Урок № 43
Т. Шевченко. «Стоїть в селі Суботові...». Художня оцінка діяльності Б. Хмельницького. Зв’язок з «Великим льохом»
Мета:?опрацювати зміст поезії, визначити її ідейно-художні особливості; розвивати навички аналізу ліро-епічних творів, охарактеризувати діяльність Богдана Х
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 17-02-2014, 17:40
Урок № 40
Контрольна робота №5. Творчість Тараса Шевченка
Мета: вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми, систематизувати та узагальнити їх знання про поетичну творчість Т. Шевченка; розвивати творчі здібності учнів, їх логічне мислення, пам’ять, уміння послідовно викладати
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-02-2014, 18:54
Урок №39.
ЗМ №3. Тарас Шевченко «Гайдамаки». Порівняльна характеристика персонажів твору (Ярема, Гонта)
Мета: продовжити опрацьовувати ідейний зміст поемиТ. Шевченка «Гайдамаки»; охарактеризувати образи героїв твору; з’ясувати їх роль у зображенні героїчного минулого рідного краю; розв
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 16-02-2014, 18:31
Урок №42. Т.Шевченко «Чигирине, Чигирине». Роздуми поета про минуле й майбутнє України. Епізод історії, що став поштовхом до написання містерії «Великий льох». Його образне переосмислення Мета: опрацювати ідейно-художній зміст програмових поетичних творів Т. Шевченка, ознайомити школярів з міст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-02-2014, 00:01

Урок №38
Т. Шевченко. «Гайдамаки». Повсталий народ як герой поеми.
Образ Яреми. Заклик до єднання слов’янських народів
Мета: розкрити історичну основу, ідейно-тематичну спрямованість, сюжет, особливості жанру, композиції «Гайдамаків»; дослідити, як у творі зображено пов
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 29-01-2014, 18:59
9 клас
Урок №37. Тарас Шевченко «Гайдамаки». Складність історичної долі українського народу
Мета: розкрити історичну основу, ідейно-тематичну спрямованість, сюжет, особливості жанру, композиції «Гайдамаків»; дослідити, як у творі зображено повсталий народ; розвивати логічне й абстрактне ми
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 28-01-2014, 11:16
Урок №36.
Тарас Шевченко. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів. Умовність у баладі, тривога за жіночу долю. «Причинна», «Лілея», «Думка (нащо мені чорні брови)»
Мета: відтворити і поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях
Т. Г. Шевченка; розкрити красу і неп
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-01-2014, 20:42
9 клас
Урок №35.
Тарас Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Його винятково велике значення. Біографія та основні віхи творчості. «На вічну пам’ять Котляревському», «До Основ’яненка»
Мета: поглибити знання школярів про біографію Т. Шевченка,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2014, 01:52
Урок № 33.
Микола гоголь. Літературна діяльність письменника, її значення для української культури. Національний рух у творчості Гоголя. Український фольклор – джерело творів митця української тематики
Мета уроку: ознайомити учнів із основними подіями життя та творчістю письменника, форм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-01-2014, 20:51
Урок №31. М. Шашкевич – зачинатель нової української літератури на західноукраїнських землях. «Руська трійця». «Веснівка».

Мета уроку: вдосконалити знання учнів про М.Шашкевича, зачинателя нової української літератури на західноукраїнських землях, одного з організаторів «Руської трійці»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-12-2013, 19:35
Урок №30.
Література українського романтизму. Поети-романтики. П.Гулак-Артемовський «Рибалка», Є.Гребінка «Українська мелодія», М.Костомаров «Соловейко», В.Забіла»Соловей», М.Петренко «Небо»
Мета уроку: дати дітям уявлення про романтизм як один із напрямків у мистецтві та літературі, погли
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-12-2013, 22:55
Урок №27.
Бесіда з позакласного читання. Григорій Квітка-Основ’яненко «Сватання на гончарівці»
Мета: продовжити вивчати творчість Г.Квітки-Основ’яненка, ознайомити учнів з його п’єсою «сватання на гончарівці», виробляти вміння самостійно аналізувати твір, характеризувати героїв, вислов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 19-12-2013, 21:22
  Т е с т 1. Укажіть, кого з митців слова вважають мислителем, богословом, полемістом: А) Г. Сковороду;В) Ф. Прокоповича; Б) І. Величковського; Г) І. Вишенського.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 18-12-2013, 22:48
Мета заняття: навчити учнів розуміти суть ізначення молитви у людському житті;ознайомити їх із жанром літературної молитви і розвитком цього жанру у творчому доробку письменників рідного краю; презентувати збірку Тетяни Яков'юк «Молитва»; виховувати у дев'ятикласників моральні якості. Тип заняття:
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-12-2013, 22:21
Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу,пам'ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отриманні знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість,наполе
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-12-2013, 22:19
  Тема. Наталка як уособлення кращих рис української жінки   Мета: охарактеризувати головну героїню Наталку, розкрити її зовнішню та внутрішню красу; виробляти вміння й навички характеризувати образи, внутрішній світ героїв; удосконалювати вміння працювати з текстом, формувати в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-12-2013, 22:48
Мета: допомогти учням з'ясувати секрети художньої Майстерності автора, ідейну спрямованість твору, природу сміху письменника; розвивати навички аналізу сатиричних прозових творів, уміння висловлювати власну думку з приводу зображуваних явищ, визначати засоби комічного; виховувати активну громадянсь
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-12-2013, 20:56
Мета: допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст твору та оцінку автором життя українців періоду Руїни; розвивати навички виразного читання, коментування прозових творів, виділення проблем та провідних думок, висловлення власних міркувань з приводу прочитаного; виховувати критичне мисленн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 4-12-2013, 01:03
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали