План конспект 11 клас КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 pp. ПРОЗА. ДРАМАТУРГІЯ. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ
Додав: admin
Коментарів: 1
Додано: 12-03-2013, 10:12

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 pp. ПРОЗА. ДРАМАТУРГІЯ. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ

Мета:  оцінити навчальні досягнення учнів з поданої теми; розвивати вміння школярів аналізувати художні твори; виховувати самостійність та наполегливість у роботі.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь, навичок.

Обладнання: різнорівневі завдання.

ПЕРЕБІГУРОКУ

I.  Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми й мети уроку

II.Пояснення вчителем методики виконання завдань контрольної роботи

Виконання завдання І рівня передбачає максимальну оцінку 0,5 б., II рівня — 2 б., III рівня — 3 6.

III.   Проведення тестової контрольної роботи Варіант І

Рівень І

Визначте правильне твердження.

1. У час свого розквіту театр «Березіль» налічував ... акторських студій

А Шість Б Сім В Вісім Г Десять

2. Національно-визвольний рух в Україні часів революційного перевороту та його результати показано у творі Ю. Яновського

3.А «Майстер корабля»

Б «Вершники»В «Чотири шаблі» Г «Жива вода»

4.«Шість прикмет має людина: трьома вона подібна на тварину, а трьома на янгола...» є епіграфом найвідомішого твору В. Під­могильного:

А «Остап Шаптало» Б «Невеличка драма» В «В епідемічному бараці» Г « Місто »

5. «Королем українського тиражу» сучасники називають

А В. ПідмогильногоБ Остапа Вишню В Б.-І. Антонича Г О. Турянського

6.Таврійське містечко Олешки посідає особливе місце в літера­турному розвитку

А В. Підмогильного Б Ю. Яновського В Отапа Вишні Г М. Куліша

7. Прозовим твором Б.-І.Антонича є

А «Зелена євангелія»Б «Книга Лева» В «Привітання життя» Г «Три мандоліни» Рівень II

Дайте розгорнуту відповідь.

1.Розкрийте особливості розвитку драматургії й театру 1920-х pp.

2.Порівняйте мисливські усмішки з пейзажними описами в ін­ших творах (за вибором).

3.Висловіть власну думку про вартість мистецтва, грошей, почуттів людини (за твором «Поза межами болю» О. Турян­ського).

Рівень III

Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:

  «Природа в новелах «Подвійне коло» й «Шаланда в морі» Ю. Яновського»;

  «Ліризм «Мисливських усмішок» Остапа Вишні»;

  «Над чим сміється М. Куліш у комедії «Мина Мазайло».

Варіант II

Рівень І

Визначте правильне твердження.

1. Тема «Трьох синів» П. Тичини й «Матері» М. Хвильового тема згуби матері, роду, нації постає у творі Ю. Яновського

А «Майстер корабля» Б «Подвійне коло» В «Чотири шаблі» Г «Жива вода»

2.«Він був яскравою творчою індивідуальністю... Він знав люд­ську силу, велич її розуму, її здібності, але також усвідомлю­вав усі її слабкості...»,— так писав ще в 50-х pp. XX ст. Г. Кос- тюк у діаспорі про

А Ю. Яновського Б Остапа Вишню В В. Підмогильного Г М. Куліша

3.Однією з найдотепніших усмішок Остапа Вишні, присвяченої М. Рильському, є

А «Як засмажити коропа» Б «Як варити і їсти суп із дикої качки» В «Дика гуска» Г «Дикий кабан,або вепр»

4.Органічний зв'язок п'єс «97» та «Комуна в степах» М. Куліша особливо відчутний з творчістю

А М. Старицького Б І. Карпенка-Карого В О. Олеся Г В. Винниченка

5. «Учнівською» першою збіркою Б.-І. Антонича вважають

А «Три перстені»Б «Зриви і крила» В «Вітражі й пейзажі» Г «Привітання життя»

6. 31 березня 1922 р. прийнято вважати датою народження

А Наддніпрянського українського професійного театру Б Українського етнографічно-побутового театру

В Харківського театру імені І. Франка Г Театру «Березіль»

Рівень II

Дайте розгорнуту відповідь.

1. Охарактеризуйте маргінальний образ українського інтелі­гента.

2. Висвітліть актуальність проблем, порушених у п' єсах М. Ку­ліша.

3.Поясніть роль народнопісенних тропів у «Вишнях», специфіку пейзажів, символіку образів «Дороги» (за творчістю Б.-І. Анто­нича).

Рівень III

Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:

  «Ідейний смисл назви новели «Подвійне коло» Ю. Янов­ського»;

  «Поза межами болю» трагічне пророцтво про загибель інте­лігентної чуттєвості» (О. Турянський)-,

  «Поетика міфу на зламі світів» (за творчістю Б.-І. Анто­нича).

IV.    Підсумок уроку

V.      Домашнє завдання

Підготувати повідомлення «Празька поетична школа» укра­їнської поезії та її представники».


Коментар №1
А можно відповіді до цієї контрольної номер 2?
Статус:
 Залишити коментар
Схожі матеріали:
Меню
Архів матеріалів
Популярні матеріали