Тема: Словосполучення. Речення, його граматична основа. Види речень. Члени речення (головні й другорядні, однорідні, відокремлені). Звертання, вставні слова (словосполучення, речення). Мета: систематизувати й узагальнити вивчене про словосполучення, речення та його члени -  головні та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 08:50
Тема: Написання слів через дефіс. Правопис службових слів. Контрольне аудіювання. Мета: систематизувати й узагальнити усе вивчене про написання слів через дефіс, зокрема про написання через дефіс прийменників і часток, удосконалювати орфографічні навички; з’ясувати рівень засвоєння комунікативни
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 08:43
Зв’язне мовлення Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю Мета: з’ясувати рівень сформованості таких текстотворчих умінь, як уміння визначати темиу й головну думку тексту,  підтеми і мікротеми (у процесі самостійного складання плану), добирати адекватні змісту виражальні засоби мо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 08:19
Тема: Н, НН у різних частинах  мови. НЕ, НІ  з різними частинами мови. Мета: узагальнити й систематизувати вивчене про  Н таНН у різних частинах мови танаписання НЕ, НІ зі словами різних частин мови, удосконалювати вміння визначати в словах вказані орфограми, обґрунтовувати&nb
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 08:17
Тема: Дієслово і його особливі форми (дієприкметник, дієприслівник). Правопис  особових закінчень дієслів. Мета: узагальнити й систематизувати вивчене про дієслово, правопис особових закінчень дієслів та особливі форми дієслова – дієприкметник і дієприслівник, удосконалювати вміння визнача
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 14-03-2013, 08:16
Тема: Правопис відмінкових закінчень іменників і прикметників. Правопис числівників і займенників. Мета: систематизувати й узагальнити  знання про правопис відмінкових закінчень іменників і прикметників,  удосконалювати вміння ставити вказані частини мови у потрібних відмінкових формах
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:29
Тема: Частини мови в українській мові. Мета: систематизувати й узагальнити вивчене про частини мови, удосконалювати вміння розрізняти частини мови, визначати їх граматичні ознаки; виховувати любов і повагу до рідної мови, до фольклору; вдосконалювати орфографічну й пунктуаційну грамотність; розв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:26
Тема: Значущі частини слова. Основні способи словотвору.  Орфограми в префіксах і суфіксах. Мета: систематизувати й узагальнити вивчене про будову слова й основні способи словотвору, про орфограми в префіксах і суфіксах; удосконалювати  вміння робити морфемний i словотвірний аналі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:25
Зв’язне мовлення. Ділові папери. Заява. Автобіографія Мета: пояснити призначення таких ділових паперів, як заява та автобіографія; формувати вміння їх складати; формувати вміння складати тексти за аналогією до поданого зразка та з дотриманням вимог певного стилю, удосконалювати орфографічну та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:24
Тема: Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і використанням. Мета: узагальнити й систематизувати  вивчене про лексичне значення слова, групи слів за значенням, походженням та вживанням; удосконалювати вміння визначати синоніми, антоніми, розрізняти за значенн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:22
Тема: Уживання м’якого знака і апострофа. Мета: систематизувати й узагальнити вивчене про вживання м’якого знака й апострофа, удосконалювати вміння визначати в словах орфограми "м’який знак” та "апостроф”, обґрунтовувати написання слів відповідними орфографічними правилами; удосконалювати орфое
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:20
Тема: Звуки мови і знаки письма, їх  співвідношення. Вимова голосних і приголосних звуків у словах. Типи орфограм. Мета: узагальнити знання про звуки мови та знаки письма, про вимову голосних і приголосних, про типи орфограм, удосконалювати вміння характеризувати звуки мовлення та вимовляти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:19
Зв’язне мовлення Твір-оповідання на самостійно обрану тему Мета: формувати текстотворчі вміння з урахуванням специфіки художнього тексту конкретного літературного жанру; формувати вміння здобуті на уроках літератури й мови теоретичні знання застосовувати на практиці; розвивати увагу до влучног
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:17
Тематичне тестування  (тема: Лінгвістика тексту) Мета: з’ясувати рівень засвоєння  знань про текст і його основні ознаки, про ССЦ як проміжну ланку між текстом і реченням, особливості будови тексту і ССЦ та способів зв’язку  речень у системі ССЦ, співвіднесеність ССЦ і абзаців;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:15
Тема: ССЦ і абзац. Інтонація ССЦ. Мета: пояснити особливості співвідношення між ССЦ та абзацом, особливості інтонування ССЦ; формувати вміння з’ясовувати відповідність або невідповідність між ССЦ та абзацом, обrрунтовувати її, правильно інтонувати ССЦ, що входять до складу тексту; розвивати ува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:14
Тема: Структурна організація (будова) тексту. Поняття про складне синтаксичне ціле. Мікротема ССЦ. Мета: пояснити особливості будови тексту, дати поняття про ССЦ як синтаксичну одиницю текстового рівня і проміжну ланку між реченням і текстом; формувати вміння на основі з’ясування мікротеми ССЦ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:11
Зв’язне мовлення Усний стислий переказ тексту художнього стилю Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати в учнів такі текстотворчі уміння, як уміння  визначати тему й головну думку тексту, підтеми і мікротеми (у процесі складання плану), самостійно  добирати адекватні зм
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:09
Тема: Актуальне членування речення: "дане” і "нове”. Аналіз тексту на основі текстологічних знань. Мета: систематизувати й узагальнити здобуті текстологічні знання, зокрема відомості про актуальне членування речення, формувати вміння здійснювати лінгвістичний аналіз тексту; удосконалювати вмін
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 13:08
Меню
Архів матеріалів