Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури 11 клас (Всього 54 б.)   Мова (32 б.) 1. Напишіть твір-роздум на тему: (12 б.) «Завдання мови – творити громадянина.Ознака провінціалізму – перевдягання в чужі шати…» (Б.Олійник) 2. Записати речення, розставити
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-11-2013, 00:46
Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади  з української мови та літератури 10 клас (Всього 57 б.)   Мова (35 б.)   1. Напишіть твір-роздум на тему «Я син (донька) України» (12 б.) 2. Записати речення, розставити розділові знаки, зробити його синтаксичний розбір, побудувати
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-11-2013, 00:44
Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади   з української мови та літератури 9 клас (49 б.)   Українська мова (27 б.)   1. Від поданих іменників жіночого роду утворіть форму орудного відмінка однини. Утворіть словосполучення. (5 б.) Молодь, ртуть, подорож, латунь, юнь, лють,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-11-2013, 00:42
Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури 8 клас (Всього 50 б.)    Українська мова (25 б.)   1.Скласти речення зі словами, щоб в одних вони були як вставні, в інших – як члени речення. (5 б.) Може, правда, кажуть, на жаль, напевне. 2. Спиші
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-11-2013, 00:41
Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури 7 клас (всього 48 б.)   Українська мова (26 б)   1. Записати у словосполученнях числа словами: (4б) у 48 учнів; із 153 студентами; пішов до 16 лікарів; на 58 сторінці; у 66 книжках; бачу 8 дітей; допомогти 19
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 13-11-2013, 00:40
Поняття про складне речення (Складносурядне,  Складнопідрядне,  Безсполучникове складне речення)
 

Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-11-2013, 21:00
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Починається від праслов’ян. мовної єдності (до 6 ст. н. е.). Прабатьківщину слов’ян досі з цілковитою точністю не визначено, але археол. та лінгв. дані свідчать про те, що вона, вірогідно, займала простори Сх. Європи від Вісли і Одера до Дніпра. Вже в доістор. період слов’
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-10-2013, 20:49
Способи словотвору сучасної української літературної мови
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-10-2013, 20:46
Цитата – різновид прямої мови, один із способів відтворення чужої мови. Цитата – це дослівно наведений уривок з якогось тексту для підтвердження або ілюстрації тієї чи іншої думки. У цитаті не можна нічого змінювати (навіть розділових знаків). Якщо цитата наводиться не повністю, то пропуски в ній
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-10-2013, 20:29
Діалог. Розділові знаки при діалозі Спілкування людей може відбуватися у форму діалога або монолога.  Монолог – це висловлювання однієї особи, розраховане на слухача.  Діалог – це розмова, яка відбувається між двома особами, кожна з яких виступає і мовцем і слухачем. Залежно від ст
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 7-10-2013, 19:58
Пряма мова, непряма і невласне пряма мова В українській мові є три способи передачі чужої мови: пряма, непряма і невласне-пряма.
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-09-2013, 21:57
Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у п’ятих класах загальноосвітніх навчальних закладів   2013/2014 навчальний рік є особливим для учнів п’ятих класів. Адже, саме з 1 вересня в основній школі розпочнеться поступове впровадження
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 12:39
Українська мова   У 2012-2013 навчальному році вивчення української мови у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів здійснюватиметься за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (лист №1/11-6611 від 23.12.2004 року): Українська мова. 5-12 класи /Автори Г.Т. Шеле
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 12:19
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин   Оцінювання результатів навчання української мови та мов національних меншин здійснюється на основі функціонального підходу до шкі­льної мовної освіти, яка має забезпечувати вміння учнів
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 12:15
Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах   Українська мова Укладач: Березанець І.В., методист Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти Усі надписи колонок на сторінці «Облік навчальних дося
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 12:14
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 11:59
МЕТОДИЧНИЙ ЛИСТ МОН України №1/9-301 від 28.04.2006 р   Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5-11 класах    Зміни в підходах до оцінюванн
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 8-09-2013, 11:53
Одинадцятикласники повинні навчитися самостійно, повно, з ураху­ванням комунікативних завдань, будувати текст (твір); висловлювати власну думку, зіставляти її з іншими думками; розв’язувати обговорюва­ний предмет (літературний твір) із власним життєвим досвідом; добира­ти переконливі докази для
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 1-07-2013, 11:52
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали