План конспект Урок №50. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Відомості із синтак­сису й пунктуації. Пряма мова. Діалог
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-12-2014, 00:44

Урок №50. Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Відомості із синтак­сису й пунктуації. Пряма мова. Діалог

Мета:перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень п'ятикласників з теми «Пряма мова. Діалог», з'ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; розвивати навички роботи з тестовими завданнями, навички самостійної роботи;  виховувати шанобливе ставлення до рідної мови.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань закритої й відкритої форми. Проведення інструктажу щодо їх виконання.

ІІІ. Виконання тестових завдань

1. Пряма мова - це

а) висловлення певної особи, передане від імені того, хто з нею спілкувався;

б) точно відтворене висловлення певної особи, передане від її імені;

в) приблизно передане висловлення певної особи.

2. Пряма мова береться

а) в лапки;

б) в дужки;

в) в тире з обох боків.

3. Діалог - це

а) зв’язне висловлювання однієї  особи;

б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб;

в) слова, яке вказують, кому належить пряма мова.

4. Репліка - це

а)  слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі;

б) заключні слова кожного з діалогів;

в) слова одного з учасників діалогу.

5. У реченні Казав пан: «Кожух дам!» (Нар.творч.) слова  кожух дам є

а) вставними словами;

б) словами автора;

в) прямою мовою.

6. Висловлювання- Поїхали з нами, бабусю!   

                                - Ніколи, синку, їхать, треба йти! – відказала бабуся.

а) є реченням з прямою мовою;

б) є  діалогом із двох реплік;

в) є діалогом із трьох реплік.

7. Скласти схеми речень з прямою мовою.

Світить нам у віки пророцтво Тараса : «Не вмирає душа наша, не вмирає воля».______________

 «Ти бачив мальовничі й чарівні Карпати?» - запитала Леся.______________

8. Поставити розділові знаки у поданому діалозі:

         Мамо татку До нас колядники йдуть закричали діти

         Дядьку пустіть козу в хату

         Холоду напустите  Та й хата маленька

         Та й наша коза маленька – в щілинку влізе

         То заходьте

9. Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки.

Їхав козак за Дунай сказав Дівчино прощай

__________________________________________________________________________

Спасибі бабусю мовила тихенько і поклонилася

__________________________________________________________________________

10. Перебудуйте речення так, щоб замість них були речення з прямою мовою і словами автора.

Я запитав товариша, чи він піде в бібліотеку. Мама попросила Максима, щоб він купив хліба.

IV. Організований збір зошитів

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання

Повторити алфавіт.

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів