Диктант, як це і визначено чинною програмою з української мови, оці­нюється однією оцінкою на підставі таких критеріїв: •    орфографічні та пунктуаційні помилки обраховуються разом та оціню­ються однаково; •    помилки в слові, яке повторюється в диктан
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-05-2014, 22:38
Оформлення роботи Надтекстові й післятекстові записи потребують окремого коментування. У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша (у лінію) неодмінно ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу; на ньому зазначається дата, наприклад: 01.06.2014р. Починають робити зап
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-05-2014, 22:37
Методика проведення диктанту є традиційною, узвичаєною, однак проведен­ня державної підсумкової атестації у формі диктанту має певні особливості. Вид роботи й назву тексту потрібно записати на дошці. Спочатку вчитель читає весь текст, після чого не дає ніяких пояснень щодо його змісту, право­пи
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-05-2014, 22:36
Обсяг текстів для диктанту та час написання роботи Обсяг текстів для контрольних диктантів чітко визначено чинною програ­мою з української мови: у 9 класі це має бути текст на 140-160 слів (на перший показник треба орієнтуватися на початку навчального року, на другий — наприкінці). Для написання
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-05-2014, 22:34
Загальні питання проведення державної підсумкової атестації Державна підсумкова атестація з української мови в 9 класі загальноос­вітніх навчальних закладів традиційно проводиться у формі текстуального диктанту, який є основною формою перевірки орфографічної (уміння правиль­но писати слова на вивч
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 12-05-2014, 22:32
1. Особливості проведення державної підсумкової атестації в початковій школі в 2014 році
2. ДПА-2014
3. У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з: • • • • • української мови українського читання математики російс
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 30-04-2014, 23:27
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація учнів 9-х класів (основна школа) проводиться з п'яти навчальних предметів

ДПА 2014 року в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики, а також іноземної мови чи іншого
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 30-04-2014, 23:25
У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація в старшій школі (11 клас) проводиться з трьох предметів

Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів:
українська мова;
історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах унів
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 30-04-2014, 23:24
Презентація "У темряві” Степан Васильченко  
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-04-2014, 22:38
Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української літератури для 4 класу   Завантажити або скачати   dpa2014_ukrlitr_4.pdf [51,49 Mb]
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-04-2014, 23:25
Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для 4 класу   Завантажити або скачати  DPA-ukrayinska-mova-4-klas.rar [56,4 Mb]
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-04-2014, 23:14
Туве Маріка Янсон "Капелюх чарівника"  Додаткові уроки зі світової літератури по творчості Туве Янсон для учнів 5 класу, складені згідно з вимогами чинної програми. Дані уроку містять інформацію про життя і творчість письменниці, різноманітні проблемні і творчі завдання, інтерактивні вправи та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-04-2014, 21:52
Туве Маріка Янсон "Капелюх чарівника"  Додаткові уроки зі світової літератури по творчості Туве Янсон для учнів 5 класу, складені згідно з вимогами чинної програми. Дані уроку містять інформацію про життя і творчість письменниці, різноманітні проблемні і творчі завдання, інтерактивні вправи та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-04-2014, 21:50
Сценарій позакласного заходу до «ДНЯ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ»


1-2 класи
ВОРОГ ЧИ ДРУГ

КАЗКА

Ведучий: Не за горами
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 15:05
Тема: Респіратор. Правила користування респіратором
Мета: Ознайомити учнів з призначенням та основними елементами респіра-тора, порядком добору і прийомами користування ним; виховувати уважність і пунктуальність, розвивати самостійність у діях школярів.
Обладнання: картинки із зображенням
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:47
Тема: Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Мета: Ознайомити школярів з основними способами оповіщення, сигналами ЦО і правилами дій при оповіщенні населення про екстремальну ситуацію; розвивати самостійність під час дій; виховувати у них дисциплінованість, ор
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:46
Тема: Цивільна оборона. Дії населення під чає надзвичайних ситуацій.
Мета: Поглибити знання учнів щодо надзвичайних ситуацій, їх типів, причин виникнення. Ознайомити з правилами поводження під час надзвичайних ситуацій та способами захисту від надзвичайних ситуацій.
Розвивати логічне мисле
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:44
Тема уроку: Цивільна оборона
Мета: сформувати в учнів поняття про цивільну оборону, надзвичайні ситуації.
Обладнання та матеріали: мультимедійна презентація до теми уроку, респіратори, ватно-марлеві пов’язки, протигази ПДФ-Ш, ЦП-5, фільтрувальний.
Основні поняття
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:43
Меню
Архів матеріалів