У 2013/2014 навчальному році державна підсумкова атестація в старшій школі (11 клас) проводиться з трьох предметів

Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів:
українська мова;
історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах унів
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 30-04-2014, 23:24
Презентація "У темряві” Степан Васильченко  
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 29-04-2014, 22:38
Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української літератури для 4 класу   Завантажити або скачати   dpa2014_ukrlitr_4.pdf [51,49 Mb]
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-04-2014, 23:25
Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для 4 класу   Завантажити або скачати  DPA-ukrayinska-mova-4-klas.rar [56,4 Mb]
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 26-04-2014, 23:14
Туве Маріка Янсон "Капелюх чарівника"  Додаткові уроки зі світової літератури по творчості Туве Янсон для учнів 5 класу, складені згідно з вимогами чинної програми. Дані уроку містять інформацію про життя і творчість письменниці, різноманітні проблемні і творчі завдання, інтерактивні вправи та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-04-2014, 21:52
Туве Маріка Янсон "Капелюх чарівника"  Додаткові уроки зі світової літератури по творчості Туве Янсон для учнів 5 класу, складені згідно з вимогами чинної програми. Дані уроку містять інформацію про життя і творчість письменниці, різноманітні проблемні і творчі завдання, інтерактивні вправи та
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 23-04-2014, 21:50
Сценарій позакласного заходу до «ДНЯ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ»


1-2 класи
ВОРОГ ЧИ ДРУГ

КАЗКА

Ведучий: Не за горами
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 15:05
Тема: Респіратор. Правила користування респіратором
Мета: Ознайомити учнів з призначенням та основними елементами респіра-тора, порядком добору і прийомами користування ним; виховувати уважність і пунктуальність, розвивати самостійність у діях школярів.
Обладнання: картинки із зображенням
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:47
Тема: Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Мета: Ознайомити школярів з основними способами оповіщення, сигналами ЦО і правилами дій при оповіщенні населення про екстремальну ситуацію; розвивати самостійність під час дій; виховувати у них дисциплінованість, ор
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:46
Тема: Цивільна оборона. Дії населення під чає надзвичайних ситуацій.
Мета: Поглибити знання учнів щодо надзвичайних ситуацій, їх типів, причин виникнення. Ознайомити з правилами поводження під час надзвичайних ситуацій та способами захисту від надзвичайних ситуацій.
Розвивати логічне мисле
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:44
Тема уроку: Цивільна оборона
Мета: сформувати в учнів поняття про цивільну оборону, надзвичайні ситуації.
Обладнання та матеріали: мультимедійна презентація до теми уроку, респіратори, ватно-марлеві пов’язки, протигази ПДФ-Ш, ЦП-5, фільтрувальний.
Основні поняття
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:43
Тема уроку: Цивільна оборона
Мета: сформувати в учнів поняття про цивільну оборону, надзвичайні ситуації.
Обладнання та матеріали: мультимедійна презентація до теми уроку, респіратори, ватно-марлеві пов’язки, протигази ПДФ-Ш, ЦП-5, фільтрувальний.
Основні поняття
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 14:43
АНКЕТА РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ
(понятійний рівень)
1. Назвати права громадян України.
2. Назвати обов'язки громадян України.
3. Праця у житті людини.
4. Праця у вашому теперішньому житті.
5. Екологічна культура - це ....
6. Ваше ставлення до державного і особистого майна
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 6-04-2014, 00:18
Загальні методичні рекомендації
щодо організації навчально-виховного процесу у п’ятих класах загальноосвітніх навчальних закладів
2013/2014 навчальний рік є особливим для учнів п’ятих класів. Адже, саме з 1 вересня в основній школі розпочнеться поступове впровадження нового Державного стан
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 5-04-2014, 23:54
Психолого-педагогічне
забезпечення процесу адаптації
учнів 5-х класів

ВСТУП
У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 5-04-2014, 23:50
Адаптація учнів п'ятого класу до навчання за ново програмою Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційни
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 24-03-2014, 23:32
«Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності»        Традиційною в школах є педагогічна рада з проблем наступ­ності навчання при переході учнів з мо­лодшої школи у середню. Змістовно така педагогічна рада передбачає: •   глибокий психол
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 24-03-2014, 23:12



Сучасні освітні технології навчання
Зміст
1. Вступ. Технологічний підхід у професійній освіті стор. 5
2. Особистісно орієнтована освітня технологія стор. 8
3. Вимоги до сучасного уроку стор. 13
4. Типи та види уроків теоретичного навчання, мето
Додав: maria
Коментарів: 0
Додано: 20-03-2014, 23:36
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали