Т. ШЕВЧЕНКО. «ГАЙДАМАКИ». ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ ТВОРУ Мета:   продовжити опрацьовувати ідейний зміст поеми Т. Шевченка «Гайдамаки»; охарактеризувати обра­зи героїв твору; з'ясувати їх роль у зображенні геро­їчного минулого рідного краю; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:16
Т.ШЕВЧЕНКО. «ГАЙДАМАКИ». СКЛАДНІСТЬ ІСТОРИЧНОЇ ДОЛІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. ПОВСТАЛИЙ НАРОД ЯК ГЕРОЙ ПОЕМИ Мета:   розкрити історичну основу, ідейно-тематичну спря­мованість, сюжет, особливості жанру, композиції «Гайдамаків»; дослідити, як у творі зображено по­всталий народ; розвивати ло
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:14
Т. ШЕВЧЕНКО. «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ». УМОВНІСТЬ У БАЛАДАХ, ТРИВОГА ЗА ЖІНОЧУ ДОЛЮ Мета:   закріпити знання школярів про баладу як літера­турний жанр; розкрити на прикладі програмових творів образи жінок, їх долю; дослідити доцільність застосування елементів фольклору, звичаїв, обря­дів для
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:12
Т. ШЕВЧЕНКО. ГЕНІАЛЬНИЙ ПОЕТ, МИСЛИТЕЛЬ, ПРОРОК НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ В УКРАЇНІ. ВІСЬ НЕПЕРЕРВНОСТІ ІСТОРИЧНОГО ЧАСУ   («ДО ОСНОВ'ЯНЕНКА», «НА ВІЧНУ ПАМ'ЯТЬ КОТЛЯРЕВСЬКОМУ», «ДУМКА» («НАЩО МЕНІ ЧОРНІ БРОВИ...») Мета:   поглибити знання школярів про біографію Т. Шев­ченка,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:10
М. ГОГОЛЬ. «ВЕЧІР ПРОТИ ІВАНА КУПАЛА». ЗВ'ЯЗОК З «НЕЧИСТОЮ СИЛОЮ» ЯК МЕТАФОРА ЗЛОДІЯННЯ Мета:   продовжити опрацьовувати ідейний зміст програмо­вого твору М. Гоголя, розкрити його зв'язок з етич­ними уявленнями українського народу; розвивати логічне й абстрактне мислення, пам'ять, умі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:07
М. ГОГОЛЬ. ЛІТЕРАТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ. РОМАНТИЧНА УМОВНІСТЬ ОПОВІДАННЯ «ВЕЧІР ПРОТИ ІВАНА КУПАЛА» Мета:   ознайомити школярів із життям і творчою діяльністю М. Гоголя, визначити її значення для української культури; опрацювати ідейний зміст програмового твору письменника, дослідити зв'язо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 9-03-2013, 10:03
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА: І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ, Г. КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО, ЛІТЕРАТУРА УКРАЇНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ Мета:   за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам'ять
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:23
ЛІТЕРАТУРА УКРАЇНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ. В. ЗАБІЛА «СОЛОВЕЙ», М. ПЕТРЕНКО «НЕБО». М. ШАШКЕВИЧ - ЗАЧИНАТЕЛЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ЗАХІДНИХ ЗЕМЛЯХ. «ВЕСНІВКА» Мета:   продовжити ознайомлювати школярів з письменника­ми українського романтизму; дізнатися про М. Шаш­кевича — зачинател
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:21
ЛІТЕРАТУРА УКРАЇНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ. П. ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ «РИБАЛКА», Є. ГРЕБІНКА «УКРАЇНСЬКА МЕЛОДІЯ», М.КОСТОМАРОВ «СОЛОВЕЙКО» Мета:   ознайомити учнів з літературою українського ро­мантизму, її ідейно-художніми особливостями; оха­рактеризувати життя і творчість програмових пое- тів-
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:17
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. Б. ГРІНЧЕНКО. «СОНЯЧНИЙ ПРОМІНЬ» Мета:   поглибити знання про життєвий і творчий шлях Б. Грінченка; опрацювати ідейно-художній зміст по­вісті «Сонячний промінь», з'ясувати її проблематику; охарактеризувати образи твору; розвивати культуру зв'язного мовлення, с
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:14
ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-РОЗДУМ Мета:   вдосконалювати вміння учнів писати твори-роздуми на запропоновану тематику, яка охоплює знання учнів змісту вже вивчених програмових творів ху­дожньої літератури (І. Котляревського «Енеїди», «Наталка Полтавка»; Г. Квітки-Основ'яненка «
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:12
Г. КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО. «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». ПОЄДНАННЯ РЕАЛІЗМУ І ФАНТАСТИКИ Мета:   продовжити опрацьовувати ідейний зміст «Коно­топської відьми», зосереджуючи увагу на поєднанні у творі елементів реалізму і фантастики; охаракте­ризувати образ Явдохи Зубихи; розвивати в учнів допитл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:11
Г. КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО. «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». ІРОНІЯ І САТИРА В ПОВІСТІ Мета:   продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст повісті, виокремлюючи і пояснюючи художні засо­би сатиричного зображення персонажів на конкрет­них фактах твору; охарактеризувати образи героїв твору — М. Заб
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:09
Г. КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО. «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». КАРТИНИ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЗА ЧАСІВ ВЕЛИКОЇ РУЇНИ Мета:   ознайомити школярів з наступним програмовим твором Г. Квітки-Основ'яненка, розкрити його ідей­но-тематичне спрямування, особливості зображення життя українців за часів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:07
Г. КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО. БАТЬКО УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ. «МАРУСЯ» - ПЕРША УКРАЇНСЬКА ПОВІСТЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ Мета:   ознайомити школярів з життям і творчістю бать­ка української прози; визначити ідейно-тематичну спрямованість твору, ознаки сентименталізму; стис­ло охарактеризува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:05
І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «НАТАЛКА ПОЛТАВКА». НАТАЛКА ЯК УОСОБЛЕННЯ КРАЩИХ РИС УКРАЇНСЬКОЇ ЖІНКИ. РОЛЬ І ФУНКЦІЯ ПІСЕНЬ У ДРАМІ Мета:   охарактеризувати образи п'єси Наталки, Петра, Мико­ли; з'ясувати роль і функцію пісень у творі; розвива­ти вміння відстоювати людську гідність, власні прин­ц
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 09:01
І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «НАТАЛКА ПОЛТАВКА» - ПЕРШИЙ ТВІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ Мета:   виявити основні особливості першого драматургіч­ного твору нової української літератури, його ідейно-тематичну спрямованість, композицію, конфлікт; охарактеризувати образ возного, виборного, Терпи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:59
І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «ЕНЕЇДА». ОБРАЗИ ЕНЕЯ, ТРОЯНЦІВ Мета:   продовжити розкривати ідейно-художній зміст по­еми «Енеїда»; зосередити увагу на характеристиці образів Енея, троянців, з'ясувати їх вчинки, пове­дінку, наводячи переконливі обґрунтування, при­клади з твору; розвивати образне
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-03-2013, 08:57
Меню
Архів матеріалів