урок 16 Тема. США Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті хід громадянської війни в США; • аналізувати два шляхи ринко
урок 15 Тема. Вікторіанська Британія Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • характеризувати зовнішню політику Англії; • показувати на кар
урок 14 Тема. Об'єднання Італії Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті італійські держави; • називати райони, охоплені
урок 13 Тема. Об'єднання Німеччини Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького союзу, Австрії; • &
Урок 12 тема. тематичне оцінювання за темами «Велика Французька революція кінця ХVііі ст. Європа у період наполеонівських воєн» та «Європа в добу революцій 1848-1849 рр.»
урок 11 Тема. Узагальнення знань за темами «Велика Французька революція кінця XVІІІ ст. Європа у період наполеонівських воєн» та «Європа в добу революцій 1848-1849 рр.» Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: •визначати територіальні зміни основних західноєвропейських країн; •&nb
урок10 тема. «Весна народів». Революції 1848-1849 рр. у країнах Європи Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті держави, охоплені революційні подіями 1848-1849 рр., основні осередки революційного руху та районі селянських повстан
урок9 тема. росія. суспільно-політичні течії і рухи Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • характеризувати економічне та політичне становище Росії після Віденського конг
урок 8 Тема. Франція Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • досліджувати політичний розвиток Франції у 20-40-і рр. ХІХ ст.; • визначати пр
урок 7 Тема. Велика Британія Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати основні ознаки економічного життя країн Великої Британії в 1815-1847 рр.; переходу Британії до політики вільної торгівлі; • визначати о
урок 6 Тема. Віденський конгрес. Політичне становище Європи після Віденського конгресу. Національний і революційний рухи в Європі у 20-і рр. ХіХ ст. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • пояснювати характер, спрямованість і наслідки рішень Віденськ
урок 5 тема. Франція під владою Наполеона Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • пояснювати суть бонапартизму, політики континентальної блокади, причини краху наполеонівської імперії; • показувати на карті походи Напол
урок 4 тема. Франція від якобінської' диктатури до встановлення консульства Очікувані результати Після уроку учні зможуть: • характеризувати соціально-економічну політику якобінців; • аналізувати суспільно-політичне життя Франції після
урок 3 тема. Франція: від монархії до республіки Очікувані результати Після уроку учні зможуть: • показувати на карті напрямки походів революційних французьких військ; • характеризувати діяльність Установчих і Законодавчих зборів, насл
урок 2 тема. Франція напередодні революції Очікувані результати Після уроку учні зможуть: • показувати на карті кордони країн Європи наприкінці XVШ — на початку ХІХ ст.; • аналізувати соціально-економічний і політичний розвиток Франції
Тема. Світ наприкінціXVІІІ— у ХІХ ст. Мета: ознайомити учнів із завданням і структурою курсу «Пізній Новий час (кінець XVIII — п. XХ ст.)» у 9-му класі, його хронологічними межами та періодизацією, змістом та структурою підручника, атласів, робочих зошитів, додатковою навчальною, художньою та