УРОК-ПІДСУМОК. БЕСІДА ПРО ТВОРИ, ЩО ВИВЧАЛИСЯ УПРОДОВЖ РОКУ й ВИКЛИКАЛИ НАЙБІЛЬШУ ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ Мета:     систематизувати та узагальнити вивчений учнями протягом навчального року учбовий матеріал, який стосувався знань по життєвий і творчий шлях письменників, зміст їх творі
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:52
Переглядів: 49
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4 («МИ УКРАЇНЦІ») Мета:     виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із ви­вченої теми, закріпити їх; розвивати творче та логічне мис­лення, увагу, спостережливість, уміння застосовувати отри­манні знання під час виконання запропоновани
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:50
Переглядів: 75
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. І. СЕНЧЕНКО. «РУБІН НА СОЛОМ'ЯНЦІ» Мета:     продовження знайомити школярів з письменниками рідного краю, зокрема з життям і творчістю І. Сенченка, проана­лізувати ідейний зміст його твору «Рубін на Солом'янці»; розвивати культуру зв'язного мовлення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:49
Переглядів: 18
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. М. ТРУБЛАЇНІ. «ШХУНА "КОЛУМБ"» Мета:     поширювати читацький кругозір шляхом ознайомлення з ідейно-художнім змістом творів позапрограмового, зо­крема з повістю М. Трублаїні «Шхуна "Колумб"»; стисло опрацювати життєвий і творчий шлях письменника; роз­вива
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:48
Переглядів: 33
Л. Кисельов. «Додому». Патріотичний мотив вірша. «Катерина». Вселюдське і національне значення образу української мадонни Мета:     продовжити знайомити школярів з поетичною творчістю Кисельова, зокрема зосереджуючи увагу на ідейно-худож­ньому аналізі віршів «Додому», «Катер
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:46
Переглядів: 17
Л. Кисельов. Доля молодого поета. «Стати б хоч на менти лічені...», «Земля така гаряча» Мета:     виразно і вдумливо читати програмові поезії Л. Кисельова, пояснити власне розуміння їхнього образного змісту, вміти коментувати художні засоби, пояснювати прихований, під- тексто
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:31
Переглядів: 14
В. ГОЛОБОРОДЬКО «ЛЕЛЕКА». ОБРАЗ РІДНОЇ ХАТИ, ШЛЯХУ, ЛІРИЧНОГО ГЕРОЯ, ЛЕЛЕКИ Мета:     розкрити ідейно-художній зміст фрагменту з поеми В. Голобородька «Лелека»; охарактеризувати образи твору (рідної хати, шляху, ліричного героя, лелеки); розвивати культуру зв'язного мовлення
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:23
Переглядів: 33
В. ГОЛОБОРОДЬКО. «З ДИТИНСТВА: ДОЩ», «Я ВПЛЕТЕНИЙ...». ОСНОВНИЙ ПАФОС ПОЕЗІЙ Мета:     продовжити знайомити школярів з творчістю В. Голобородь­ка, зокрема проаналізувати ідейно-художній зміст його про­грамних поезій, з'ясувати їх спрямованість, пояснити власне розуміння обра
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:21
Переглядів: 25
В. ГОЛОБОРОДЬКО «МИ ЙДЕМО». ІДЕЙНИЙ ЗМІСТ ПОЕЗІЇ Мета:     опрацьовуючи творчість В. Голобородька, проаналізувати його поезію «Ми йдемо», звертаючи увагу на її ідейно-ху­дожній зміст та спрямованість, визначити основний пафос твору; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:19
Переглядів: 18
В. Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. «Наша мова». Роль рідної мови в житті й долі кожної людини Мета:     ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В.Голобородька, з'ясувати самобутність постаті поета у вітчиз­няній літературі, проаналізува
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:18
Переглядів: 20
А. ДІМАРОВ. «БЛАКИТНА ДИТИНА». ВНУТРІШНЯ ГІДНІСТЬ І ПОВАГА ДО ЛЮДЕЙ - РИСИ ХАРАКТЕРУ ЮНОГО ГЕРОЯ, СТИМУЛИ ЙОГО ПОВЕДІНКИ Мета:     охарактеризувати юного героя повісті А. Дімарова «Блакит­на дитина»; з'ясувати його стосунки з людьми; вмотивува­ти стимули його поведінки; розв
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:14
Переглядів: 20
А. Дімаров «Блакитна дитина». Доброта і любов, розуміння, взаємопідтримка в українській родині Мета:     аналізуючи ідейний зміст розділів повісті А. Дімарова «Бла­китна дитина», дослідіть, як у творі зображені взаємостосун­ки в українській родині, на чому вони ґрунтуються;
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:10
Переглядів: 26
А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». ДИНАМІЧНИЙ СЮЖЕТ, ПРОЗОРІСТЬ ТА ІРОНІЧНІСТЬ ОПОВІДІ, МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ Мета:     продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст, спостері­гати за динамічним сюжетом повісті, звертаючи увагу на про­зорість та іронічність оповіді,
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:08
Переглядів: 39
А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». АВТОБІОГРАФІЧНА ПОВІСТЬ («НА КОНІ Й ПІД КОНЕМ») Мета:     ознайомити школярів з життям і творчістю А. Дімарова, стисло охарактеризувати автобіографічну повість-тетралогію «Блакитна дитина»; розпочати роботу над аналізом частини тетралогії «На кон
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:07
Переглядів: 33
А. МАЛИШКО «ПРИХОДЯТЬ ПРЕДКИ». Ліризм поезій А. Малишка Мета:     визначити особливості ліризму поетичних творів А. Ма­лишка, проаналізувати його вірш «Приходять предки», з'я­сувавши ідейно-тематичне спрямування, жанр, художні особливості даної поезії; розвивати вміння аргуме
Додав: admin
Коментарів: 0
Додано: 6-03-2013, 14:05
Переглядів: 58
Меню
  • Добавити новину
  • Предмети
  • Теорія української мови
  • Ел.книги
  • Повний обсяг творів
  • План-конспект
  • Календарне планування
  • Короткий зміст творів
  • Біографії письменників
  • Літературні угрупування
  • Теорія літератури
  • Реферати
  • Виховні години
  • Шкільні твори з мови та літератури
  • Портрети письменників
  • Звязок з адміністратором
Авторизація
Архів матеріалів
Популярні матеріали