Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

План конспект Правопис и та і в словах іншомовного походження
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-02-2015, 23:16

Правопис и та і в словах іншомовного походження

Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про написання слів іншомовного походження, формувати вміння розпізнавати орфограму й обґрунтовувати її за допомогою правила; розвивати пам’ять, усне мовлення, логічне мислення; виховувати любов до рідної мови.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

 

                                                       Хід роботи

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Перевірка домашнього завдання

  2. Бесіда

    - Поясніть випадки вживання м’якого знака та апострофа.

    - Пояснити, що таке подвоєння та подовження.

    ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. мотивація навчальної діяльності учнів

  1. Робота з підручником

  2. Виконання вправи з підручника

  3.  Запишіть речення, вставте и та і в словах іншо­мовного походження.

В Асканію завезли б...зонів, майже цілком винище­них за півстоліття на американському конт...ненті. Про ск...фів добре згадував Есхіл. Щоб перейняти дещо з мед...ц...ни, сам Г...ппократ у Ск...фії бував. Сьогодні в Гельс...нки з друзями берізки у парку садив. Б...рюзою сіяла Мексиканська затока.Там, де ти колись ішла, тиха стежка зацвіла вечоровою мат...олою. Як же гарно! Глянь ти... Краплі падають з весла, наче д...аманти.

  1. Самостійна робота

Запишіть слова, розподіливши їх на три колонки: 1) у яких пишемо букву и; 2) у яких пишемо букву і; 3) у яких пишемо букву ї.
Ауд..єнц..я, бенеф..с, Т..бет, Гаїт.., р..тор..ка, л..брето, вест..бюль, бадм..нтон, Чил.., грац..озний, к..парис, пенальт.., коеф..ц..єнт, его..ст, єп..скоп, моза..ка, ф..н..ш, жур..

  1. Робота з картками

Перепишіть речення, вибираючи потрібну літеру. Поясніть правопис.

Чудова країна (І,И)талія і мова, як наша, гучна! (М. Гурець) Повне застиглих пісень мовчить п(і,и)ан(і,и)но. (М. Рильський) Дерево — ун(і,и)кальне творіння природи, воно має свою б(і,и)ографію і географію. (За А. Чалою) Далеко, на самому крайнебі, паслися ант(і,и)лопи. (О. Гончар) В(і,и)флієм — місто в Палест(і,и)ні. (З енциклопедії)

  1. Словниковий диктант.

Запишіть слова. Підкресліть вивчені орфограми.

Директор, циклон, Дізель, дизель, вимпел, ринг, киргиз, речитатив; грип, клас, манна, піца, нетто, брутто, Джонні, алея, аннали, шосе, марокканець, пасажир, бароко, Міссурі, каса, імміграція, лібрето, Голландія.

IV. Узагальнення та систематизація знань

V. Домашнє завдання   

Вивчити правила. Виконати вправу з підручника.

Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...