Шановні відвідувачі сайту!!!

На даному сайті розміщені план-конспекти уроків, короткий та повний обсяг творів із шкільної програми, біографії та портрети письменнників, матеріали для підготовки до ЗНО, багато теоретичного матеріалу з української мови і літератури, літературні ігри, матеріали для проведення гурткової роботи, календарне планування на всі предмети, презентації для уроків, дуже багато творів за шкільною програмою та багато іншого цікавого матеріалу. Маєте пропозиції та побажання пишіть адміністратору, всі вони будуть обов'язково враховані!!!

P.S. Вибачте за рекламу на сайті. Це необхідність для подальшого сталого розвитку даного ресурсу.

Календарне планування уроків зарубіжної літератури 9 клас. 2015 – 2016 н. р.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-08-2015, 16:42

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури

9клас. 2015 – 2016 н. р.

 

з / п

Дата

проведе-ння

Розділ, тема і зміст уроку

К-сть годин

 

Примітки

 

1. Вступ. Бароко і класицизм

 

 

10

 

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

 

 

5.

 

6.

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

9.

 

 

10.

 

 

11.

 

12.

 

 

Організаційний урок. Узагальнення матеріалу, вивченого у 8 класі.

 

Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.

 

Позакласне читання (ПЧ). Поезія бароко.

 

Педро Кальдерон (1600 — 1681) — видатний драматург і поет іспанського бароко. "Життя — це сон” як втілення світоглядних і художніх принципів бароко.

 

Філософсько-моральний конфлікт драми.

 

Причини і наслідки еволюції образу Сехісмундо.

 

Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму. Само-стійна робота (відповідь на поставлене в підручнику або вчителем запитання).

Мольєр (1622 — 1673) — видатний комедіограф класицизму, творець «високої комедії».

 

Історія створення, конфлікт і проблематика комедії «Міщанин-шлях-тич». Утілення в ній рис класицизму.

 

Висміювання безпідставних претензій буржуа Журдена на аристократизм, інтелігентність і освіченість.

 

Засоби творення смішного в творі. Виховний потенціал комедії.

 

Контрольна робота (тести) за розділом «Бароко і класицизм».

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

 

 

1

 

1

 

1

 

 

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

2. Із літератури ХVІІІ століття. Просвітництво

 

 

14

 

 

13.

 

 

 

14.

 

 

15.

 

 

Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів (філософська повість та ін.).

 

Вольтер (1694 — 1778). Нарис життя та творчості. Ідейний зміст і художня структура філософської повісті "Простак”, сенс її назви.

 

Конфлікт "природної людини” Гурона і французького суспільства як центральний у творі.

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

 

16.

 

 

17.

 

18.

 

 

 

19.

 

 

20.

 

 

21.

 

22.

 

 

23.

 

 

24,

25.

 

26.

 

 

27.

 

28.

 

29.

 

 

 

Антимонархічні та антиклерикальні мотиви твору. Гурон і Гордон у Бастилії. Трагізм долі мадемуазель де Сент-Ів і Гурона.

 

Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 — 1832). Нарис життя і творчості.

 

Трагедія "Фауст — вершина його творчості і один із найвидатніших творів світової літератури. Історія створення, композиція та проблематика.

 

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття і призначення людини.

 

РМ (усно). Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла.

 

Фауст і Маргарита.

 

Фрідріх Шиллер (1759 — 1805). Загальна характеристика життя та творчості.

 

Народна драма "Вільгельм Телль”, поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості.

 

Символічний сенс сцени на Рютлі. Геслер і Вільгельм Телль: причини і характер протистояння.

 

Особливості драматичного конфлікту в творі та його художнього втілення.

 

Контрольний твір за вивченими творами (за вибором учня).

 

ПЧ. Ф. Шиллер. «Підступність і кохання».

Контрольна робота за розділом «Із літератури ХVІІІ століття. Просвітництво» (різнорівневі завдання: тести, відповіді на запитання…).

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

 

2

 

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Із літератури романтизму

 

20

 

 

 

 

30.

 

 

31,

32.

 

33.

 

 

34.

 

 

 

 

 

Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи.

 

Специфіка романтичного світосприйняття. Багатство і розмаїття літератури романтизму, її художні відкриття і найвидатніші представники.

 

РМ (письмово). Складання тез до теми «Що таке романтизм і романтичний світогляд, його відмінності від світогляду просвітителів».

 

Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 — 1822) — видатний німецький письменник-романтик. "Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер ” — шедевр романтичної казки-новели.

 

 

1

 

 

2

 

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

35.

 

 

 

36.

 

 

37.

 

 

38.

 

 

39.

 

 

40.

 

 

 

41.

42.

 

 

 

43.

 

 

 

44.

 

 

45.

 

46.

 

47.

 

 

 

 

48.

 

 

 

49.

 

 

50.

 

 

51.

 

 

 

 

 

 

 

 

"Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер ”. Специфіка романтизму Гофмана: переплетіння реальності та нестримної фантазії, контраст високого, прекрасного і заземлено-буденного, потворного.

 

Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса — основний конфлікт казки-новели.

 

Сатирико-метафоричний зміст твору Е. Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер ”. Іронія і гротеск у творі.

 

Генріх Гейне (1797 — 1856) — німецький поет-романтик. "Книга пісень” — видатне явище німецького романтизму.

 

"Чому троянди немов неживі”, "Коли розлучаються двоє”, "Не знаю, що стало зо мною...”. Любов — першооснова життя.

 

Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі у віршах з «Книги пісень» ("Вечірні промені ясні”, "Вмирають люди і роки”, "Хотів би я в слово єдине...”).

 

Виразне читання напам'ять віршів Гейне.

 

Джордж Ноел Гордон Байрон (1788 — 1824) — англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчості.

 

Байронічний герой і настрої «світової скорботи» у віршах поета ("Мій дух як ніч...”, "Прометей”). Читання напам'ять вірша Байрона з коментарем.

 

Поема «Мазепа», історична основа та романтичний міф. Особливості композиції поеми.

 

Риси романтичного героя в образі Мазепи.

 

РМ (письмово). Написання есе «Україна і поема Байрона».

 

Творчість Адама Міцкевича (1798— 1855) — апогей польського романтизму. Перебування поета в Росії й Україні, його відтворення в поезії. Цикл "Кримські сонети” (№ 4 "Буря”, № 6 "Бахчисарай”, № 8 "Гробниця Потоцької”, № 14 "Пiлiгрим”).

 

Мотив єдності природи й людини. Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій "Кримських сонетів”. Читання напам'ять вірша.

 

«Дзяди» як філософська драма. Монолог Конрада, втілення в ньому рис романтизму.

 

Контрольна робота за розділом «Із літератури романтизму».

(Тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання).

 

ПЧ. Ш. Петефі. «Витязь Янош».

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

 

1

 

1

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити

напам'ять вірш

Г. Гейне (за вибором учня).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити

напам'ять вірш Дж. Байрона (за вибором учня).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити

напам'ять вірш Міцкевича (за вибором учня).

 

 

4. Від романтизму до реалізму

 

 

16

 

 

 

 

52.

 

53.

 

 

 

54.

 

55.

 

 

56.

 

57.

 

 

58.

 

 

 

59.

 

 

 

60.

 

 

61.

 

62.

 

 

63.

 

 

64.

 

65.

 

 

66.

 

 

 

67.

 

 

68.

 

 

 

 

 

Олександр Пушкін (1799 — 1837) — видатний російський поет.

 

Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна ("До моря”, "Я вас любив...”, "Я мить чудову пам’ятаю...”, "Я пам’ятник собі поставив незотлінний...”).

 

Виразне читання напам'ять віршів Пушкіна. Складання партитури.

 

«Євгеній Онєгін» — соціально-психологічний роман у віршах. Онєгін-ська строфа.

 

Характеристика образів Євгенія Онєгіна та Володимира Ленського.

 

РМ (усно). Характеристика образу Тетяни. Чому Тетяна — улюблена героїня Пушкіна? Духовний світ головних героїв твору.

 

М.Ю. Лермонтов (1814 — 1841) — видатний російський письменник.

Мотиви свободи і самотності, песимізм поезій Лермонтова ("І нудно і сумно...”, "На дорогу йду я в самотині...”).

 

«Герой нашого часу» — морально-психологічний роман про долю покоління після розгрому декабризму. Сенс назви роману. Особливості композиції і її роль в розкритті характеру Печоріна.

 

Характеристика образу Печоріна. Печорін і байронічний герой. Печорін і Онєгін.

 

Жіночі персонажі роману.

 

Максим Максимович — образ «маленької людини». Романтичні й реалістичні елементи в поетиці твору.

 

Микола Гоголь — російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості.

 

ПЧ. «Вечори на хуторі біля Диканьки» і романтичний образ України.

 

«Ревізор» — суспільно-політична комедія М. В. Гоголя. Творча історія, особливості композиції, сюжету, образної системи твору.

 

Сатиричне зображення чиновників і бюрократичної системи в «Ревізорі». Гіпербола як основний літературний прийом розкриття персонажів твору.

 

Суспільне значення комедії «Ревізор» та її актуальність. Новаторство Гоголя у творі.

 

Контрольна робота за розділом «Від романтизму до реалізму» (тести, розгорнуті відповіді на запитання).

 

 

1

 

1

 

 

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

 

Вивчити

напам'ять вірш Пушкіна або уривок з роману(за вибором учителя).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити

напам'ять вірш Лермонтова (за вибором учня).

 

 

6. Підсумок

 

2

 

 

 

 

69,

70.

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.

 

 

2

 

1 година за І семестр

 

Планування уклалаКричфалушій Т. Ф.,

вчитель-методист Кричівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Скачати або завантажити9_kl_2015.doc [85 Kb]

Інформація
Відвідувачі, Ви також можете залишити коментар до даного матеріалу
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали
Яндекс.Метрика





загрузка...