План-конспект заняття з економічного виховання для дітей старшого дошкільного віку. Тема: «Для чого людям потрібні гроші»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-10-2016, 21:31

Мета: формування у дітей уявлення про гроші, як універсальний засіб обміну.

Завдання:

1. формувати економічні уявлення у дітей; познайомити дітей з валютою – грошима інших країн (гривна, євро, долар, рубль) ; уявлення дітей про те, звідки з'явилися грошові відносини; про значення праці як спосіб заробляння грошей.

2. Розвивати мовленнєву активність, вміння міркувати, комунікативні навички, вміння виконувати операцію з істотними економічними ознаками.

3. Виховувати самостійність у висловлюваннях, при відповідях на запитання; почуття взаємодопомоги і бажання надавати допомогу товаришеві.

Матеріал: дім; табличка «Простоквашино»;відео з мультфільмів «Троє із Простоквашино», «Фіксики»; презентація бюджет сім’ї ; комп’ютерна гра – «Весела економіка»(загадки); музикальний супровід поїзда та фізкультхвилинки; виставка грошей різних країн (купюри та монети); скриня з грошима, пір’ям, камінцями; карти – схеми «Що можна купити за гроші?» на кожну дитину,олівець.

Хід заняття:

- Діти,сьогодні до нас в дитячий садок на електронну пошту прийшов лист (читаю) «Шарик з Матроскіним за скарбом збираються ,допоможіть їм, бо без вас їм не впоратись ». Листоноша Пєчкін.

- Я гадаю, ви здогадались звідки до нас прийшов лист?Звичайно з Простоквашино.

- До письма ще додається відео. Давайте подивимось що відбувається в Простоквашино (відео Матроскін та Шарик збираються за скарбом).

- Діти, давайте поїдемо в Простоквашино та допоможемо Шарику з Матроскіним знайти скарб.

- Тоді поїхали на поїзді (лунає гудок поїзда , діти шикуються один за одним, імітуючи їзду на поїзді ).

- Ну ось ми і на місці (стоїть дім, табличка «Простоквашино»).

- (Матроскін): Драстє, будь ласка!А ви ще хто такі?

- Мі діти, із дитячого садка «Росинка», приїхали щоб допомогти вам знайти скарб.

- (Матроскін):Ну ось ще, ми з Шариком не можемо знайти цей скарб, а ви так тим паче цей скарб не знайдете.

- Чому? Ми діти розумні все вміємо, знаємо.

- (Матроскин): А ми зараз це перевіримо. Відгадайте тоді мої загадки (комп’ютерна гра – «Весела єкономіка»загадки від Мотроскіна ).

- (Шарик): Ой, які молодці, подивись Матроскін вони на всі загадки дали правильні відповіді.

- (Шарик): А ось з моїм завдання ви точно не впораєтесь (ігрова вправа «Що можна купити за гроші?» - картки схеми) .

- (Шарик):Які молодці, і з моїм завданням впорались.

- (Матроскін): Так, ну ми розібралися, що ви все знаєте, все вмієте і що скарб вам знайти вдасться. Йдемо з нами на пошуки скарбу!

- Фізкультхвилинка (грає пісня «Назад 4 кроки,вперед 4 кроки…»).

- (Шарик знаходить скарб).

- (Матроскин): Подивіться ,діти, в скрине лежать гроші. А це що таке? (ракушки, пір’я, камінці).

- Раніше у людей не було грошей. Як ви вважайте як тоді люди купували собі їжу, речі?

- Давайте подивимось мультик про фіксиков – Дедус нам про це зараз розповість(діти дивляться мультфільм Фіксики - гроші).

- Ось бачите тут в скрині зібрані гроші якими люди користувались дуже давно, та наші гроші, якими користуємось ми зараз «Гроші»- паперові, вони називаються «купюра», та залізні гроші, це «монети».

- Так що таке гроші?( річ за яку можна все купити ).

- (Показ виставки грошей).

- Подивиться, це гроші нашої країни - України, вони називаються гривні, кожна країна має свої гроші : Україна – гривні, країни Європи – євро, Росія – рубель, Америка – долар. Гроші інших країн називається валюта.

- Гроші видають людям за їх працю, це заробітна плата, щоб кожний міг собі купити те, що йому треба.

- Діти, за що люди отримують заробітну плату? (за працю, за їх роботу).

- А ви зможете пояснити мені значення цих пословиць.

·Час – гроші;

·Копійка гривню береже;

·Праця людину кормить, а лінь псує;

·Бажаєш гроші мати, потрібно добре працювати.

- Давайте подивимось презентацію та дізнаємось , хто із членів сім’ї отримує за що гроші (презентація).

- Хто працює в ваших родинах?

- Гроші які отримують в сім’ях складають сімейний дохід. Щоб його збільшити треба добре працювати.

- Діти, ми сьогодні з вами знайшли скарб, впорались з серйозними завданнями , тепер нам залишилось вирішити, що робити з грошима. (відповіді дітей).

- Я пропоную віддати їх Матроскіну та Шарику, щоб вони змогли купити собі корову.

- Згодні?

- (Матроскін та Шарик): Спасибі діти, ви справжні друзі. Ми обов’язково привеземо вам молока в дитячий садок. Ви його любите?

- Звичайно,нам з вами прийшов час прощатися. Нам було з вами весело та цікаво.

- До побачення! (лунає гудок поїзда - діти імітують їдуть у дитячий садок).

- Діти, вам сподобалось наша подорож? Що дізнались нового? Що нового ви запам’ятали? За що люди отримують гроші?

Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів