План конспект 10 клас КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3. ТВОРЧІСТЬ М. КОЦЮБИНСЬКОГО, О. КОБИЛЯНСЬКОЇ, В. СТЕФАНИКА, ЛЕСІ УКРАЇНКИ
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 11-03-2013, 11:46

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3.

ТВОРЧІСТЬ М. КОЦЮБИНСЬКОГО, О. КОБИЛЯНСЬКОЇ, В. СТЕФАНИКА, ЛЕСІ УКРАЇНКИ

Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу з теми; фомувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й ана­лізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення са­мовдосконалення.

Тип уроку:контроль знань.

Обладнання: тестові завдання.

ХІД УРОКУ

i.  Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

ii.Оголошення змісту завдань

Варіант І

Рівень І (0,5 б.)

Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

1. За жанром твір «Інтермеццо» — ...

2.В уривку: «Вона і перше любила пишно вбратись, а тепер навіть у будень носила шовкові хустки, дорогі й писані мудро, блискучі дротяні запаски, а важкі згарди гнули їй шию» сказано про: А Марічку з повісті «Тіні забутих предків»;

Б Рахіру з повісті «Земля»; В Палагну з повісті «Тіні забутих предків»; Г Анну з повісті «Земля».

3.Героями повісті «Земля» є: А Мавка й Лукаш;

Б Марічка й Іванко; В Палагна та Юра; Г Сава й Михайло.

4. Продовжіть цитату: «Від цієї пригоди Іван ходив усе зібганий у поясі, а люди прозвали його...»


5.Новела це...

6.З якого твору Лесі Українки рядки:

Україно моя! Сам Бог поставив Супроти тебе силу невблаганну Сліпої долі?

A «Contra spem spero!»; Б «І все-таки до тебе думка лине»; В «І ти колись боролась, мов Ізраїль»; Г «Хвиля».

7.Визначте віршовий розмір:

І все-таки до тебе думка лине, Мій занепащений, нещасний краю, Як я тебе згадаю,

У грудях серце з туги, з жалю гине.

А Дактиль; Б анапест; В ямб; Г хорей.

Рівень II (2 б.)

Дайте розгорнуту відповідь на питання.

1.Охарактеризуйте образ ліричного героя з новели «Intermezzo».

2.Поясніть назву новели «Камінний хрест»?

3.Як ви розумієте слова з «Лісової пісні»: «Своїм життям до себе дорівнятись»?

Рівень III (3 б.)

Напишіть лист до героя твору, який вас найбільше вразив.

II варіант

Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

1. «Розплющую очі. Тепер я певний, що то з того посіву зійшла срібна нитка вівсів, гнеться й блищить, мов шабля,довговусий ячмінь, пливе текуча водапшениці». Підкреслені в уривку сполуки є тропами:

А порівняння; Б метафора; В епітет; Г гіпербола.

2.М. Коцюбинський є представником літературного напряму: А експресіонізм:

Б імпресіонізм;

В романтизм; Г класицизм.

3.Тема влади землі над селянином розкрита у творі: А «Інтермеццо»;

Б «Земля»; В «Лісова пісня»; Г «Камінний хрест».

4.Тема масової еміграції галицького селянства за океан розкрита у творі...

5.Драма-феєрія це...

6.Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він, Давно б уже не стало сього дуба, Що стільки бачив наших рад, і танців, І лісових великих таємниць?

А Лукаша; Б Лісовика; В Перелесника; Г дядька Лева.

Рівень II

Дайте розгорнуту відповідь на питання.

1.Розкрийте причини братовбивства в повісті «Земля» О. Коби­лянської.

2.Розкажіть про історію виникнення повісті «Тіні забутих пред­ків». Розкрийте зміст назви.

3. Охарактеризуйте інтимну лірику Лесі Українки.

Рівень III

Складіть інтерв'ю з героєм твору, який вас найбільше вразив. III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

Повторити відомості з теорії літератури.


Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів