АНКЕТА РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 00:18
АНКЕТА РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ
(понятійний рівень)
1. Назвати права громадян України.
2. Назвати обов'язки громадян України.
3. Праця у житті людини.
4. Праця у вашому теперішньому житті.
5. Екологічна культура - це ....
6. Ваше ставлення до державного і особистого майна.
7. Назвати принципи загальнолюдської моралі.
8. Які традиції та культурні цінності народів, що населяють Україну ви знаєте.
9. Які досягнення у галузі культури у повсякденному житті ви знаєте.
10. Які позакласні заходи у вашій школі проводилися.
11. Які фізкультурно-оздоровчі заходи проводилися у вашій школі.
12. Що ви знаєте про шкільну олімпіаду-спартакіаду.
13. Дайте характеристику учнів нашої школи.
14. Які вчителі нашої школи.
А) відчувають особистість учня; Б) поважають особистість учня;
В) зважають на інтереси учнів; Г) ігнорують прагнення та інтереси учнів;
Д) бувають різними: добрими і сердитими, справедливими і несправедливими;
Е) частіше бувають негативними ніж позитивними;
Є) не відчувають потреб та інтересів учнів.
15. Яка ваша сім'я.
А) дружня, усі поважають один одного; Б) мене цілком розуміють;
В) зважають на мої інтереси; Г) мене зовсім не розуміють.
Д) у моїй родині бувають і позитивні негативні моменти; Е) я нічого не хочу міняти у своїй родині;
Є) я б багато чого змінив у стосунках з моїми ближніми.

ЗРАЗОК АНКЕТИ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ
СТОСУНКІВ У КОЛЕКТИВІ
1) Скільки тобі років?
2) Стать
3) Ти любиш школу?
А) дуже люблю; Б) не люблю; В) трішки люблю.
4) Як ти почуваєшся в школі?
А. спокійно; Б. весело; В. нудно; Г. страшно;
Ґ. комфортно; Д. неспокійно; Е. самотньо.
5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні).
6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках?
І) взаєморозуміння;
2) взаємодопомога;
3) справжнє кохання;
4) співпереживання;
5) повага одне до одного;
6) спільне хобі.
7. Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?
8. Які стосунки склалися у вашому класі?
1) взаєморозуміння; 2) байдужості; 3) поваги і довіри; 4) насилля;
5) співпереживання; 6) переслідування та висміювання;
7) взаємодопомоги.
9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з
учителів? (так/ні).
10. Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу?
1) дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас відчуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом;
2) товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі;
3) абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;
4) нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;
5) ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпечних посіпак;
6) ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;
7) стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.
11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:
1) вчити уроки;
2) виїздити на природу;
3) брати участь у громадській роботі;
4) захищати їх від небезпеки;
5) триматися від них подалі;
6) проводити вільний час;
7) допомагати тим, хто потребує цього;
8) обговорювати особисті проблеми;
9) проводити свій день народження;
10) звертатися по допомогу.
12. Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?
1) я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;
2) я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей;
3) я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей;
4) я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;
5) я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми;
6) я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;
7) я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;
8) мене не цікавлять інші люди.
14. Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики тощо?
1) ніхто; 2) однокласники; 3) вчителі; 4) батьки; 5) міліція; 6) церква; 7) психолог; 8) соціальний працівник; 9) особисто я.
АНКЕТА З ПИТАННЯ ВИЯВЛЕННЯ ЗГУРТОВАНОСТІ
УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ
1. Чи вважаєте ви, що ваш колектив згуртований?
а) Так; б) ні; в) частково.
2. Чи берете ви участь у тому, щоб клас став згуртований?
а) Так; б) ні; в) інколи.
3. Чи звертаються до вас учні вашого класу по допомогу?
а) Так; б) ні; в) інколи.
4. Якщо до вас звертаються по допомогу, ви:
а) допомагаєте завжди; б) не допомагаєте ніколи;
в) допомагаєте інколи, бо не завжди можете;
г) допомагаєте лише тоді, коли знаєте, що скоро вам потрібна буде
допомога?
5. Чи вважаєте ви, що у вашому класі поширений принцип «Моя хата
з краю»?
а) Так; б) ні; в) частково.
6. Кожен із нас достатньо ініціативний, щоб у випадку необхідності взяти на себе відповідальність за будь-яку справу.
а) Так; б) ні.
7. У випадку невдач та поразки ми не поспішаємо звинуватити одне одного, а намагаємося спокійно розібратися у причинах.
а) Так; б) ні.

РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ МОРАЛЬНО-ДУХОВНИХ
І ЕТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ (АНКЕТА)
1. Що означає термін «культура»?
2. Як ви відноситесь до культурних заходів у житті школи і міста?
3. Які моральні принципи ви знаєте?
4. Як ти ставишся до виконання своїх доручень?
5. У твого друга загубилися гроші, ти допоможеш йому?
6. Літня людина зайшла до громадського транспорту, вільних місць немає, ти сидиш, як ти вчиниш?
7. Заходячи до школи ти обов’язково…
8. Чи розвинуті в учнів нашої школи моральні якості? Які саме?
9. Мені подобається більшість з тих людей, які мене оточують! Чому саме?
10. Мої батьки для мене?
11. Я вважаю, що людям приємно зі мною спілкуватися тому, що?
12. Які, на твою думку, риси (позитивні, негативні) наявні у тебе? Перерахуй!
13. Які риси мають бути притаманні вихованій людині?
14. На яких принципах ти будуєш свої відносини з друзями, однокласниками, дорослими?
15. Що, на вашу думку, можна зробити для того, щоб процес спілкування і взаємодії між людьми приносив лише позитив?
16. Чи часто ви говорите приємне людям для того, щоб підвищити їм настрій?
17. Чи полюбляєте ви злі жарти?
18. Ви злопам’ятні?
19. Чи можете ви терпляче вислухати навіть те, що вас зовсім вас не цікавить?
20. Чи станете ви насміхатися з будь-кого, щоб розвеселити оточуючих?
1-6 низький рівень
7-12 середній рівень
13-20 високий рівень

МОРАЛЬНО-ДУХОВНІ ЦІННОСТІ (АНКЕТА)
1. Що таке, на вашу думку, морально-духовні цінності?
2. Оберіть морально-духовні цінності відповідно до власного світогляду:
• Людяність
• Доброта
• Лагідність
• Доброзичливість
• Совість
• Чесність
• Любов
• Благородство
• Сердечність
• Порядність
• Матеріальна забезпеченість
• Справедливість
• Гідність
• Відповідальність
• Жертовність
• Толерантність
• Милосердя
• Повага
• Співпереживання
З.Як Ви гадаєте, чи співпадають пріоритетні позиції Вашого вибору із
можливим вибором Ваших батьків?
4.Як Ви вважаєте, чи с необхідними у житті для людини моральні цінності?
Обґрунтуйте свою думку.
5.Чи змінюється з часом у суспільстві уявлення про мораль? Як саме?
6.Чи допомагає Вам у повсякденному житті дотримання моральних і духовних цінностей? Як саме?
7.Які наслідки спричиняє брак моралі та духовності людей для суспільства?
8.Як Ви вважаєте, чи знизився останнім часом рівень духовно-моральної вихованості у суспільстві? І чому?
9.Які методи мають використовувати, на Вашу думку, батьки й педагоги для виховання моралі та духовності учнів?

АНКЕТА
(ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ДОРУЧЕНУ СПРАВУ)
1. Що таке відповідальність?
2. Яку справу ти називаєш відповідальною?
3. Чи всі учні нашого класу виконують пропоновані їм доручення або власні обіцянки?
4. Яку людину ти називаєш відповідальною? Чи є такі у нас в класі?
5. Чи буває так; хтось із дітей не дотримав слова, не виконав завдання, підвів клас, і в тебе на нього проявляється злість, ти ним не задоволення?
6. За невиконанням яких справ ти більше всього буваєш незадоволенні своїми товаришами?
7. Щоб ти запропонував зробити , щоб учні завжди виконували свої обіцянки і дані їм доручення?

ТЕСТ НА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ
ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
1. Учитель доручив тобі підготувати доповідь, ти...:
а) знайдеш літературу і самостійно підготуєшся;
б) зробиш доповідь абияк з того, що буде під рукою;
в) забудеш про це доручення, бо в тебе є важливіші справи.
2. Мама попросила тебе забрати з дитячого садка сестричку, ти...
а) зробиш це із задоволенням;
б) спробуєш це передоручити комусь іншому;
в) будеш займатися своїми справами, сподіваючись, що мама сама зробить це пізніше.
3. Ти пообіцяв своєму другові повернути його книгу саме сьогодні, але в тебе виникли термінові справи, тому ти...:
а) знайдеш хвилинку, щоб виконати обіцянку;
б) попросиш когось зробити це за тебе;
в) забудеш про обіцянку, бо твої справи важливіші.
4. Один із учнів вашого класу повинен був виступити на шкільній конференції, але він раптом захворів, ти...
а) сам запропонуєш свою кандидатуру, підготуєш виступ;
б) спробуєш вмовити виступити когось із однокласників;
в) не зреагуєш на проблему, бо «твоя хата з краю».
5. Прогулюючись парком, помічаєш вогнище, ти...
а) спробуєш зробити все, щоб його загасити;
б) повідомиш кого-небудь про необхідність вжити заходів;
в) спокійно підеш далі, бо це не твоя справа.
Підрахувати кількість відповідей а, б, в.
Більшість «а» — високий рівень;
більшість «б» — середній рівень;
більшість «в» — низький рівень.
Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів