Тема:  Не з дієприслівниками. Мета:пояснити правила написання не з дієприслівниками, формувати орфографічну грамотність, виховувати повагу до усної народної творчості як засобу передачі нащадкам  досвіду  попередніх поколінь народу; розвивати увагу, пам’ять, удосконалювати вм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:06
Зв’язне мовлення. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису зовнішності людини Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувувати в учнів відповідні текстотворчі вміння, зокрема переказувати розповідний текст, що вміщує опис людської зовнішності або елем
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:05
Тема:  Дієприслівники доконаного і недоконаного виду, їхнє творення. Мета: пояснити особливості творення дієприслівників доконаного й недоконаного виду; формувати вміння визначати вид дієприслівників, утворювати дієприслівники певного виду; формувати орфографічну грамотність; виховувати по
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:02
Тема: Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. Мета:закріпити поняття про дієприслівниковий зворот, закріплювати вміння вирізняти дієприслівникові звороти в реченнях, правильно інтонувати речення з дієприслівниковими зворотами, визначати синтак
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:01
Тема: Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Дієприслівниковий зворот. Літера и  в суфіксах  дієприслівників. Мета:дати поняття про дієприслівник як особливу форму дієслова, формувати вміння розпізнавати дієприслівники
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 10:00
Зв’язне мовлення. Особливості  будови опису зовнішності людини. Усний вибірковий переказ  тексту розповідного характеру з елементами опису зовнішності людини Мета: пояснити особливості будови опису зовнішності людини, формувати вміння визначати такі описи в текстах та аналізувати їх;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:58
Зв’язне мовлення. Ділові папери. Розписка. Аналіз письмового переказу Мета: пояснити особливості складання розписки, формувати вміння складати цей діловий папір відповідно до окресленої ситуації спілкування; підбити підсумки учнівських переказів, відзначити позитивне у їх виконанні, проаналізу
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:57
Зв’язне мовлення. Письмовий стислий  переказ тексту Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати в учнів відповідні текстотворчі вміння, зокрема вміння виділяти в переказуваному тексті головне й переказувати його, опускаючи все другорядне, менш істотне; удосконалювати культуру
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:55
Тематичне тестування (тема: Дієприкметник). Створення діалогів  відповідно до запропонованої  ситуації спілкування, пов’язаної з характеристикою людей (із вживанням дієприкметників) Мета: з’ясувати рівень засвоєння учнями знань про дієприкметник як особливу форму дієслова та вмінь виз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:54
Тема:  Не з дієприкметниками. Мета: пояснити правила написання не з дієприкметниками, формувати вміння визначати орфограму "Не  з дієприкметникoм” й обгруновувати вибір написання відповідним правилом; виховувати  повагу до усної народної творчості та влучного поетичного слова; р
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:53
Тема: Ну дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження. Мета: пояснити правила написання нн  у прикметниках дієприкметникового походження, формувати вміння відрізняти їх від  пасивних дієприкметників на -ний, визначати орфограми "Буква ну суфіксах дієприкметників”
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:52
Тема: Безособові дієслівні форми на –но, -то. Мета:  дати поняття про близькі до пасивних дієприкметників безособові  дієслівні форми на –но, -то,  формувати вміння вирізняти їх у реченнях, визначати їхню синтаксичну роль, утворювати від пасивних дієприкметників; вихову
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:50
Тема: Перехід дієприкметників у прикметники. Мета: пояснити умови й особливості переходу дієприкметників у прикметники; формувати вміння розрізняти дієприкметники й прикметники дієприкметникового походження; виховувати цікавість і повагу до фольклору як вияву народної спостережливості й мудро
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:49
Тема: Активні й пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників. Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників. Мета: пояснити відмінність між активними й пасивними дієприкметниками, правила їхнього творення, формувати вміння розрізняти активні й пасивні д
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:48
Зв’язне мовлення. Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати такі текстотворчі вміння: визначати тему та головну думку тексту, колективно складати його план, самостійно  добирати адекватні змісту виражальні засоби мови, усно
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:47
Тема: Відмінювання дієприкметників. Голосні в закінченнях дієприкметників. Мета: пояснити особливості відмінювання дієприкметників, формувати вміння визначати їх відмінки в реченнях, ставити дієприкметники в потрібній відмінковій формі, правильно писати відмінкові закінчення дієприкметників; ви
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:45
Тема: Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Мета: дати поняття про дієприкметник як особливу форму дієслова, пояснити властиві дієприкметникові граматичні ознаки прикметника й дієслова, формувати вміння розпізнавати дієприкметники в
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:43
Зв’язне мовлення. Повторення вивченого про текст і стилі мовлення.  Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання. Мета: повторити вивчене про текст і його основні ознаки, функціональні стилі мовлення; дати поняття про публіцистичний стиль, ознайомити з основними ознаками стилю;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 15-03-2013, 09:41
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали