Тема: Складнопідрядне речення з підрядним способу і ступеня дії. Варіант №2 Мета: закріпити знання про складнопідрядні речення з підрядними способу і ступеня дії, удосконалювати вміння впізнавати їх, розрізняти порівняльній непорівняльні речення, визначати в них граматичні основи, ча
Тема:Складнопідрядне речення з підрядним порівняльним. Мета:дати поняття про такий різновид підрядних речень способу і ступеня дії, як підрядне порівняльне, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, частини головну й підрядну; виховувати повагу та л
Зв’язне мовлення Реферат на основі двох-трьох джерел Мета:пояснити мету реферування наукових першоджерел, послідовність підготовки реферату, правила графічного оформлення реферату, зокрема бібліографії; формувати культуру розумової праці, розвивати логічне мисл
Тема:Складнопідрядне речення з підрядним способу і ступеня дії. Мета:дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними способу і ступеня дії, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну й залежну частини; виховувати любов до висловленої в фольк
Тема:Складнопідрядні речення з підрядними місця і часу. Мета:дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними місця й часу, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, частини головну й підрядну; виховувати повагу до фольклору, до таланту майстрі
Зв’язне мовлення Письмовий стислий переказ тексту наукового стилю Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати такі текстотворчі вміння, як визначення теми й головної думки тексту, з’ясування стилю та основного й допоміжних типів мовлення, самостійне складання його плану, тра
Тема: Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними. Мета:дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними; формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, частини головну й підрядну; виховувати патріотизм, повагу до зафіксо
Тема:Складнопідрядні речення з підрядними означальними Мета: дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними означальними, формувати вміння впізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну й підрядну частини; виховувати патріотизм, зацікавити фольклором, різноманітністю
Зв’язне мовлення Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю Мета:формувати текстотворчі вміння, зокрема вміння визначати тему й головну думку тексту, його стиль та покладені в його основу типи мовлення, виокремлювати з тексту інформацію відповідно до завдання, визначати підтеми тек
Тема: Основні види підрядних речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні речення. Мета: ознайомити з основними видами підрядних речень, формувати вміння розрізняти з’ясувальні, означальні та обставинні підрядні частини, ставити до них питання від головних частин, з’ясовувати місце підрядн
Тема: Складнопідрядне речення, його будова, засоби зв’язку в ньому. Мета: дати поняття про складнопідрядне речення, пояснити, якими сполучниками пов’язуються його частини; формувати вміння впізнавати складнопідрядні речення, визначати їхні граматичні основи, розряди сполучників сурядності
Тема: Розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. Варіант №2 Мета: закріпити знання про вживання розділових знаків між частинами складносурядного речення; виховувати патріотизм, любов до природи рідного краю; формувати пунктуаційну грамотність; розвивати логічне мислення, зо
Тема: Розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. Варіант №3 Мета: закріпити знання про вживання розділових знаків між частинами складносурядного речення; виховувати патріотизм, поважливе ставлення до природи, милосердя до всього живого; формувати пунктуаційну грамотність; р
Тема: Розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. Варіант №1 Мета: пояснити правила вживання розділових знаків між частинами складносурядного речення, формувати правописні навички; виховувати патріотизм, повагу до вітчизняної історії; формувати пунктуаційну грамотність; роз
Зв’язне мовлення Усний стислий переказ (за складним планом) тексту художнього стилю Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати в учнів текстотворчі вміння (уміння визначати тему й головну думку тексту, його підтеми і мікротеми у процесі складання плану, самостійно добира
Тема: Смислові зв’язки між простими реченнями в складносурядному. Мета: ознайомити зі смисловими зв’язками, наявними між частинами складносурядних речень, формувати вміння визначати такі зв’язки; виховувати поважливе ставлення до фольклору; розвивати логічне мислення, удосконалювати навички вик
Тема:Складносурядне речення, його будова, засоби зв’язку в ньому. Мета: дати поняття про складносурядне речення, пояснити, якими сполучниками пов’язуються його частини; формувати вміння впізнавати складносурядні речення, визначати в них граматичні основи, розряди сполучників сурядності,
Тема: Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним та підрядним зв’язком. Мета: поглибити знання про складне речення, формувати вміння визначати граматичні основи складного речення, засоби зв’язку між його частинами, правильно інтонувати складні речення; вих