Урок 7. Тема: Займенник Мета: повторити та узагальнити вивчене в початкових класах про займенник; поглибити знання учнів про особливості вживання займенників; удосконалювати орфографічні навички; виховувати любов до рідного слова Тип уроку: узагальнення і систематизації знань,умінь і навичок Хід
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 16-09-2014, 00:04
Урок № 6. Повторення вивченого в початкових класах. Числівник Мета: закріпити та систематизувати знання учнів про числівник, удосконалити вміння відмінювати числівники та поєднувати їх з іменниками, правильно вживати в усному та писемному мовленні, сприяти розвитку логічного мислення, вихов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-09-2014, 10:13
Урок №5. Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях прикметників Мета: повторити вивчене раніше про прикметник як частину мови, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтак­сичну роль; удосконалювати орфографічні уміння і навички; розвивати мовлення, уміння узагальнювати; вихову
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-09-2014, 00:56
Урок №4. Іменник. Велика буква і лапки в іменниках. Голосні у відмінкових закінченнях іменників Мета: повторити вивчене про іменник як частину мови, його основні граматичні ознаки, особливості відмінкових закінчень; удосконалювати навички правильно виділяти відмінкові закінчення іменників; виз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 18:33
Урок №3. Повторення вивченого в початкових класах. Частини мови; основні способи їх розпізнавання Мета: повторити та узагальнити вивчене про частини мови, формувати вміння розпізнавати в реченнях вивчені частини мови, розрізняти самостійні та службові частини мови; формувати вміння бачити, від
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 15:00
Урок № 2. ЗМ№1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Навчальне аудіювання тексту Мета: розширити загальне уявлення п’ятикласників про мовлення як діяльність; про види мовленнєвої діяльності (аудіюван
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-09-2014, 00:25
урок № 1. Значення мови в житті суспільства. Поняття державної мови. Українська мова - державна мова України
МЕТА: Забезпечити усвідомлення учнями значення мови як основного засобу спілкування, формування думки й пізнання; усвідомлення значення державної мови для зміцнення української державнос
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 2-09-2014, 00:30
План конспект Тема уроку: Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
Мета: поглибити засвоєні в початкових класах знання про основні ознаки речення; удосконалити вміння відрізняти словосполучення від речення; формувати вміння ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 21:20
План конспект
Тема уроку: Словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні. Граматична помилка та її умовне позначення
Мета: розкрити сутність словосполучення як одиниці синтаксису; навчити учнів самостійно складати словосполучення та виділяти їх у реченні; ознайомити учнів із су
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-02-2014, 21:15
Тема. Підготовка до твору-опису предмета (квітки) в художньому стилі
Мета: повторити відомості про типи й стилі мовлення; формувати вміння висловлювати й доводити свою думку; розвивати логічне й образне мислення,
творчі здібності; прищеплювати зацікавленість до вивчення мови, фольклор
Додав: Анжелика
Коментарів: 0
Додано: 14-10-2013, 19:02
5 клас Значення мови в житті суспільства. Українська мова — державна мова України. Мета: забезпечити усвідомлення учнями значення мови як основного засобу спілкування, формування думки й пізнання; усвідомлення значення державної мови для зміцнення української державності; сприяти формуванню па
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 3-09-2013, 11:23
Тема: Контрольна робота №4 з теми «Просте речення: однорідні члени речення, звертання, вставні слова.»
Мета: перевірити отримані з поданої теми знання.
Тип уроку: перевірка знань.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2013, 12:30
Тема: Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при них
Мета: поглибити знання учнів про звертання, виробити вміння вживати розділові знаки при звертаннях, використовувати їх у зв’язному мовленні; розвивати уважність, мислення учнів; виховувати любов до рідного, слова, Укра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2013, 12:28
Тема: Узагальню вальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

Мета: навчальна: Навчити розрізняти узагальню вальні слова при однорідних членах речення; моделювати схеми речень з узагальню вальним словом при однор
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2013, 12:26
Тема: Узагальню вальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальню вальних словах у реченнях з однорідними членами.

Мета: навчальна: Навчити розрізняти узагальню вальні слова при однорідних членах речення; моделювати схеми речень з узагальню вальним словом при одно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2013, 12:23
Тема: Речения з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але,і), кома між однорідними членами
Мета: навчити учнів розрізняти однорідні члени речення (головні і другорядні), виділяти їх у зв'язному висловлюванні; моделювати схеми речень з однорідними членами; формувати загальн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2013, 12:21
ТЕМА: Контрольна робота з теми «Речення»

МЕТА: перевірити отримані знання з теми «Речення»; виховувати повагу до фольклору, любов до природи, розвивати логічне й образне мислення, мовлення, спостережливість, пам’ять.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2013, 12:17
Тема: Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Розділові знаки в кінці речень.
Мета: ознайомити учнів з класифікацією речень за метою висловлювання, дати поняття про спонукальне речення; уточнити поняття про окличне речення; формувати вміння правильно інтонувати розповідні, питальні
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 20-02-2013, 12:13
Меню
Архів матеріалів