Календарне планування для 3-го класу за новою програмою на 2014-2015 навчальний рік "Українська мова"
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-07-2014, 23:08

УКРАЇНСЬКА МОВА

I семестр

(за підручником М.С.Вашуленка, О.І.Мельничайко, Н.А.Васильківської)

№п/п

Тема уроку

Підручник

Дата

Примітки

Мова і мовлення

1.

Мова — найважливіший засіб людського спілкування

в.1-9

2.

Культура усного і писемного мовлення

в.10-19

3.

Культура спілкування. Практичне засвоєння слів ввічливості. Ввічливі звертання

в.20-23

Текст

4.

Текст. Добирання заголовків до тексту

в.24-28

5.

Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків

в.29-35

6.

Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту

в.36-40

7.

Текст-розповідь. Складання розповіді за малюнками

в.41-46

8.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Про що говорить заголовок

в.53-56

9.

Текст-міркування. Його основні частини

в.47-52

10.

Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів

в.57-59

11.

Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді

за поданим планом

в.60-64

12.

Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки

в.65-67

13.

Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень.

Правила написання адреси

в.68-74

14.

Контроль та оцінювання знань за темами «Мова і мовлення», «Текст»

с.15

с.38

 

Речення

15.

Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення

в.75-79

16.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом

і опорними словами

17.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення.

Інтонування речень

в.80-84

18.

Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом розповідних

в.85-87

19.

Звертання. Розділові знаки при звертаннях

в.88-92

20.

Головні і другорядні члени речення

в.93-97

21.

Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні.

Побудова речень за схемами

в.98-102

22.

Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення»

в.103-107

 

Слово. Значення слова

23.

Слова з прямим і переносним значенням

в.108-111

24.

Слова, що мають кілька значень

в.112-115

25.

Слова, що звучать і пишуться однаково

в.116-120

26.

Слова, близькі за значенням (синоніми)

в.121-125

27.

Ознайомлення з фразеологізмами

в.126-128

28.

Слова, протилежні за значенням (антоніми)

в.129-134

29.

Перевірна робота. Диктант

 

Будова слова

30.

Аналіз перевірної роботи. Закінчення слова

в.135-139

31.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання речень за малюнком і планом

в.140

32.

Основа слова

в.141-146

33.

Частини основи

в.147-151

34.

Спільнокореневі слова. Корінь

в.152-155

35.

Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова

в.156-159

36.

Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення

в.160-163

37.

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів

в.164-168

38.

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]

в.169-173

39.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування

«Книга — твій друг, без неї — як без рук»

в.179-180

40.

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

в.174-178

41.

Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом

в.181-183

42.

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом

в.184-189

43.

Контроль та оцінювання знань за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»

С.52,62

44.

Аналіз перевірної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками

в.190-193

45.

Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими

в.194-197

46.

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті

в.198-204

47.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту

в.212

48.

Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими

в.205-209

49.

Префікс. Словотворча роль префіксів. Перевірна робота. Діалог

в.210-214

50.

Префікси і прийменники

в.215-219

51.

Правопис префіксів роз-, без-

в.220-224

52.

Написання префіксів з- (с-)

в.225-228

53.

Закріплення вивченого матеріалу

в.229-232

54.

Перевірна робота. Аудіювання

в.

55.

Апостроф після префіксів

в.233-236

56.

Перевірна робота. Списування

57.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту

за складеним планом

58.

Перевірна робота. Диктант

59.

Аналіз перевірної роботи. Перенос слів із префіксами

в.237-240

60.

Суфікс

в.241-245

61.

Закріплення знань про роль суфіксів у словах

в.246-250

62.

Розбір слів за будовою

в.251-255

63.

Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса

в.256-258

64.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання усного твору за поданим зачином (за основною частиною та за кінцівкою)

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів