1. Особливості проведення державної підсумкової атестації в початковій школі в 2014 році
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 30-04-2014, 23:27
1. Особливості проведення державної підсумкової атестації в початковій школі в 2014 році
2. ДПА-2014
3. У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з: • • • • • української мови українського читання математики російської мови російського читання школи з навчанням російською мовою
4. У 4-х класах державна підсумкова атестація проводиться з 13 по 22 травня 2014 року
5. УКРАЇНСЬКА МОВА РОСІЙСЬКА МОВА
6. УКРАЇНСЬКА МОВА Державна підсумкова атестація з української мови мови проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь і навичок правопису учнів, а також їхньої здатності практично застосовувати здобуті мовні знання. Для перевірки мовленнєвих умінь учням пропонується написати зв’язний текст на задану тему, правописних – списати запропонований текст. Мовні знання і уміння перевіряються за допомогою тестових завдань.
7. УКРАЇНСЬКА МОВА Атестаційна робота з української мови у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою складається із семи завдань різних рівнів складності, серед яких: тестові завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; тестові завдання відкритого типу, виконання яких передбачає коротку письмову відповідь; завдання на переклад українською мовою; творче завдання – складання письмового висловлювання (5-6 речень) на задану тему.
8. РОСІЙСЬКА МОВА Державна підсумкова атестація з російської мови проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь учнів будувати речення, зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за допомогою різних мовних засобів, практично застосовувати мовні знання з фонетики, лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів із зазначеного предмета.
9. РОСІЙСЬКА МОВА Атестаційна робота з російської мови складається з 10 завдань, різних рівнів складності: сім завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих; два завдання відкритого типу, виконання яких вимагає самостійності: побудова словосполучення, конструювання речень; одне творче завдання – письмове висловлювання на задану тему (5-7 речень).
10. УКРАЇНСЬКЕ ЧИТАННЯ РОСІЙСЬКЕ ЧИТАННЯ
11. ЧИТАННЯ Державна підсумкова атестація з читання спрямована на перевірку розуміння учнями змісту прочитаного тексту; володіння літературознавчими поняттями на елементарному рівні; уміння узагальнювати зміст прочитаного (розкривати головну думку); практичних умінь роботи над текстами різних жанрів (казкою, оповіданням, віршем, байкою, легендою); умінь виконувати творчі завдання на основі прочитаного, висловлювати власну думку з приводу прочитаного.
12. ЧИТАННЯ Атестаційна робота з читання складається з тексту для самостійного читання і 8 тестових завдань, а саме: п’ять завдань закритого типу, з вибором однієї правильної відповіді з 3 запропонованих варіантів; два завдання відкритого типу; виконання яких передбачає коротку письмову відповідь на визначення відповідності, на відновлення вірної послідовності; одне завдання відкритого типу з розширеною письмовою відповіддю.
13. МАТЕМАТИКА
14. МАТЕМАТИКА Атестаційні роботи з математики дозволяють визначити рівень засвоєння учнями математичних знань, сформованості умінь та навичок, здатності застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань із числами, числовими і буквеними виразами, рівностями, нерівностями, рівняннями, величинами, геометричними фігурами, розв’язування сюжетних задач.
15. МАТЕМАТИКА Кожна робота складається з восьми завдань: п’яти тестових завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; двох завдань відкритого типу з короткою письмовою відповіддю; одного завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю – розв’язування сюжетної задачі.
16. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ • Державна підсумкова атестація проводиться в усіх загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці. • В один день можна проводити атестацію лише з одного предмета. • На проведення атестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година – 40 ХВИЛИН.
17. Бажаємо успіхів!
Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали