План конспект 9 клас УРОК 46 Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Духовне життя України в другій половині XIX ст.»
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 25-03-2013, 10:35

УРОК 46

Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Духовне життя України в другій половині XIX ст.»

Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння й використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досяг­нень учнів з вивченої теми.

Тип уроку: контролю та перевірки знань.

ХІД УРОКУ

I.      Організаційний момент

Методичні рекомендації (див. урок М 8).

II.   Оцінювання та перевірка знань

Виконання завдань

1.    Прочитайте текст і дайте відповідь на запитання. «Намагаючись привернути увагу широкого загалу до життєдайних

джерел фольклору, він обробив та опублікував понад 600 народних пісень, своїми теоретичними працями заклав підвалини української музичної фольклористики. Розуміючи масштаби і значення творчості Т. Шевченка для процесу становлення української нації, композитор створив цілий музичний цикл "Музика до «Кобзаря» Т. Шевченка», до якого увійшли понад 80 творів різних жанрів та форм"». (Бойко О.Д. Історія України. К.: Академія, 2001. — С. 282)

Про кого із діячів української культури йдеться у даному доку­менті? Назвіть його найбільш видатні твори.

Відповідь: Микола Лисенко; «Різдвяна ніч», «Утоплена», «На­талка Полтавка», «Тарас Бульба», «Енеїда», «Коза-Дереза», «Пан Коцький» таін.

2.    Установіть, які із наведених творів мистецтва є творами живо­пису (чотири правильні відповіді).

1) «Святочне ворожіння»

2) «Українська ніч»

3) « Вечір у степу »

4) «Майськаніч»

5) «Ясні зорі»

6) «Ярмарок»

7)  «У темряві»Відповідь: 1), 2), 3), 6).

3. Позначте пам'ятки культури, які були споруджені у другій по­ловині XIX ст. (чотири правильні відповіді).

1)    Володимирський собор у Києві;

2)будинок Полтавського губернського земства;

3)будинок міської думи в Києві;

4)пам'ятник Богдану Хмельницькому у Києві;

5)    парк «Софіївка» в Умані;

6)драматичний театр в Одесі;

7) драматичний театр у Сімферополі. Відповідь: 1), 3), 4), 7).

3.    Позначте прізвища відомих українських художників другої по­ловини XIX ст. (чотири правильні відповіді).

1)    А. Куїнджі;

2)І. Трупі;

3)В. Симиренко;

4)О. Кобелєв;

5)    К. Костанді;

6)М. Пимоненко;

7) М. Микешин.Відповідь: 1), 2), 5), 6).

4.    Із наведеного переліку виберіть твори, які належать перу І. Карпенка-Карого (чотири правильні відповіді).

1)«Лимерівна»;

2)« Мартин Боруля »;

3)«Стотисяч»;

4)« Глитай, або ж павук »;

5)«Хазяїн»;

6)« Не судилося »;

7)  «Безталанна».Відповідь: 2), 3), 5), 7).

5.    Позначте факти, які свідчать про розвиток української освіти та науки другої половини XIX ст. (чотири правильні відповіді).

1)    Відкриття кафедри історії України у Львівському універси­теті;

2)відкриття в Одесі Новоросійського університету;

3)відкриття Харківського університету;

4)відкриття перших жіночих гімназій;

5)    заснування у Києві Українського Наукового Товариства;

6)утворення в Галичині освітнього товариства «Просвіта»;

7)відкриття гімназії Вищих наук у Ніжині. Відповідь:1), 2), 4), 6).

6. Установіть відповідність між прізвищем українського драма­турга та назвою його твору: А Михайло Старицький Б Марко Кропивницький В Іван Карпенко-Карий Г Борис Грінченко

1       «Сто тисяч»;

2       «Лимерівна»;

3       «Ой, не ходи, Грицю, та й на вечорниці»;

4       « Степовий гість »;

5       «Дай серцю волю, заведе в неволю» Відповідь:А — 3; Б — 5; В — 1; Г — 4.

7. Установіть відповідність між діячами культури та сферами їх­ньої діяльності.

А    Марко Вовчок, Іван Нечуй-Левицький

Б    Марія Заньковецька, Микола Садовський

В    Микола Пимоненко, Архип Куїнджі

Г    Олександр Беретті, Олексій Бекетов

1       Живопис

2       Скульптура

3       Архітектура

4       Література

Відповідь: А — 4; Б — 5; В — 1; Г — 3.

8. Установіть відповідність між прізвищем автора та його твором.


А    Володимир Антонович

Б    Дмитро Яворницький

В    Михайло Грушевський

Г    Микола Костомаров

1       «Історія України-Руси»

2       «Про походження козацтва»

3       «Історія русів»

4       «Історія запорозьких козаків»

5       «Руїна»

Відповідь: А 2; Б — 4; В — 1; Г — 5.

9. Установіть відповідність між прізвищем художника та назвами його творів.

А    А. Куїнджі

Б    Т. Шевченко

В    К. Костанді

Г    М. Пимоненко

.«Українська ніч», «Вечір на Україні*«Перед грозою», «Ярмарок»«Бездоріжжя», «На греблі» «В люди», «Старенькі» «Катерина», «Напасіці»

Відповідь: А — 1; Б — 5; В — 4; Г — 2.

10. Установіть відповідність між датою та подією.

А 1894 p.

Б 1882 р.                     

В 1865 р.

Г 1862 р.                      

           1 Відкриття в Одесі Новоросійського університету

           2 відкриття технологічного університету у Харкові

           3.заснування Товариства українських акто­рів;

           4.написання П. Чубинським вірша «Ще не вмерла Україна»;

           5.відкриття кафедри історії України у Львів­ському університеті

Відповідь: А — 5; Б — 3; В — 1; Г — 4.


Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали