Зв’язне мовлення. Створення діалогів дискусійного характеру відповідно до запропонованої ситуації.  Замітка дискусійного характеру. Мета: пояснити особливості складання замітки в газету дискусійного характеру; на основі здобутих текстологічних знань формувати текстотворчі вміння; формувати в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:19
Тематичне тестування (тема: Вигук, правопис  вигуків). Мета: з’ясувати рівень засвоєння знань, сформованості вмінь і навичок стосовно теми «Вигук, правопис вигуків»; удосконалювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи, розвивати 
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:18
Тема:  Вигук як особлива  частина мови. Кома і знак оклику при вигуках. Дефіс у вигуках. Мета: дати поняття про вигук як частину мови; формувати вміння впізнавати вигуки в реченнях, визначати їхню роль, правильно та доречно  вживати в мовленні, правильно розставляти розділові знак
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:16
Зв’язне мовлення. Усний твір-роздум дискусійного характеру Мета: пояснити особливості композиції твору-роздуму дискусійного характеру; на основі здобутих текстологічних умінь формувати текстотворчі вміння, зокрема вміння  чітко формулювати тезу роздуму й добирати переконливі аргументи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:14
Тематичне тестування (тема: Частка. Правопис часток) Мета: з’ясувати рівень засвоєння знань і сформованості вмінь і навичок стосовно теми "Частка, правопис часток; закріплювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи, розвивати логічне мислення, ува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:13
Тема: Не, ні  з різними частинами мови (узагальнення). Мета: узагальнити й систематизувати вивчене про написання не, ні  з різними частинами мови; формувати вміння обгрунтовувати вибір написання заперечних часток з різними частинами мови відповідними правилами;  виховувати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:12
Тема: Написання часток бо-, но-, то-, -от,  таки- Мета: пояснити особливості написання часток, формувати вміння визначати в словах орфограму "Написання часток окремо і через дефіс”, обгрунтовувати вибір написання відповідним правилом; виховувати повагу до поетичного слова та усної народної
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:10
Зв’язне мовлення. Особливості будови роздуму. Усний докладний переказ  розповідного тексту з елементами роздуму Мета: поглибити знання про будову роздуму, формувати вміння  відрізняти  роздум від опису й розповіді, визначати в роздумі тезу й докази; формувати загальні текстотворчі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:09
Тема: Розряди часток за значенням Мета: пояснити поділ часток на розряди за значенням; формувати вміння  визначати, до якого з розрядів належить частка, правильно вживати частки вмовленні; виховувати повагу до влучого слова; розвивати увагу, пам’ять, емоційну сферу, логічне й образне м
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:08
Тема:  Частка як службова частина мови Мета: дати поняття про частку як службову частину мови, формувати вміння впізнавати частки у реченнях, визначати їх морфологічні ознаки; виховувати повагу до  фольклору, любов до природи; розвивати увагу, логічне мислення,  пам’ять. Тип у
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:06
Зв’язне мовлення. Письмовий cтислий переказ тексту, що вміщує розповідь про процес праці Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати в учнів відповідні текстотворчі вміння, зокрема вміння виділяти в тексті головне й переказувати його, опускаючи все другорядне, менш істотне; удоскона
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:05
Тематичне тестування (тема: Сполучник, правопис сполучників). Мета: з’ясувати рівень засвоєння знань і сформованості вмінь та навичок стосовно теми "Сполучник, правопис сполучників”; закріплювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи, розвивати л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:02
Тема: Написання сполучників  разом і окремо. Мета: пояснити правиланаписання сполучників разом і окремо, формувати вміння  визначати в словах орфограму "Написання сполучників разом і окремо”; виховувати повагу до влучного слова; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять. Тип уроків:
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 11:00
Тема: Вживання сполучників у простому й складному реченнях. Мета: закріпити знання учнів про функції сполучника, закріпити вміння розрізняти сполучники, що з’єднують однорідні члени речення, та сполучники, що з’єднують частини складного речення; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять. Тип
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:59
Тема:  Сполучник як службова частина мови. Сполучники сурядності й підрядності, їх види. Мета: дати поняття про сполучник як службову частину мови, формувати вміння впізнавати сполучники в реченнях, визначати їхню функцію, розрізняти сполучники сурядності й підрядності;  виховувати пов
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:58
Зв’язне мовлення. Письмовий твір-розповідь про процес праці за власним спостереженням Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати текстотворчі вміння, зокрема вміння складати роповідь про процес праці за власними спостереженнями; виховувати повагу до праці, до людей, які працюють, д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:55
Тематичне тестування (тема: Прийменник, правопис прийменників) Мета: з’ясувати рівень засвоєння знань і сформованості вмінь та навичок стосовно теми "Прийменник, правопис прийменника; закріплювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи, розвивати л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:54
Тема: Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. Мета: закріпити знання про правопис прийменників разом окремо та через дефіс; формувати вміння визначати в словах орфограму "Написання прийменників разом, окремо і через дефіс” та обгрунтовувати вибір написання відповідним п
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:53
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали