План конспект 6 клас Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 22-03-2013, 21:54

Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки.

Тема. перевірити рівень сформованості мовних умінь та орфографічних навичок школярів, вміння читати в належному темпі, усвідомлювати основний зміст прочитаного; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу. текст диктанту 

 

            ХІД УРОКУ    

i.          ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

ii.        МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ?

ііі. основний зміст РОБОТИ

1.         попереднє ознайомлення з текстом диктанту.

2.         Відповіді вчителя на запитання учнів щодо незнайомих слів (пояснення лексичного значення).

3.         написання диктанту.

Осінь

Прийшла осінь. Стоять теплі, золоті дні. Повітря стало чистим, прозорим. Відкрилися степові простори, далекі скіфські кургани в примарнім сіянні ласкавого сонця здаються попелясто-сірими. Край дороги — яскрава квітка ромашка. Ранками на її чистих пелюсточках блищать сріблясті крапель¬ки — це розтав перший приморозок. А квітка живе, не губить своїх пелюсток на землю.

Увечері небо стає сірувато-рожевим. На тлі оранжево-по¬пелястої зірниці чорні зграї ворон, що летять на ночівлю, розпростерши крила, здаються якимись фантастичними істота¬ми. Ліс стоїть задумливий, тихий, тільки листя тріпоче від тривожного повіву вітру. Поле з кожною хвилиною все більше темніє. Здається, ніби сутінки розтікаються хвилями із балок і ярів, покривають землю, застилають ліс. На сірому небі поко-тилась, упала зірочка.

(108 сл.)         (І. Цюпа)

4.         проведення контрольного читання мовчки.

1)        Пояснення вчителя щодо проведення читання мовчки.

2)        Читання учнями тексту.

3)        Виконання тестових завдань.

4)        Відповіді вчителя на запитання учнів. Рекомендуємо використовувати таке видання: В. Ф. Жов-тобрюх. «Комплексний заліковий зошит для тематичного оці¬нювання з української мови для шкіл з російською мовою на¬вчання. 6 клас».— Х.: Веста: Видавництво Ранок, 2006.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

[1]       Повторити § 25—37.

[2]       Повторити § 23—32.

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів