Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова Мета : сформувати в учнів уявлення про лексичне значення слова, його               однозначність і багатозначність; розвивати вміння школярів знаходити     
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-03-2015, 22:29
Правопис и та і в словах іншомовного походження Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про написання слів іншомовного походження, формувати вміння розпізнавати орфограму й обґрунтовувати її за допомогою правила; розвивати пам’ять, усне мовлення, логічне мислення; виховувати любов до рідної
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-02-2015, 23:16
Урок №65. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Мета: закріпити знання про приголосні звуки, їх вимову і написання; познайомити учнів з явищем уподібнення приголосних звуків; розвивати усне і писемне мовлення, фонетичний слух, логічне мислення учнів; виховувати загальнолюдсь
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 2-02-2015, 00:38

Урок № 64. Підсумковий урок. Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія           
Мета:   повторити й узагальнити знання про звуки мови та мовлення;  розвивати вміння передавати слова звукописом, правильно їх ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 18:31
Урок №63.  Контрольна робота № 5 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тестові завдання). Мета: перевірити знання учнів із теми «Фонетика. Графіка. Орфо­епія. Орфографія»; розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві нав
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-02-2015, 15:20
Урок №62. Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи Мета: поглибити, узагальнити, систематизувати, перевірити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки, орфографії;  розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння&nbs
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-01-2015, 20:05
Урок № 61. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні й орфоепічні вимоги ненаголош
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 21-01-2015, 22:46
Урок №59. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом Мета: поглибити знання про способи визначення написання ненаголошених голосних,  що не перевіряються наголосом ; розвивати мислення, увагу, аналітичні здібності, асоціативну уяву; виховувати культуру усного й писемного мовлення. Ти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-01-2015, 00:56
Урок №59. ЗМ №14. Особливості побудови елементарного роздуму. Пи­сьмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі. Мета: удосконалювати вміння аналізувати тексти-роздуми, на­вички складання монологічного висловлювання; розвивати вміння викладати матеріал послідовн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-01-2015, 23:39
Урок № 58. Вимова ненаголошених і наголошених голосних. Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів. Правопис. Орфограма (практично) Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про напи­сання ненаголошених голосних [е], [и], [о] в коренях слів; формувати орфографічні вимоги ненаголошених голосни
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 17-12-2014, 22:09
Урок № 54. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі. Вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ Мета: активізувати й поглибити знання учнів про тверді й м'які, глухі й дзвінкі приголосні; розвивати вміння й навички правильності вимови слів з літерами ґ і г; удосконалювати навички виразного чи­
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-12-2014, 23:09
Урок №52. ЗМ №12. Особливості побудови відгуку. Усний відгук про висловлювання товариша Мета: формувати вміння складати аргументовану оцінку відповіді однокласника; формувати вміння формулювати тезу та добирати для її доведення аргументи; виховувати самокритичність, прищеплювати бажання самовдоскон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 01:28
Урок №50. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Відомості із синтак­сису й пунктуації. Пряма мова. Діалог Мета: перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Пряма мова. Діалог», з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; розвивати навички роботи з те
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:44
Урок №49. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи Мета: закріпити в учнів уміння й навички розстановки розділових знаків у реченнях із прямою мовою, діалозі; навчити застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; розвивати пунктуаційні вміння ставити й обґру
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:24
Урок №47-48. Узагальнення вивченого з теми Відомості із синтаксису й пун­ктуації. Повторення теми, підготовка до контрольної тестової роботи
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про пряму мову й діалог, удосконалювати навички вживання розділових знаків при них; вчити правиль
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 10-12-2014, 23:02

Урок №51. ЗМ №11. Відповідь на уроках української мови та інших пре­дметів (за поданим планом або таблицею) у науковому стилі
Мета: повторити особливості побудови висловлювань наукового стилю; ознайомити п'ятикласників з пам'ятками «Як готу­вати розгорнуту відповідь на уроках укр
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 5-12-2014, 00:24
Урок № 44. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. Правильне інтонування діалогів Мета:узагальнити знання учнів з вивченої теми про пряму мову, діалог і розділові знаки при них; сприяти розвитку мовотворчості учнів, логічного мислення; підвищувати культуру усної і писемної мови; виховуват
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-12-2014, 23:16
Урок № 46. Контрольна робота (диктант) Мета: оцінити рівень орфографічної й пунктуаційної грамотності п’ятикласників з розділу «Пряма і непряма мова»; розвивати навички самостійної роботи; виховувати шанобливе ставлення до історичних осіб України. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень уч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 30-11-2014, 19:21
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...