Шановні відвідувачі сайту!!!

Цей сайт створено для підготовки до уроків для вчителів та учнів. На даному ресурсі розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

В. БЛИЗНЕЦЬ.  «ЗВУК ПАВУТИНКИ». НЕПОВТОРНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА - СТАРТ У МАЙБУТНЄ ДОРОСЛЕ ЖИТТЯ Мета:  опрацьовуючи зміст твору В. Близнеця, розкрити став­лення Льоньки до природних істот, довкілля; охарактери­зувати стосунки головного героя повісті та Адама, вміти коментувати мрії і фанта
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:34
В. БЛИЗНЕЦЬ.  КОРОТКО ПРО митця. «ЗВУК ПАВУТИНКИ» Мета:  коротко ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника, розпочати роботу над твором «Звук паву­тинки»: з'ясувати романтичність та ліричність твору, його ідейно-тематичне спрямування; опрацювати змісту твору; розвивати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 13:33
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ». СМІШНЕ, КОМІЧНЕ, РОМАНТИЧНЕ У ТВОРІ Мета:  продовжити аналізувати твір В. Нестайка «Тореадори з Ва­сюківки», виявити особливості смішного, комічного, ро­мантичного в пригодницькому творі; характеризувати вчинки героїв, пов'язуючи з життєвими ситуаціями
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:29
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ» МРІЯ І ДІЙСНІСТЬ У ТВОРІ Мета:  продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у тво­рі елементи гумору, романтики; простежити, як зображу­ється мрія і дійсність у стосунках і поведінці героїв, вміти їх аналізувати; розвивати культуру зв'язного мовлення,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:27
В. НЕСТАЙКО «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ»  Захоплюючий пригодницький сюжет твору Мета:  ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом В. Не­стайка; розпочати роботу щодо аналізування його пригод­ницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви; розвивати вміння
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:24
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр Мета:  систематизувати та узагальнити вивчений учнями протя­гом І-го семестру навчальний матеріал, а саме: перевірити знання про письменників, зміст їх творів, понять з теорії літератури; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння а
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:22
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2. «Я І СВІТ» Мета:  запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кміт­ливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:20
Емма Андієвська «Казка про яян». «Я» і зовнішній світ, «я» та інші люди» Мета:  продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Каз­ка про яян», охарактеризувати образ яянина, хлопця-пастушка, опрацювати зміст твору, його виховне і повчальне значення; вдосконалювати вміння виразно читати ка
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:15
Емма Андієвська «Казка про яян»  Прихований повчальний зміст твору Мета:  ознайомити учнів з життям і творчістю письменниці; осмислити поняття притчевості в мистецтві; розкрити ідейний зміст «Казки про яян» та її місце у циклі казок Емми Андієвської; розвивати культуру зв'язного мовле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:13
І. КАЛИНЕЦЬ «ПИСАНКИ», «ХЛОПЧИК-ФІГУРКА, ЯКИЙ ЗАДОВОЛЕНИЙ СОБОЮ» Мета:  продовжити знайомити школярів із творчістю І. Калинця, проаналізувати його програмові поезії; з'ясувати ідейно-тематичне спрямування, пояснити особливості назви; ви­значити реальне і уявне, охарактеризувати образи (мам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 11:11
І. Калинець «Дивосвіт» («Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим») Мета:  ознайомити учнів з талановитим українським поетом; вчити виразно і вдумливо читати вірші з циклу «Дивос­віт»; прокоментувати образне бачення світу, явищ приро­ди у них; пояснювати поєднання у творах уявн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 10:25
І. Жиленко «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті» Мета:  ознайомити учнів із життям і творчістю І. Жиленко; вчити аналізувати її програмові поетичні твори, вміти прокомен­тувати їхній зміст, знаходити і пояснювати художні засоби; висловлювати власні роздуми про щастя і шлях до нього, пр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 10:22
Є. Гуцало «Олень Август». Ідея неординарного власного погляду на світ. Мета:  поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Є. Гуцала; проаналізувати його твір «Олень Август», звер­таючи увагу на поєднання в оповіданні реального і уяв­ного; охарактеризувати образ хлопчика Жені і режи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:57
Л. Костенко «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив» Мета:  продовжити знайомство з поетичною творчістю Л. Кос­тенко, аналізуючи її вірші «Пісенька про космічного гос­тя», «Дощ полив», виявляючи в цих творах уявне, фантас­тичне, реальне; визначити їхні основні мотиви; розвивати культу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:53
Л. Костенко.Коротка розповідь про письменницю. «Кольорові миші» Мета:  стисло ознайомити учнів із життям і творчістю Л. Костен­ко; проаналізувати її поезію «Кольорові миші», звертаючи увагу на ідейно-тематичне спрямування твору, алегорич­ність образу кольорових мишей, охарактеризувати об­ра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:50
О. Довженко «Зачарована Десна». Опис вражень малого Сашка Мета:  продовжити роботу над опрацюванням змісту твору О. Дов­женка «Зачарована Десна», з'ясувати поєднання у творі ре­ального й уявного, знаходити в тексті описи вражень хлоп­чика про довкілля (хмари, небо, птахи), коментувати їх;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:47
О.ДОВЖЕНКО «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА». ВЕЛИКИЙ І ЧАРІВНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРІ Мета:  стисло ознайомити учнів з фактами біографії О. Довжен­ка; розпочати роботу щодо аналізу ідейно-тематичного спрямування твору, його особливостей, знаходити в тексті описи вражень головного героя про довкілля (хм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:31
С. ЧЕРКАСЕНКО «МАЛЕНЬКИЙ ГОРБАНЬ». ОБРАЗ ПАВЛИКА - ДУШЕВНО КРАСИВОГО І ЩЕДРОГО ХЛОПЧИКА Мета:  продовжити роботу над аналізом твору С. Черкасенка «Маленький горбань»; розкрити характер Павлика, його поведінку, вчинки, стосунки з іншими дітьми, ставлен­ня до нього автора, інших персонажів;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-03-2013, 09:24
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...