План конспект ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2. «Я І СВІТ»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:20

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2. «Я І СВІТ»

Мета:  запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кміт­ливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; виховувати працьовитість, на­полегливість, відповідальність до дорученої справи; інтер­ес до наслідків власної праці; пунктуальність, навички ра­ціонального використовування навчального часу.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання: тестові завдання і питання для контролю за темою у 3-х ва­ріантах.

Хід УРОКУ

Організаційний момент

Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи

Хід контрольної роботи

I варіант

Початковий рівень

В якій поезії з циклу «Дивосвіт» І. Калинця говориться про красуню, що полюбила князенка соняшника?

а) «Стежечка»; б) «Веселка»; в) «Блискавка».

Героя якого твору стосується висловлювання Е. Елліота: «Ми ніколи не зможемо любити землю, якщо не полюбимо її в дитинстві?

а)         Сашка (О. Довженко. «Зачарована Десна»);

б)        Федька (В. Винниченко. «Федько-халамидник»);

в)        Павла (С. Черкасенко. «Малий горбань»).

Чого не любив чинити Федько (В. Винниченко «Федько-халамид- ник»)?

а)         Ображати людей похилого віку;

б)        брехати і видавати товаришів; в) здобувати гроші крадіжкою. Середній рівень

Якою зображена стежечка в однойменній поезії циклу «Дивосвіт» І. Ка- линця?

Як лев з'явився на березі Десни? (О. Довженко. «Зачарована Десна»)

За що судять десятирічну Анну у творі Л. Костенко «Кольорові миші»?

Достатній рівень

Виконайте одне із завдань:

Доведіть, чи зміг би Женя зіграти роль Оленя Августа (Є. Гуцало. «Олень Август»)?

Який висновок про чесність, порядність, дружбу можна зробити після прочитання оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник»?

Доведіть на прикладі поезій Лесі Українки, що мужність, витриманість, велика сила волі поетеси допомогли їй у боротьбі зі своєю хворобою?

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

Любити рідний край — знаходити прекрасне і в природі, і в людях (за твором О. Довженка «Зачарована Десна»).

Цілую ніжно руки матері (за творами С. Чернілевського, І. Калинця).

В чому чаруюча краса дивосвіту. (за творами І. Калинця, І. Жи­ленко).

Яку людину я поважаю, ціную, люблю (за вивченими літературними творами).

II варіант

Початковий рівень

Яким конем захопився Сашко (О. Довженко. «Зачарована Десна»)? а) Яблуневим; б) сріблястим; в) смугастим.

Чудодійні витвори мами, якими захоплювався ліричний герой, яскраво змальовані у творі:

а)         О. Довженка «Зачарована Десна»;

б)        С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму»;

в)        І. Калинця «Писанки».

У кого з героїв твору І. Жиленко були очі-намистинки? а) Гнома («Гном у буфеті»); б) жар-птиці («Жар-птиця»); в) Діда Мороза («Підкова»).

Середній рівень

Про що розповідала криниченька своїй мудрій підземній мамі («Кри­ниченька» з циклу «Дивосвіт» І. Калинця)?

Які обов'язки виконував гном, який жив у буфеті (І. Жиленко. «Гном у буфеті»)?

Стисло опишіть, яку роль запропонував Альтов Жені у фільмі (Є. Гу­цало «Олень Август»)?

Достатній рівень Виконайте одне із завдань

Чому, на ваш погляд, дівчина вирішує повернути загублену підкову Дідусеві Морозу (І. Жиленко «Підкова»)?

Дослідіть, як в оповіданні В. Винниченка «Федько-халамидник» ви­рішується проблема порядності і лицемірства?

У чому вбачала Леся Українка красу краю «вічного проміння» (за тво­ром «Тиша морська»)?

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

Краса людини — у праці (за твором О. Довженка «Зачарована Десна»).

Люби батьків своїх, бо вони цього варті (за вивченими літературними творами).

Образне бачення світу, явищ природи — натхнення для людської душі (за поетичним циклом «Дивосвіт» І. Калинця).

«Чарівний світ дитинства, змальований у поезіях Лесі Українки.

ІІІ варіант

Початковий рівень

Про героя якого твору говориться так «Ех, дала серце, та не дала вроди...»?

а)         Гнома (І. Жиленко. «Гном у буфеті»);

б)        Павла (С. Черкасенко. «Малий горбань»);

в)        Толю (В. Винниченко. «Федько-халамидник»).

У поезії «Тиша морська» Леся Українка називає країною світла: а) узбережжя Чорного моря; б) місцевість, осяяну жар-птицею; в) територію пустелі.

За жанровою спрямованістю «Казка про яян» Емми Андієв- ської — це:

а) оповідання; б) притча; в) пригода. Середній рівень

Що відчувала бабуся після від'їзду внучки (С. Чернілевський «Забула внучка в баби черевички»)?

Чому хлопчик-фігурка був задоволений собою з однойменного твору І. Калинця)?

Як ґава ставиться до жар-птиці (І. Жиленко «Жар-птиця»)? Достатній рівень

Виконайте одне із завдань:

Яким повинен бути жаданий гість, на думку ліричного героя Л. Кос­тенко в поезії «Пісенька про космічного гостя»?

У чому ж теплота родинного інтиму, на вашу думку і С. Чернілев- ського?

Чим можна допомогти Павлику, герою оповідання С. Черкасенка «Ма­лий горбань»?

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:

Добро і зло у творі С. Черкасенка «Малий горбань».

Над чим я шкодую, втративши Федька (за оповіданням В. Винничен-

ка «Федько-халамидник»).

Що я вважаю найщасливішим у житті (за творами І. Жиленко).

Теплота маминих рук (за вивченими літературними творами).

Підсумок уроку

Домашнє завдання

Підготуватися до підсумкового уроку за І семестр.

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали