Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИУ 5 КЛАСІ НА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-09-2013, 12:23

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

У 5 КЛАСІ НА 2014-20152013-14 н.р.


Дата

Тема

Зміст

Види контролю

1

 

ТЕМА

№ 1

ВСТУП. КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ

 

Світова література – духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.

 

 

2

 

 

Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні).

 

3

 

 

Гуманістичні цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Література і фольклор.

Теорія літератури (ТЛ). Світова література, фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня.

Література і культура (ЛК). Зв'язок фольклорних жанрів із культурними традиціями різних народів і національностей.

Україна і світ (УС). Спільні для українського і зарубіжного фольклору (малих жанрів) теми, сюжети, образи, художні особливості.

Елементи компаративістики (ЕК). Схожість і відмінність малих жанрів фольклору різних народів (на рівні окремих компонентів тексту).

 

Аналіз фольклорних творів малих жанрів

4

 

 

ЛРК №1Фольклор Донбасу

 

 

 

 

КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ

Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки.

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки.

 

 

5

 

 

Японські народні казки «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик», «Момотаро, або Хлопчик-Персик» (1 за вибором учителя). Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образах Іссумбосі, Момотаро. Національний колорит японських казок.

(УС) Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Іссумбосі – Хлопчик-Мізинчик; Фарбований Шакал – Фарбований Лис та ін.).

 

Складання плану

6

 

 

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів.

 

Характеристика казкового персонажу

7

 

 

Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження  жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. 

 

Робота над аналізом національного колориту народних і літературної казки, окремі засоби її створення (деталі побуту, національні образи, мовні засоби та ін.);

 

8

 

 

Підсумковий урок за темою: «Казки народів світу-1»: літературний диктант

ТКР № 1

9

 

ТЕМА

№2

КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ

Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця», «Бременські музиканти» (1 за вибором учителя). Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках. Характеристика образів персонажів. Антитези у пропонованих творах.

 

Виявлення елементів будови казки (зачин, основна частина, кінцівка, діалоги)

10

 

 

Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ по поеми

 

11

 

 

«Казка про рибака та рибку», «Казка про мертву царівну і сімох богатирів» (1 за вибором учителя). Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна

Порівняльна характеристика героїв

12

 

 

Система образів. Автор. 

 

 

13

 

 

РМ № 1 Підготовка до контрольного твору

 

 

14

 

 

РМ №2 Контрольний твір за вивченим твором

КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР №1

15

 

 

Ганс Крістіан Андерсен (1805-1875).  «Соловей», Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей»;

 

16

 

 

Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора.

Характеристика героя

17

 

 

Оскар Уайльд (1854-1900).  «Хлопчик-зірка». Казкові персонажі, їх характеристика. Основний конфлікт.

 

 

18

 

 

Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя.

(ТЛ) Антитеза, алегорія, автор, початкові поняття про оригінал і переклад.

(ЛК) Національний колорит казок і засоби його створення. Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація  та ін.).

 (ЕК) Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови). Зіставлення оригіналів (фрагментів) зарубіжних казок з їх українськими перекладами

 

19

 

 

Підсумковий урок за темою: «Казки народів світу-2»: тестування

ТКР№2

20

 

ТЕМА

№3

ПРИРОДА І ЛЮДИНА

Джон Кітс (1795-1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). 

(ТЛ) Початкове поняття про вірш. Пейзаж, тема, ідея, епітет, метафора. 

 

21

 

 

Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі.  

ЛК) Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва.

УС) Майстерність українських перекладачів творів зарубіжних авторів  про природу.

Для вивчення напам’ять

Й. В. Гете. «Нічна пісня подорожнього»

 

22

 

 

Генріх Гейне (1797-1856). «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у вірші.

Для вивчення напам’ять

Г. Гейне. «Задзвени із глибини…»

23

 

 

Зв'язок із фольклором (пісня). (ТЛ) Початкове поняття про вірш. Пейзаж, тема, ідея, епітет, метафора. 

 

(ЛК) Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва.

 (ЕК) Елементи фольклору в літературних творах про природу.

 

 

24

 

 

Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946). «Снап», «Лобо», «Доміно» (1 за вибором учителя). Авторські спостереження за світом природи. Утвердження любові до всього живого.

 

 

25

 

 

Зображення художніх образів, їх розкриття в  подіях твору. 

Переказ тексту (вибірковий)

26

 

 

Єсенін С.О. «Біла береза», «Пісня про собаку» та інші вірші про природу (1-2 за вибором)

 

 

27

 

 

Підсумковий урок за темою: «Природа і людина»: літературний диктант

ТКР № 3

28

 

 

ПЧ № 1 Гаршин В. «Жабка-мандрівниця»

 

 

29

 

 

ПЧ № 2 Маршак С.Я. «Дванадцять місяців»

 

 

30

 

 

ЛРК №2 Гаршин В. «Сказка о жабе и розе»

 

31

 

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

 

32

 

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

 

 

Скачати planuvannya-svtova-lteratura.doc [118,2 Kb]
Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...