Контрольною роботою №1 з української літератури для 5 класу за новою програмою  Перший варіант
1-2 рівні
1.Легена «Про Зоряний віз» навчає того, що
А)треба знати про походження зірок Б)не можна бути безвідповідальним у складних життєвих ситуаціях
В)треба бути до
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-11-2013, 00:34
Тема.Тонкий ніжний аромат бабусиних квітів у творі Лариси Даренської «Бабусин букет або Квіткові казки для Ганнусі».
Мета:ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменниці, зацікавити її творчістю; розвивати навички художнього аналізу твору, виразного читання; формувати навички аргу
Додав: ALLAMAZYRUK
Коментарів: 0
Додано: 17-09-2013, 00:36
Тема.    Народні перекази: «Білгородський кисіль», «Прийом у запорожців», «Ой Морозе, Морозенку». Мета: сформувати поняття про ідейно-художнє багатство народних переказів; вчити учнів аналізувати художній твір, оцінювати вчинки героїв; розвивати навички вдумливого виразного читан
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-09-2013, 19:32
Інтегрований урок з української літератури й етики у 5-му класі Тема: прислів’я та приказки. Народне уявлення про довкілля та моральні норми українського народу Мета: поглибити знання учнів про жанри усної народної творчості; збагатити їхнє мовлення народними перлинами – прислів’ями та приказка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-03-2013, 08:00
Тема. Повторення й узагальнення вивченого з теорії літератури 5 клас.
Мета: повторити й закріпити практично відомості з теорії літератури; розвивати навички літературознавчого аналізу, зв'язне мовлення, образне й логічне мислення; пам'ять учнів; розвивати любов до художнього слова, естетичний с
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:37
Тема. Повторення та узагальнення вивченого за рік з української літератури 5 клас
Мета: повторити й узагальнити вивчене про українських письменників та їхні твори; розвивати пам'ять, увагу, вміння висловлювати власні думки й судження; образне й логічне мислення, зв'язне мовлення; вихов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:35
Тема.Тематичне оцінювання з теми «Людина і природа».
Мета: визначити рівень знань, умінь, навичок з метою їхньої корекції; розвивати пам'ять, логічне й образне мислення, зв'язне мовлення; виховувати кращі якості на основі загальнолюдських цінностей, що звеличуються у творах художньої літератури
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:33
Тема.М.Вінграновський. «Перша колискова», «Ходімте в сад...», «Сама собою річка ця тече».
Мета: ознайомити з життям і творчістю М. Вінграновського; допомогти учням усвідомити красу та ідейно-художню цінність його поезій; розвивати навички виразного читання поезій, коментування художніх описів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:31

Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника; розвивати навички виразного читання, переказування прозових творів, характеристики героїв, висловлювання власних міркувань про прочитане; формувати усвідомлення того, що збереження індивідуальних особливостей людини є важливим чинником її м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:26
Тема. Богдан-Ігор Антонич. «Назустріч» («Росте дитя, мов кущ малини»), «На шляху».
Мета: ознайомити з творами письменника, допомогти учням у розвитку образного, асоціативного мислення; розвивати навички виразного читання, аналізу поезій; вміння виділяти образ ліричного героя, відтворювати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:24
Тема.Виразне читання напам'ять вірша Б.-І. Антонича.
Мета; розвивати навички виразного читання напам'ять, уміння висловлювати свої враження від прочитаного; пам'ять, образне та абстрактне мислення; допомогти учням усвідомити образи бачення світу як важливий чинник розвитку творчих здібностей.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:23
Тема. Богдан-Ігор Антонич. «Весна».
Мета: ознайомити з життям і творчістю поета; допомогти усвідомити і сприйняти красу його поезій; розвивати навички виразного читання поезій, з'ясування їх ідейно-художнього змісту; висловлення своїх вражень, думок з приводу прочитаного; виховувати естети
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:20
Тема.Є. Гуцало. «Лось».
Мета: поглибити знання учнів про оповідання та його жанрові особливості; розвивати навички визначення теми твору, характеристики образів; висловлення міркувань про великий світ природи і людини в ньому, про добро і зло, любов і милосердя; виховувати усвідомлення тур
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:19
Тема.Є. Гуцало. «Лось»
Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника змістом його оповідання; розвивати навички виразного читання, переказування оповідання, виділення і пояснення фрагментів, які найбільше вразили; виховувати почуття гуманності, милосердя, любові до природи.
Тип ур
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:18
Тема.Тематичне оцінювання.
Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок з метою їх корекції; розвивати образне й логічне мислення, зв'язне мовлення, пам'ять; виховувати кращі людські якості.
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Обладнання: тестові питання та завд
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:16
Тема. Виразне читання віршів П. Тичини.
Мета: розвивати навички виразного читання, пам'ять,
логічне мислення, увагу учнів; виховувати наполегливість, прагнення до успіху, оптимістичний світогляд.
Тип уроку: конкурс.
Обладнання: портрет письменника, збірки творів, ілюстрації
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:14
Тема. П.Тичина. «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла».
Мета: ознайомити з поезіями П. Тичини, допомогти учням усвідомити їх ідейно-естетичну цінність; розвивати навички аналізу поетичних творів, висловлення власної думки про прочитане; розвивати естетичний смак, відчуття краси образн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:12
Тема. П.Тичина. «Не бував ти у наших краях!»
Мета: ознайомити з життям і творчістю поета; допомогти усвідомити красу та ідейно-художню цінність його поезій; розвивати вміння розповідати про відчуття, викликані прочитаними поезіями, відтворювати в уяві картини природи; виховувати любов до природ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-01-2013, 12:09
Меню
Архів матеріалів