Диктант, як це і визначено чинною програмою з української мови, оцінюється однією оцінкою на підставі таких критеріїв: • орфографічні та пунктуаційні помилки обраховуються разом та оцінюються однаково; • помилки в слові, яке повторюється в диктан
Оформлення роботи Надтекстові й післятекстові записи потребують окремого коментування. У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша (у лінію) неодмінно ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу; на ньому зазначається дата, наприклад: 01.06.2014р. Починають робити зап
Методика проведення диктанту є традиційною, узвичаєною, однак проведення державної підсумкової атестації у формі диктанту має певні особливості. Вид роботи й назву тексту потрібно записати на дошці. Спочатку вчитель читає весь текст, після чого не дає ніяких пояснень щодо його змісту, правопи
Обсяг текстів для диктанту та час написання роботи Обсяг текстів для контрольних диктантів чітко визначено чинною програмою з української мови: у 9 класі це має бути текст на 140-160 слів (на перший показник треба орієнтуватися на початку навчального року, на другий — наприкінці). Для написання
Загальні питання проведення державної підсумкової атестації Державна підсумкова атестація з української мови в 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів традиційно проводиться у формі текстуального диктанту, який є основною формою перевірки орфографічної (уміння правильно писати слова на вивч
1. Особливості проведення державної підсумкової атестації в початковій школі в 2014 році
2. ДПА-2014
3. У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з: • • • • • української мови українського читання математики російс
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація учнів 9-х класів (основна школа) проводиться з п'яти навчальних предметів
ДПА 2014 року в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики, а також іноземної мови чи іншого
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація в старшій школі (11 клас) проводиться з трьох предметів
Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів:
українська мова;
історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах унів
Туве Маріка Янсон "Капелюх чарівника" Додаткові уроки зі світової літератури по творчості Туве Янсон для учнів 5 класу, складені згідно з вимогами чинної програми. Дані уроку містять інформацію про життя і творчість письменниці, різноманітні проблемні і творчі завдання, інтерактивні вправи та
Туве Маріка Янсон "Капелюх чарівника" Додаткові уроки зі світової літератури по творчості Туве Янсон для учнів 5 класу, складені згідно з вимогами чинної програми. Дані уроку містять інформацію про життя і творчість письменниці, різноманітні проблемні і творчі завдання, інтерактивні вправи та
Тема: Респіратор. Правила користування респіратором
Мета: Ознайомити учнів з призначенням та основними елементами респіра-тора, порядком добору і прийомами користування ним; виховувати уважність і пунктуальність, розвивати самостійність у діях школярів.
Обладнання: картинки із зображенням
Тема: Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Мета: Ознайомити школярів з основними способами оповіщення, сигналами ЦО і правилами дій при оповіщенні населення про екстремальну ситуацію; розвивати самостійність під час дій; виховувати у них дисциплінованість, ор
Тема: Цивільна оборона. Дії населення під чає надзвичайних ситуацій.
Мета: Поглибити знання учнів щодо надзвичайних ситуацій, їх типів, причин виникнення. Ознайомити з правилами поводження під час надзвичайних ситуацій та способами захисту від надзвичайних ситуацій.
Розвивати логічне мисле
Тема уроку: Цивільна оборона
Мета: сформувати в учнів поняття про цивільну оборону, надзвичайні ситуації.
Обладнання та матеріали: мультимедійна презентація до теми уроку, респіратори, ватно-марлеві пов’язки, протигази ПДФ-Ш, ЦП-5, фільтрувальний.
Основні поняття