Тема: Складнопідрядне речення з підрядним способу і ступеня  дії. Варіант №2  Мета: закріпити знання про складнопідрядні речення з підрядними способу і ступеня дії, удосконалювати вміння впізнавати їх, розрізняти порівняльній непорівняльні речення, визначати в них граматичні основи, ча
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 09:40
Тема:Складнопідрядне речення з підрядним порівняльним. Мета:дати поняття про такий різновид підрядних речень способу  і ступеня дії, як підрядне порівняльне, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, частини головну й підрядну; виховувати повагу та л
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 09:01
Зв’язне мовлення Реферат  на основі двох-трьох джерел Мета:пояснити мету реферування наукових першоджерел, послідовність підготовки  реферату, правила  графічного оформлення реферату, зокрема  бібліографії; формувати культуру розумової праці, розвивати логічне  мисл
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 09:00
Тема:Складнопідрядне речення з підрядним способу і ступеня  дії. Мета:дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними способу і ступеня дії, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну й залежну частини; виховувати любов до висловленої в фольк
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:58
Тема:Складнопідрядні  речення з підрядними  місця і часу. Мета:дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними місця й часу, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, частини головну й підрядну; виховувати повагу до фольклору, до таланту майстрі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:56
Зв’язне мовлення Письмовий стислий переказ тексту наукового стилю Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати  такі текстотворчі вміння, як визначення теми й головної думки тексту, з’ясування стилю та основного й допоміжних типів мовлення, самостійне складання його плану, тра
Додав: admin
Коментарів: 2
Додано: 13-03-2013, 08:53
Тема: Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними. Мета:дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними; формувати вміння  впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи,  частини головну й  підрядну; виховувати патріотизм, повагу до зафіксо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:52
Тема:Складнопідрядні речення з підрядними означальними Мета: дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними означальними, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну й підрядну частини; виховувати патріотизм, зацікавити фольклором, різноманітністю
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:51
Зв’язне мовлення Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю Мета:формувати текстотворчі вміння, зокрема  вміння визначати тему й головну думку тексту, його стиль та покладені в його основу типи мовлення, виокремлювати з тексту інформацію відповідно до завдання, визначати підтеми тек
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:48
Тема: Основні види підрядних речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні речення. Мета: ознайомити з основними видами підрядних речень, формувати вміння розрізняти  з’ясувальні, означальні та обставинні підрядні частини, ставити до них питання від головних частин, з’ясовувати місце підрядн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:47
Тема: Складнопідрядне речення, його будова, засоби зв’язку в ньому. Мета: дати поняття про складнопідрядне речення, пояснити, якими сполучниками  пов’язуються його частини; формувати вміння впізнавати складнопідрядні речення, визначати їхні граматичні основи, розряди сполучників сурядності
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:46
Тема: Розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. Варіант №2 Мета: закріпити знання про вживання розділових знаків між частинами складносурядного речення; виховувати патріотизм, любов до природи рідного краю; формувати пунктуаційну грамотність; розвивати логічне мислення, зо
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:43
Тема: Розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. Варіант №3 Мета: закріпити знання про вживання розділових знаків між частинами складносурядного речення; виховувати патріотизм, поважливе ставлення до природи, милосердя до всього живого; формувати пунктуаційну грамотність; р
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:42
Тема: Розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. Варіант №1 Мета: пояснити правила вживання розділових знаків між частинами складносурядного речення, формувати правописні навички;  виховувати патріотизм, повагу до вітчизняної історії; формувати пунктуаційну грамотність; роз
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:41
Зв’язне мовлення Усний стислий переказ (за складним планом) тексту художнього стилю Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати в учнів текстотворчі вміння (уміння визначати тему й головну думку тексту, його підтеми і мікротеми у процесі складання плану, самостійно  добира
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:40
Тема: Смислові зв’язки між простими реченнями в складносурядному. Мета: ознайомити зі смисловими зв’язками, наявними між частинами складносурядних речень, формувати вміння визначати такі зв’язки; виховувати поважливе ставлення до фольклору; розвивати логічне мислення, удосконалювати навички вик
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:39
Тема:Складносурядне речення, його будова, засоби зв’язку в ньому. Мета: дати поняття про складносурядне речення, пояснити, якими сполучниками  пов’язуються його частини; формувати вміння впізнавати складносурядні речення, визначати в них граматичні основи, розряди сполучників сурядності,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:37
Тема: Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним та підрядним зв’язком. Мета: поглибити знання про складне речення, формувати вміння визначати граматичні основи складного речення,  засоби зв’язку між його частинами, правильно інтонувати складні речення; вих
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-03-2013, 08:36
Меню
Архів матеріалів