4 рівень
8) Виконайте одне із завдань
А)Порівняйте образи небожа й дядька з казки «Про правду і кривду».
Б)Висловіть свої судження про реальне й фантастичне в казках та легендах.

Контрольна робота №1 Перший варіант
1-2 рівні
1.Легена «Про Зоряний віз» навчає того, що
А)треба знати про походження зірок Б)не можна бути безвідповідальним у складних життєвих ситуаціях
В)треба бути добрим, милосердним Г)не можна бути надто довірливим, марнотратним.
2.За легендами, «мужнє, широке, схоже на сонячне колесо обличчя й русяву бороду» мав
А)Дажбог Б)Перун В)Стрибог Г)Сварог.
3)За народним переказом «Білгородський кисіль», печенізькі князі відступили від міста
А)через військо Володимира, що повернулося В)через нічну вилазку білгородців
Б)через колодязі з їжею та питвом Г)через погрозу білгородців стояти до загину, не здаватися.
4)Про те, як краще жити – правдою чи неправдою, - небіж і його дядько в казці «Про правду і кривду» питали
А)у стрічних Б)у судді В)у чарівника Г)у найстаршого жителя.
5.Продовжте речення. Первісні уявлення давніх людей про всесвіт, явища природи, тварин, рослини, власну історію, про богів та героїв – це …
3 рівень
6)Установіть відповідність між героями та назвами творів.
1 Карпо А «Ой Морозе, Морозенку»
2 Маруся Б «Берегиня»
3 Хмель В «Як виникли Карпати»
Г «Мудра дівчина»
7)Установіть відповідність між темами й назвами творів
1 Як жінка-богиня рятувала А «Про правду і кривду»
людей на землі Б «Ой Морозе, Морозенку»
2 Як навіть вороги дивувалися В «Прийом у запорожці»
мужності й самовідданості героя Г «Берегиня»
3 Як чесність та справедливість
були щедро винагороджені
4 рівень
8) Виконайте одне із завдань
А)Порівняйте образи небожа й дядька з казки «Про правду і кривду».
Б)Висловіть свої судження про реальне й фантастичне в казках та легендах.
Контрольна робота №1 Другий варіант
1-2 рівні
1.За народною легендою, пес живе коло людини, тому що
А)любить найсильніших Б)з ним не захотіли товаришувати звірі
В)вважає людину найрозумнішою Г)знає, що люди добре готують їжу.
2.У легенді «Неопалима купина» гілочка з куща символізувала
А)хитрість і винахідливість міщан Б)непереможність народу
В)красу рідного краю Г)практичність та ощадливість жителів міста Дорогобужа.
3)За переказом «Прийом у запорожців», козаки приймали до своїх лав тих, хто
А)вмів добре битися на шаблях та стріляти з лука Б)міг сам з’їсти казан каші В)не розгубився й не злякався, зварив добру кашу за будь-яких умов Г)міг зварити кашу навіть із сокири.
4)Пан із казки «Мудра дівчина» дуже розсердився на вбогого чоловіка, який за допомогою своєї дочки відгадав загадки, тому що
А)йому заважали відпочивати Б)вважав себе дуже розумним, а бідних - дурними
В)йому знову довелося міркувати, кому присудити корову Г)тепер ніхто пана не поважатиме.
5.Продовжте речення. Придумана оповідь про якусь подію, особу, явище, походження назв, що приймається як достовірна, - це…
3 рівень 6)Установіть відповідність між назвами творів та жанрами, до яких вони належать.
1 народна казка А «Чому в морі є перли й мушлі»
2 народна легенда Б «Прийом у запорожців»
3 народний переказ В «Летючий корабель»
Г «Фарбований Лис»
7)Установіть відповідність між чарівними предметами й творами, в яких про них згадується.
1 підкурених глухий куток А «Неопалима купина»
2 Як навіть вороги дивувалися Б «Як виникли Карпати»
й листям, схожим на ясенове В «Ох!»
3 гранатовий перстень Г «Про правду і кривду»
4 рівень
8) Виконайте одне із завдань
А)Порівняйте образи Марусі й пана за казкою «Мудра дівчина».
Б)Висловіть свої судження про красиве й потворне (або про смішне та страшне) у творах фольклору.

Контрольна робота №1 Другий варіант
1-2 рівні
1.За народною легендою, пес живе коло людини, тому що
А)любить найсильніших Б)з ним не захотіли товаришувати звірі
В)вважає людину найрозумнішою Г)знає, що люди добре готують їжу.
2.У легенді «Неопалима купина» гілочка з куща символізувала
А)хитрість і винахідливість міщан Б)непереможність народу
В)красу рідного краю Г)практичність та ощадливість жителів міста Дорогобужа.
3)За переказом «Прийом у запорожців», козаки приймали до своїх лав тих, хто
А)вмів добре битися на шаблях та стріляти з лука Б)міг сам з’їсти казан каші В)не розгубився й не злякався, зварив добру кашу за будь-яких умов Г)міг зварити кашу навіть із сокири.
4)Пан із казки «Мудра дівчина» дуже розсердився на вбогого чоловіка, який за допомогою своєї дочки відгадав загадки, тому що
А)йому заважали відпочивати Б)вважав себе дуже розумним, а бідних - дурними
В)йому знову довелося міркувати, кому присудити корову Г)тепер ніхто пана не поважатиме.
5.Продовжте речення. Придумана оповідь про якусь подію, особу, явище, походження назв, що приймається як достовірна, - це…
3 рівень 6)Установіть відповідність між назвами творів та жанрами, до яких вони належать.
1 народна казка А «Чому в морі є перли й мушлі»
2 народна легенда Б «Прийом у запорожців»
3 народний переказ В «Летючий корабель»
Г «Фарбований Лис»
7)Установіть відповідність між чарівними предметами й творами, в яких про них згадується.
1 підкурених глухий куток А «Неопалима купина»
2 Як навіть вороги дивувалися Б «Як виникли Карпати»
й листям, схожим на ясенове В «Ох!»
3 гранатовий перстень Г «Про правду і кривду»
4 рівень
8) Виконайте одне із завдань
А)Порівняйте образи Марусі й пана за казкою «Мудра дівчина».
Б)Висловіть свої судження про красиве й потворне (або про смішне та страшне) у творах фольклору.

Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...