ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ Навчальний посібник
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 27-01-2013, 11:06
ВСТУП
Рушійною силою розвитку України є формування потужного освітнього потенціалу нації, досягнення найвищої якості підготовки фахівців у всіх галузях. Розв’язання цього завдання вимагає нової стратегії освіти, створення сучасних вищих навчальних закладів європейського рівня і зразка. Така стратегія має бути спрямована на моделювання і відтворення в дійсності не лише багатоманіття явищ і зв’язків матеріального й духовного життя українського суспільства, а й світових соціально-економічних процесів, тенденцій світового ринку. Вона також має забезпечити інтелектуальний і духовно-моральний розвиток особистості студента.

ВСТУП ....................................................................... 5
Розділ І..................................................................... 9
ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ... 9
1.1. Предмет і завдання педагогіки вищої школи..............9
1.2. Основи формування педагогічної системи ВНЗ:
стандарти, характеристики, категорії,
прогнозування, моделі .............................................17
1.3. Методологічне підґрунтя педагогіки вищої школи ..32
1.4. Методика і методи педагогічного дослідження ........40
1.5. Педагогічний процес у вищій школі ...........................53
1.6. Теорія і практика освіти..............................................66
1.7. Болонський процес і освіта в Україні ........................93
Розділ ІІ ............................................................... 114
ДИДАКТИКА ВИЩОЇ ШКОЛИ................................ 114
2.1. Поняття дидактики вищої школи .............................114
2.2. Дидактичні системи та дидактичні технології у вищій
школі........................................................................119
2.3. Види і стилі навчання ...............................................142
2.4. Зміст освіти у вищих навчальних закладах ............152
2.5. Закони та закономірності навчання........................163
2.6. Принципи навчання ..................................................173
Розділ ІІІ.............................................................. 185
МЕТОДИ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У
ВИЩІЙ ШКОЛІ...................................................... 185
3.1. Поняття методів навчання, їх класифікація............185
3.2. Загальна характеристика форм організації навчання
у вищій школі ..........................................................197
3.3. Лекція у вищій школі .................................................206
3.4. Методика організації та проведення практичних,
лабораторних і семінарських занять у вищій школі
.................................................................................232
3.5. Методика організації та проведення індивідуальних
занять, консультації, колоквіуму, ігор...................241
3.6. Самостійна робота студентів та її методика ..........249
3.7. Поняття контролю навчальної діяльності студентів:
функції, принципи організації, види та форми.....270
3.8. Оцінка й оцінювання у вищій школі, засоби
діагностики..............................................................281
Розділ ІV............................................................... 291
ВИХОВАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
.............................................................................. 291
4.1 Становлення та розвиток виховання .......................291
4.2. Суть, зміст і завдання процесу виховання у вищому
навчальному закладі.............................................322
4.3. Студент і студентська група як об’єкти педагогічного
процесу ...................................................................337
4.4. Закони, закономірності та основні принципи
виховання студентів...............................................353
4.5. Методи, форми і засоби виховного впливу на
особистість студента .............................................370
4.6. Самовиховання студентів в умовах вищих
навчальних закладів та його мотивація ...............389
4.7. Індивідуально-виховна робота зі студентами ........413
Розділ V ................................................................ 431
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРАЦІВНИК ВИЩОГО
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ..................................... 431
5.1. Роль і місце науково-педагогічного працівника в
розвитку суспільства, його функції .......................431
5.2. Вимоги до науково-педагогічного працівника.........439
5.3. Особливості педагогічної діяльності у ВНЗ ............445
5.4. Професійна готовність науково-педагогічного
працівника до педагогічної діяльності .................450

скачати книгу Pedagog_vish_shkol_Ortinskiy.pdf [3,08 Mb]
Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів