Мета:допомогти учням глибше зрозуміти внутрішній світ головних героїв повісті «Сліпий музикант», духовні пошуки Петра Попельського, його взаємовідносини з Евеліною, усвідомити головні думки твору, викликати захоплення художньою майстерністю автора; розвивати в учнів логічне мислення,
План конспект на тему "Картини природи, народні образи і традиції у повісті В.Короленка «Сліпий музикант»" Мета уроку: повторити факти біографії письменника,які вказують на його зв'язок з Україною; визначити національний колорит твору; розвивати вміння та навички аналізу художнього тексту, усне
План конспект уроку на тему: «Небесній сотні шана й молитви…» Мета: збагатити уявлення учнів про трагічні події Революції гідності, ознайомити школярів з окремими постатями героїв Небесної сотні; виховувати риси патріотизму, почуття особистої відповідальності за долю своєї країни. Обладнання:к
Мета: охарактеризувати образи Ассоль і Грея, дати початкове поняття про символ, розкрити символіку твору; розвивати образне творче мислення, вдосконалювати навички виразного читання, монологічного мовлення; виховувати почуття доброти, сердечності, віру в прекрасну мрію і бажання її дося
МЕТА: Розширити знання учнів про граматичний і смисловий зв’язок прикметників з іменниками; формувати вміння розпізнавати іменники, прикметники в реченнях та в тексті, визначати рід та число прикметників; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів; поглибити знання учнів про
Мета: вшанувати пам'ять героїв Небесної сотні, прищеплювати любов до Батьківщини, виховати патріотичну свідомість, розвивати бажання стати гідними громадянами України. Оформлення: Стіна пам’яті Небесної сотні (Прапор України, надписи «Герої не вмирають», «Сам не знаю, де погину…», список прізвищ
Мета.Ознайомити учнів з історичним минулим української армії та її сучасним. Виховувати повагу до військовослужбовців, до прадідусів, дідусів та татусів,взаємоповагу. Розвивати мовлення учнів, артистичні здібності, вміння виступати перед аудиторією. Форма проведення. Передача в с
(К. І. Галчинський «Лист з полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте»; А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд», Булат Окуджава«До побачення, хлопчики…») Мета:
(К. І. Галчинський «Лист з полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте»; А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд», Булат Окуджава«До побачення, хлопчики…») Мета: навчальна: ознайомити учнів із долею і віршами поетів, що написані в роки Другої світової війни; розвивальна: удос
Мета: ·розвиток комунікативних навичок учнів; ·розвивати здібності сприймати інформацію на слух; ·вивчити вживання граматичної конструкції verbs + ing (like\don't like doing smt.) в межах теми; ·виховувати культуру спілкування, любов до ближніх. Хід до уроку І. Організаційний етап прив
Мета: · Повторити правила утворення та вживання теперішнього та майбутнього неозначених часів. · Розвивати навички усного мовлення. · Тренувати учнів в аудіюванні та читанні. · Формувати навички діалогічного мовлення. · Виховувати прагнення бути гарним другом
Мета: · Повторити й активізувати лексику теми «Зовнішність та характер людини». · Повторити правила утворення та вживання теперішнього та майбутнього неозначених часів. · Розвивати навички усного мовлення. · Тренувати учнів в аудіюванні та читанні. · Формувати навички д
В англійській мовній школі Мета: ·Повторити й активізувати ЛО теми. ·Навчати учнів писати листи. ·Розвивати вміння правильно формулювати запитання. ·Формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. ·Тренувати учнів у читанні. ·Виховувати любов до Батьківщини та повагу до культур
Мета: ·Повторити й активізувати лексику теми. ·Повторити правила побудови розповідних, питальних та заперечних речень у минулому ·неозначеному часі. ·Формувати навички діалогічного мовлення. ·Продовжувати навчати учнів писати міні-твори. ·Тренувати учнів у читанні та письмі. ·Розвивати кому